Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pippoken

Legacy Member
Gezicht van kleine broer...

kadeeken is 10 jaar oud maar heeft geen zin om te leren... Moest zijn laptop afnemen, geen enkel probleem... Had hij der niet beter op gevonden om tv te gaan kijken... Wat hij dus ook niet mag doen...

'k ga op zijn kamer, terwijl hem tv aan 't kijken is (zijn boeken liggen den andere kant van zijn kamer).... Hij dacht van; ja dees kan hij niet zo gemakkelijk afpakken he....

HE WAS WRONG, heb de smartcard uit zijn digibox getrokken en meegenomen ----> Zijn gezicht: P.R.I.C.E.L.E.S.S. :rofl::rofl:

Spectre

Legacy Member
feit dat uw broer een digibox op zijn kamer heeft vind ik al raar :s
Waarom moet iemand van 10 jaar leren? Da's 5e leerjaar ofzo

Dennoman

Legacy Member
Spectre zei:
feit dat uw broer een digibox op zijn kamer heeft vind ik al raar :s
Waarom moet iemand van 10 jaar leren? Da's 5e leerjaar ofzo
²
Nu bon, dat leren... we zijn niet allemaal undeniable geniuses gelijk gij é Tim :p
Maar true, beetje discipline bijbrengen is nooit verkeerd. Is natuurlijk wel moeilijk om streng te zijn tegen een kind als het al strontverwend is met digitale tv op de kamer :p

Pippoken

Legacy Member
FroFro zei:
ne laptop op u 10 vinnek ook al vreemd :unsure:

Ja idd, dat had ik allemaal niet ze op mijne leeftijd! Tis ma een instapmodelleke dat hij heeft ze... Co-ouderschap.... is gemakkelijk om naar beide mee te nemen (mama en papa)

Digibox.... Simpel, ik wou mij nen digicorder kopen... 'k heb diene digibox ma dan aan de kleine broer verkocht, via de moema :woohoo:

Edit: Ja die moeten al leren.... Wiskunde, WO, ....

Darks

Legacy Member
Zondagnamiddag, morgen Engels examen, schoon weer, diesel aan 0,95 = Toerke maken :)

Dakantochnie

Legacy Member
Gavin zei:
:offtopic:
En dakantochnie; ik heb gezien dat ik Altec Lansing luidsprekertjes heb. Maar het is niet dat ik verschil hoor of zo. :p
't Is wreed.
Welk type?

paarsbloed

Legacy Member
Logitech Z-5500 gekocht voor 165 euro,en dat geluid is echt zalig! :)

tuesadorable

Legacy Member
Mijn vader die zelfs op reis niéts kan achterlaten en een mailtje stuurt vanop zijn ipod.

Fir3wulf

Legacy Member
mijn klein broerke daarjuist, die wist niemeer wa spel te spele op zenne ps2, ik zei tege hem
"ja hebde da een al gespeeld van the getaway?"
hij "oh da, ja ge hebt gelijk da da een kutspel is" en die wou da teruggeve.
kzei "nee ge moogt da houde"

die begon half te blete :p

chosen1

Legacy Member
firewulf1 zei:
mijn klein broerke daarjuist, die wist niemeer wa spel te spele op zenne ps2, ik zei tege hem
"ja hebde da een al gespeeld van the getaway?"
hij "oh da, ja ge hebt gelijk da da een kutspel is" en die wou da teruggeve.
kzei "nee ge moogt da houde"

die begon half te blete :p

I don't get it.:unsure:

Selderijstok

Legacy Member
Mijn eerste blu-ray'tje besteld op play.com voor 14€ :) Nu nog een speler hebben ....

@ hierboven, ksnap het ook niet lol ma bon....gewoon lachen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan