Archief - Je glimlach van vandaag - deel 20

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[LRRP]

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Ik heb nu 2 weken geen sigaret gerookt !!

Ik heb 10 jaar gerookt, en ik moet zeggen, het valt goed mee om te stoppen. Enkel de eerste 3-4 dagen zijn moeilijk. Gewoon bezig blijven en afleiding zoeken.

Ik kan er ook wel redelijk goed afblijven. Als ik gedronken heb, dan heb ik het wel moeilijker.

Cunt2 zei:
Jepla rijbewijs binnen! :D :woohoo:

Proficiat!!!

Xiao

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Ik heb nu 2 weken geen sigaret gerookt !!

Ik heb 10 jaar gerookt, en ik moet zeggen, het valt goed mee om te stoppen. Enkel de eerste 3-4 dagen zijn moeilijk. Gewoon bezig blijven en afleiding zoeken.

Bwa, niet te rap juichen :D
Ik ben in februari gestopt, en neem aan dat er zeker nog moeilijke momenten zullen volgen ;)

Ben zelf gestopt met begeleiding van de dokter, dat geeft toch de extra motivatie omdat je niet op controle wil gaan om dan te moeten toegeven dat je terug begonnen bent.
Is wel kostelijk.

Anyway, blijven volhouden :D

GemaneDude

Legacy Member
wouter5 zei:
Die aula gaat toch overvol zitten ?! Ik zou ook wel eens willen gaan zien ma ik vrees voor een serieus plaatsgebrek !

Plaats voor ~800 man en op FB hebben er al 1800+ mensen te kennen gemaakt dat ze komen. :p

JohnnyricoMC

Legacy Member
GemaneDude zei:
Plaats voor ~800 man en op FB hebben er al 1800+ mensen te kennen gemaakt dat ze komen. :p

Reden genoeg voor KU Leuven om eerst eigen studenten binnen te laten en dan pas alumni en studenten van de associatie KU Leuve-instellingen imho.

Blanco

Legacy Member
Maat van mij die momenteel in Blokken meedoet (2de keer gewonnen nu)
Tojtoj!

u4ea

Legacy Member
Cinnead zei:
jaffacakes ftw !

Maar zo'n pak overleeft het geen dag (zelfs geen uurke tbh) hier in huis :sad:
Dus wordt dat niet meer meegebracht ..

Sinds de Yogscast/Yogpod wilt iedereen ineens Jaffa's.:p
Dan kunde toch evengoed Pim's pakken niet?

Tuninboy

Legacy Member
Alteration zei:
Daarnet in de gazettewinkel, krijg ik een sms. Ben aan het terugsturen en ineens vraagt die uitbater of ik een foto aan het nemen ben van die Dag Allemaal waar ik toevallig voor sta. 'k Zeg lachend dat die DA me nu niet echt interesseert en hij antwoordt van 'Alee, Tanja Dexters, nee?'

'k Antwoord Nee, daar bedank 'k voor en dan mengt een oudere man zich ineens in het gesprek, lachend dat als 'k goeie foto's wil, dat ik die dan best neem achter hem
*wijst naar de blote tetten boekjes* en begint zalig te lachen.

"Da's nog jonk, hé. Dan mag dat allemaal"

:lol:

:lol:

SHIGSY

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Vandaag Ipod + docking station opt werk gezet = heel de dag eigen muziek (is imo goeie muziek).

Had dat in de tijd ook gekocht voor op het werk, eentje van JBL, maar dat ding was zodanig goed van geluidskwaliteit dat ik het maar terug mee naar huis heb genomen. Heeft een vast plekje gekregen in het salon.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan