Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Albireo

Legacy Member
m'n allereerste AJAX-toepassing geschreven (en 't werkt nog ook) :woohoo:

PHP + MySQL + XML + javascript + HTML :drool:

Fir3wulf

Legacy Member
'waar komen de .. toch vandaan?'

Edit: zalt ma aanpasse voordak weer een infraction + ban aan men been heb :)

EagleEye

Legacy Member
brechen zei:
zo enthousiast bezig met vacatures zoeken en solliciteren dat ik vergat te kijken voor waar het was, perongeluk gesolliciteerd bij een bedrijf in herentals :unsure: tis maar 140km ver :D
't Is hier ook een mooie streek zenne ;) kom maar af :woohoo:

SweetEmmaRose

Legacy Member
h0pje zei:
Blink 182 is terug samen en doet een wereldtoer deze zomer :love:

Echt, ik word bijna zot :D Mijn all time favoriete band!

OOOOOOOOMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG need go must see!!!!!
:applause::applause::applause:

Gavin

Legacy Member
brechen zei:
mor allee gavin, uwen avatar! hoe moet ik uw posts nu nog herkennen :sad:
Aan de 10 van Messi!

en de coolness die van de posts zelf afdruipt natuurlijk.
SweetEmmaRose zei:
Invalid Post specified. If you followed a valid link, please notify the administrator

awwwww
Jammer.

Hij werd geband en kwam terug met een dubbelaccount om de mod in kwestie even te bedreigen met legendarische zinnen zoals "zet maar niets op buy&sell, ik hou u in het oog ;):cool:" en vooral "be aware I watching you."

Hij claimde trouwens 36 te zijn voor zijn ban. Enfin, ik moest meteen aan Elvis denken. :D

FroFro

Legacy Member
Eindelijk! Internet doet het terug. Had net heel wa glimlachjes!


-Dit weekend nog es poepchique gaan eten; uiteraard duur en schrale porties maar o zo lekker!

-Nog wa rondgecruised me den auto, was alweer dikke maand geleden

-Ouders en honden nog es gezien, was ook weer 5 weken geleden

-Volgende week broers nog es zien, is ook weer 6+ weken geleden

-Dreamer van Ozzy Osbourne

-Mondeling examen gehaald, was fucking stressed, zeker omda vrienden die vlak voor ons gingen het ni gehaald hadden

-Een van de leukere treinritten ever. Eerst en vooral heb ik er meer dan 4,5 uur over gedaan, meer dan dik 2,5 uur vertraging dus, which means dak 18,10 euro terugkrijg van de spoorwegen. Das ni het voornaamste; ik heb me eerst kostelijk geamuseerd me een onbekend wijf en ne vriend van haar. Eng was wel da da meiske ADHD had en haar pillen ni had genomen, haar gedrag leek akelig veel op da van mij dus mss moet ik me ook es late checke :p (zij was mss nog net wel iets erger). Enfin; rood is vogelvlucht, groen is normale route, blauw is mijn route. In Utrecht verlaat die vriend ons, dus ik ga alleen me da meiske verder, stap de trein naar Den Haag in, loop door de gang van den trein, tot plots; "Hey Bruno!". Gedachtengang ging iets van; *Hmm?* - "Hey!" - *Shit, she knows me name!* - *Wil gaan zitten maar durf ni* - "Ga zitten!" - *Aight!*. Meiske waar ik al tijdje smoor op ben blijkt daar dus te zitten ;x Nog anderhalf uur samen gereisd en gezellig gepraat, which was cewl aangezien ik op de unief ze bijna altijd ontweek omdak gewoon sterf van de zenuwen. Het stomme is; ik ben altijd al zone dromer/fantaseerder, en toen ik in tbegin van die reis in den trein stapte dacht ik nog zo van "Stelt da die hier nu ook blijkt te wonen en hier instapt, het begin van een romance" :') Het stelt niks voor maar ik was o zo gelukkig :sad:

Enfin, nu dakker zo lang mee heb gepraat moetek zien dak ze volgende keer dak ze zie (woensdagavond al :() ni weer straal negeer as usual.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan