Archief - Je glimlach van vandaag - deel 20

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rbn13

Legacy Member
Rhandd zei:
Gesolliciteerd voor een functie als nederlandstalige helpdesk-medewerker bij HP in Dublin. Moest een technisch testje afleggen en daar moest ik minimaal 40% op scoren. Toen ik die test onder ogen kreeg, begon ik serieus te zweten want het was toch iets te technisch naar mijn goesting.

Vragen alla:

- What file contains the information or record to be inserted in a mail merge (Word)
- What is the name of the standard MS word global template (Word)
- Which symbol is used in Excel to indicate an absolute cell reference (Excel)
- What type of cell reference does not change when it is copied? (Excel)
- What symbol is typed before a number to make the number a label (Excel)

Gaat voor veel mensen hier misschien een piece of cake zijn, maar ik moest gokken!
Net telefoon gekregen dat ik 65% scoorde, dus nu nog enkel een telefonisch interview doorstaan en een job in Ierland zit er aan te komen :)

Via Globaljobbing? Jeroen Beks?

?therapy?

Legacy Member
Rhandd zei:
Gesolliciteerd voor een functie als nederlandstalige helpdesk-medewerker bij HP in Dublin. Moest een technisch testje afleggen en daar moest ik minimaal 40% op scoren. Toen ik die test onder ogen kreeg, begon ik serieus te zweten want het was toch iets te technisch naar mijn goesting.

Vragen alla:

- What file contains the information or record to be inserted in a mail merge (Word)
- What is the name of the standard MS word global template (Word)
- Which symbol is used in Excel to indicate an absolute cell reference (Excel)
- What type of cell reference does not change when it is copied? (Excel)
- What symbol is typed before a number to make the number a label (Excel)

Gaat voor veel mensen hier misschien een piece of cake zijn, maar ik moest gokken!
Net telefoon gekregen dat ik 65% scoorde, dus nu nog enkel een telefonisch interview doorstaan en een job in Ierland zit er aan te komen :)
Inderdaad gemakkelijk testje. Had iets in de 80% op die test. :)
Is het voor HP zelf of voor een ander team dat je moet werken?

Muscleduck

Legacy Member
Bluto zei:
Videozone

Helemaal op het einde geeft hij een voorbeeld van hoe het niet moet bij frituur No.1 :D Iedereen weet dat dat een overprijsde toeristenfrituur is.

Pff hier in onze buurt is het ook triestig. Als ik binnen een straal van 3 km kijk en de pittazaken meetel hebben we hier 7 frituren in de buurt. (2 daarvan pittazaken). De ene is in 2-3 jaar al aan zijn 3e eigenaars. De vroegere waren goede eigenaars. lekkere frieten, snelle bediening, harde werkers. Nu trekt die frituur op niks meer. De 2 pittazaken maken ook geen lekkere frieten. 1 van de frituren is niet mis, maar ENORM trage bediening. 1 van de frituren is echt goed. lekkere frieten, grote porties, vriendelijke mensen. In 1 ben ik nog nooit geweest.

Echt, 7 frituren op 2 km van mijn deur, maar eigenlijk maar 1 goeie.

Général Zantas

Legacy Member
?therapy? zei:
Inderdaad gemakkelijk testje. Had iets in de 80% op die test. :)
Is het voor HP zelf of voor een ander team dat je moet werken?

HP voor zover ik weet. Ben jij ginds gaan werken dan dat je zo'n test gedaan hebt?

Dennoman

Legacy Member
Bluto zei:
Videozone

Helemaal op het einde geeft hij een voorbeeld van hoe het niet moet bij frituur No.1 :D Iedereen weet dat dat een overprijsde toeristenfrituur is.
Akkoord, te duur, maar zelden zo een goeie frieten gegeten als daar. Plus, ge hebt hier in Antwerpen nog véél duurder voor veel mindere kwaliteit. Onlangs ergens binnengestapt da ik dacht da een pittabar was, maar bleek een frituur te zijn (half zieke, slaperige kop toen :p) en ondertussen stond er al een rij achter mij, dus kon imo niet zomaar omdraaien. Klein bakske voze friet gekregen en moest bijna 3 euro neerleggen.

SiRdeK

Legacy Member
Muscleduck zei:
Pff hier in onze buurt is het ook triestig. Als ik binnen een straal van 3 km kijk en de pittazaken meetel hebben we hier 7 frituren in de buurt. (2 daarvan pittazaken). De ene is in 2-3 jaar al aan zijn 3e eigenaars. De vroegere waren goede eigenaars. lekkere frieten, snelle bediening, harde werkers. Nu trekt die frituur op niks meer. De 2 pittazaken maken ook geen lekkere frieten. 1 van de frituren is niet mis, maar ENORM trage bediening. 1 van de frituren is echt goed. lekkere frieten, grote porties, vriendelijke mensen. In 1 ben ik nog nooit geweest.

Echt, 7 frituren op 2 km van mijn deur, maar eigenlijk maar 1 goeie.
Hier in Zepperen zijn er maar 2 frituren, maar 1 is echt wel zeer goed. Zeer vlotte bediening, grote porties en vriendelijk. En sinds ik daar de stoofvleessaus heb gegeten vind ik alle andere stoofvleessauzen van andere frituren minder.

kabouterwesley

Legacy Member
Zit op plaats één in de rij van de smartspotactie van telenet.
Morgenvroeg om 8 uur gratis iPhone 4S 16 gig!

Can't wait!

Alteration

Legacy Member
kabouterwesley zei:
Zit op plaats één in de rij van de smartspotactie van telenet.
Morgenvroeg om 8 uur gratis iPhone 4S 16 gig!

Can't wait!

Nog 14 uur :crazy:

De! deelnemers! aan! de! Actie! dienen! van! kop! tot! teen! (incl.! gezicht,! haar,! handen,!
voeten…)!in!het!geel!(gehuld)!te!zijn.!Alles!wat!zichtbaar!is!moet!geel!zijn

:D

Blanco

Legacy Member
Hoe zou online betalen er uitzien in de echte wereld?

[youtube]3Sk7cOqB9Dk#![/youtube]

kabouterwesley

Legacy Member
Alteration zei:

I know van het volledig geel zijn, heb ik er voor over. Straks tape over m'n gezicht :niceone: gele handschoenen en schoenen, en de rest is al geel dus TOP!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan