Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blackman

Legacy Member
Met 3 man voor de pc.
Situatie: Vriend van ons( één van de 3) heeft een nieuw lief en we wouden er een foto van zien waarna we op Netlog gingen en een foto van haar zochten. We komen op haar profiel en we zien zo'n mega overbelichte foto waar je alleen de contouren van haar lichaam op kon zien. De conversatie dat daarop volgde:

1=persoon zijn lief op de foto
2=vriend
3=ik

2: dus dat is ze?
1: ja, maar wacht ik zal een andere zoeken, hier zie je alleen maar haar "tetten" op.
2: das toch genoeg...
3: *lol*

Dat was echt veel te droog op die moment zelf. :p

Sephiroth

Legacy Member
zat vandaag aan het wachten in het station, liggen er daar 2 zwervers een paar stoelen van mij verwijderd hun slaapske te doen :rofl:

en dan kwam er wel nen zatte kerel tegen die bediendes zagen zeker :rofl
5 minuten later zie ik die buiten et station tegen de gronnd gaan van de zattigheid :rofl:

heb er een filmpke van gemaakt, en een foto van toen hij buiten op de grond lag :D
Free File Hosting Up to 5GB! Download Your File.

Download: SNC00212.jpg (foto)

Estrebian

Legacy Member
Sephiroth zei:
zat vandaag aan het wachten in het station, liggen er daar 2 zwervers een paar stoelen van mij verwijderd hun slaapske te doen :rofl:

en dan kwam er wel nen zatte kerel tegen die bediendes zagen zeker :rofl
5 minuten later zie ik die buiten et station tegen de gronnd gaan van de zattigheid :rofl:

heb er een filmpke van gemaakt, en een foto van toen hij buiten op de grond lag :D
Free File Hosting Up to 5GB! Download Your File.

Download: SNC00212.jpg (foto)

Incorrect linking code.

Please try again.

en die pic kan ik ook ni zien :(

dunno

Legacy Member
Eindelijk ontdekt wie Milow is. -_- Damn die die maakt goede muziek.
Nu een dope concert aan het luisteren van Opgezwolle. Je kan er ook nog veeeeeel meer artiesten bekijken .

djbramz

Legacy Member
Grappig dubbelzinnig taalgebruik in thuis (ik passeerde toevallig):

"Ik zou graag eens je poesje zien" en "Ik ben benieuwd of jouw poesje mijn snoepjes zal lusten."

Jep, na een saaie dag les is alles grappig.

[LRRP]

Legacy Member
belvedere86 zei:
eindejaarspremie voor uitzendkrachten ontvangen :)

²

Kheb ook nog een tijdje interim gewerkt. Daarna vast. Kdoe vandaag de brievenbus open. Brief voor mij bij, kdoe die open. Brief voor eindejaarspremie voor uitzendkrachten. Mooi bedrag :D

=CID=Drone

Legacy Member
[LRRP];10909984 zei:
²

Kheb ook nog een tijdje interim gewerkt. Daarna vast. Kdoe vandaag de brievenbus open. Brief voor mij bij, kdoe die open. Brief voor eindejaarspremie voor uitzendkrachten. Mooi bedrag :D


een vat!


een vat!


een vat!


een vat!



:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan