[LRRP]
Legacy Member
ComputerVISTA zei:Gisteren m'n ringboot eens uitgeprobeerd![]()
En tevreden? Topsnelheid?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:Gisteren m'n ringboot eens uitgeprobeerd![]()

MOEK HET MELDEN AAN JOODS ACTUEEL MSS?Nuytuh zei:mijn ajax toepassingen gaan meestal over joden.








h0pje zei:Blink 182 is terug samen en doet een wereldtoer deze zomer
Echt, ik word bijna zotMijn all time favoriete band!
't Is hier ook een mooie streek zennebrechen zei:zo enthousiast bezig met vacatures zoeken en solliciteren dat ik vergat te kijken voor waar het was, perongeluk gesolliciteerd bij een bedrijf in herentalstis maar 140km ver
![]()
kom maar af 
Gavin zei:
h0pje zei:Blink 182 is terug samen en doet een wereldtoer deze zomer
Echt, ik word bijna zotMijn all time favoriete band!
Aan de 10 van Messi!brechen zei:mor allee gavin, uwen avatar! hoe moet ik uw posts nu nog herkennenad:
Jammer.SweetEmmaRose zei:Invalid Post specified. If you followed a valid link, please notify the administrator
awwwww

" en vooral "be aware I watching you."
(zij was mss nog net wel iets erger). Enfin; rood is vogelvlucht, groen is normale route, blauw is mijn route. In Utrecht verlaat die vriend ons, dus ik ga alleen me da meiske verder, stap de trein naar Den Haag in, loop door de gang van den trein, tot plots; "Hey Bruno!". Gedachtengang ging iets van; *Hmm?* - "Hey!" - *Shit, she knows me name!* - *Wil gaan zitten maar durf ni* - "Ga zitten!" - *Aight!*. Meiske waar ik al tijdje smoor op ben blijkt daar dus te zitten ;x Nog anderhalf uur samen gereisd en gezellig gepraat, which was cewl aangezien ik op de unief ze bijna altijd ontweek omdak gewoon sterf van de zenuwen. Het stomme is; ik ben altijd al zone dromer/fantaseerder, en toen ik in tbegin van die reis in den trein stapte dacht ik nog zo van "Stelt da die hier nu ook blijkt te wonen en hier instapt, het begin van een romance" :') Het stelt niks voor maar ik was o zo gelukkig
ad:
) ni weer straal negeer as usual.