themummy123
Legacy Member
Ik ging naar de Lidl, wilde een karretje(winkelwagen) halen, maar had blijkbaar geen kleingeld mee. Ik winkel meestal bij Colruyt waarbij je geen kleingeld nodig hebt. Dan uiteindelijk toch nog een munt van 2 euro gevonden in m'n zak, maar dat ding aanvaardt enkel munstukken van 1 en 0,50 euro. Juist wanneer ik van plan was om naar binnen te gaan om m'n geld te wisselen geeft die dakloze die daar voor de deur stond mij 0,50 euro. "Je geeft het wel terug als je klaar bent met je boodschappen" brabbelde hij in slecht Nederlands. Die stond daar één of andere krant te verkopen. Ik aanvaardde het en deed m'n boodschappen. Uiteindelijk hem 1 euro gegeven voor de moeite(zonder krant te kopen) + z'n 50cent uiteraard.
Iemand die ik ken die als vreemdeling verplicht Nederlands moet volgen had blijkbaar thuis een keukenmes in z'n zak gestoken. Die was dat vergeten, ging naar de les(met de gedachte dat dat ding in haar zak een stylo was). Anyhoo, leerkracht vroeg een stylo, en zij haalde een mes boven
En de leerkracht met zulke ogen
eek
kijken naar haar.
Kzie die leerkracht al praten vanavond: "ja schat, amai tis daar zo gevaarlijk op mijn werk, zo'n vreemdeling haalde zelfs een mes boven toen ik vroeg achter een stylo" 
Iemand die ik ken die als vreemdeling verplicht Nederlands moet volgen had blijkbaar thuis een keukenmes in z'n zak gestoken. Die was dat vergeten, ging naar de les(met de gedachte dat dat ding in haar zak een stylo was). Anyhoo, leerkracht vroeg een stylo, en zij haalde een mes boven
En de leerkracht met zulke ogen
eek
kijken naar haar.
Kzie die leerkracht al praten vanavond: "ja schat, amai tis daar zo gevaarlijk op mijn werk, zo'n vreemdeling haalde zelfs een mes boven toen ik vroeg achter een stylo" 



