Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lykmeraid zei:herladen kunt ge via de site, of met uw gsm zelf, duurt 1 minuut.
€15 bij MV = 1 uur bellen + voor normale mensen onbeperkt smsen en internetten.
Als ge geen interesse heb in mobiel dataverkeer is MV misschien niet de interessantste keuze en als ge heel veel wilt bellen ook niet, maar zodra ge internet op uw GSM wilt dan zou ik niks anders aanraden, ook al zijn de prijsverschillen met M*/prox de laatste tijd aan het vervlakken. Waarom?
- MV is nog altijd een 100x sympathieker bedrijf dan m*/proximus.
- proberen u niet stilzwijgend nieuwe 2jaarlijkse contracten aan te smeren
- tarieven volledig transparant en eenvoudig.
- ge krijgt exact waarvoor ge betaalt, moest er toch iets zijn dan zijt ge heel rap en vriendelijk geholpen met de helpdesk
- ge kunt weg wanneer ge wilt. Geen opzegtermijn, clausules, aangetekende brieven
Ik heb met Mobistar en Proximus hier thuis geen ontvangst, met BASE daarentegen wel.Lobmans zei:Het belangrijkste argument voor mij om bij Proximus te blijven, is toch nog altijd het feit dat het Proximus-netwerk veel kwalitatiever is dan dat van Base.
Bij Proximus kunt ge er op vertrouwen dat ge bijna overal 3G hebt. Bij Base/MV daarentegen, is dat eerder een gok en zult ge vaak gewoon op EDGE-terugvallen, en imo is dat toch wat te traag als ge een dure smartphone tenvolle wilt benutten.
Ik herlaad nu voor 15 euro per maand en krijg dan 5000 smsen (bij MV 'maar' 1000) en 200MB. Enige nadeel is dat het dus minder datavolume is dan bij MV, maar tot nu toe eigenlijk nooit hinder hiervan ondervonden. En aangezien het een herlaadkaart is, kan ik dus ook altijd kosteloos overstappen. Twee jaar geleden was MV mss nog interessant, maar vandaag zijn er dus wel evengoede oplossingen te vinden.

Dit weekend heel de GTA serie voor 10€ gekocht.CosMiced zei:GTA Vkwee nie wrm ma toch
![]()
Nu nog eens ne keer ziek worden...
CosMiced zei:GTA Vkwee nie wrm ma toch
![]()

OMG! Rockstar is echt heel dom. Kondigen ze GTA 5 aan en dan maken ze zo'n gigantische fout in het plaatje. 11 februari 2011 is al geweest heren van Rockstar Kneuzen..

Mephisto zei:Zowaar, ik ben niet zo heel erg handig.
Ik heb momenteel geen dataverkeer nodig, dus ik kies voor zo'n abonnement bij proximus. Ja, ik zit er 2 jaar aan vast, maar moet nooit inzitten met herladen (toch onhandig eigenlijk hé), heb onbeperkt sms'jes en 60 minuten belwaarde (gelijkaardig aan uw MV-kaartje). Door die korting betaal ik maandelijks €8,75 ipv €15, hoezee. Oftewel: uiteindelijk heb ik op 2 jaar tijd, €150 uitgespaard, daar kan eventueel wel €5 vanaf voor die aangetekende brief. :')
Bovendien, als ik na die 2 jaar nog geen internet nodig heb, kijk ik wel voor een ander interessant aanbod bij een andere operator om opnieuw als nieuwe klant korting te krijgen. Die aangetekende brief is dan zelfs niet nodig, fak zo veel werk toch.
Als ik voor een herlaadkaart zou kiezen of zou willen surfen, zou ik resoluut voor MV kiezen. Maar je moet MV ook niet extra ophemelen en zever lopen verkondigen...
)
Maar ik zit bij mv omdat je
)²CosMiced zei:GTA Vkwee nie wrm ma toch
![]()
"kneusjes/kneuzen"sluysen zei:De eerste belg die "kneusjes/kneuzen" zegt moet ik toch nog tegen komen![]()
Ik heb vrij recent een Mobistar-abonnement afgesloten, zonder problemen eigenlijk. Gewoon een maand op voorhand een aangetekende brief verstuurd en de laatste dag van mijn contractduur ben ik terug op een herlaadkaart-tariefplan gezet. Chance gehad zeker...ryoudragon zei:Maar wacht maar tot op het moment dat je je abonnement gaat moeten afsluiten. Ik ken geen 1 mens die daar nog geen miserie heeft mee gehad. En ja ook al spaar je veel geld uit en vervalt zo'n 6 euro in het niets, het is de hele miserie die erbij komt![]()
Ik vind het niet erg 150 euro meer te betalen als ik dan niet wekenlang aan de telefoon moet hangen en elke keer andere praatjes wijsgemaakt moet worden. 1 keer gehad met zo'n "half" abonnement, nooit niet meer. En bij mij was er dan nog wel het minste miserie van al.

1. ik dacht altijd dat je sms'jes en data maar 1 maand geldig bleven?ryoudragon zei:om te illustreren: ik gebruik zo goed als nooit internet op mijn gsmMaar ik zit bij mv omdat je
1. niet minstens om de 31 dagen moet herladen om je gratis smsjes te behouden
2. ik bij proximus voor 16u 50cent/min betaalde, wat vreselijk veel is
Lobmans zei:Ik herlaad nu voor 15 euro per maand en krijg dan 5000 smsen (bij MV 'maar' 1000) en 200MB. Enige nadeel is dat het dus minder datavolume is dan bij MV, maar tot nu toe eigenlijk nooit hinder hiervan ondervonden. En aangezien het een herlaadkaart is, kan ik dus ook altijd kosteloos overstappen. Twee jaar geleden was MV mss nog interessant, maar vandaag zijn er dus wel evengoede oplossingen te vinden.

exCite zei:Welke Proximus herlaadkaart is dat dan? Want ik vind nergens geen herlaadkaart met 200MB inbegrepen...
Fireflies zei:Abo van 10 euro, daarmee krijg je 5000 (of 10 000, weet het niet zeker) sms'en, en 15 grati belminuten naar alle netwerken. Voor 5 euro (ook een abo) kan je dan een internetpacketje kopen van 250 mb. Ik heb beiden, en betaal 15 euro per maand, belachelijk weinig vind ik![]()
Mephisto zei:Ik heb vrij recent een Mobistar-abonnement afgesloten, zonder problemen eigenlijk. Gewoon een maand op voorhand een aangetekende brief verstuurd en de laatste dag van mijn contractduur ben ik terug op een herlaadkaart-tariefplan gezet. Chance gehad zeker...
1. ik dacht altijd dat je sms'jes en data maar 1 maand geldig bleven?
Mijn pa heeft mooi op tijd zijn brief verstuurd (aangetekend), netjes een maand op voorhand. "nooit gehad meneer!" of "te laat verstuurd meneer" of "te vroeg verstuurd meneer"
:doh: Dusja, wij zijn hier allemaal abonnement-allergisch geworden 
ik vergat dat soms en dan moest ik per maand 30 euro betalen omdat ik een half dagje te laat was met betalen en anders had ik geen gratis smsjes