Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zie daar geen enkele mier meer opt moment dat ze die beton derin gieten, denk dat het een verlaten nest is ze.Oldskooler zei:massamoordenaars
Hollow zei:Tijdens de voormiddag onze pa zijn chauffeur gespeeld naar Aalst om te leren rijden.
Persoonlijk vond ik het een geslaagde rit (mijn tweede) en dat vond onze pa ook :applause:
Ik speel de laatste tijd ook voor chauffeur
Voor mijn moeder dan.
matthi_182 zei:http://blogsimages.skynet.be/images/000/134/091_monopoly.jpg
'k Zal er de titel maar niet bijzetten of ik word hier bestempeld als racist. Dus verzin zelf maar een leuke titel.![]()
En komt daar nog is bij dat iedereen genomineerd was in elke categorie. :')Troj zei:Mij ziek gelachen bij die MIA-award show, enkele hoogtepunten:
-Miss België die denkt dat de zin stopt bij "en de genomineerden in." en niet verderloopt tot "de categorie beste Live zijn:".
-dEUS die zat waren tegen 21.15 en een heel uur hebben zitten roken, champagne zuipen en roepen, oa naar Axelle Red toen ze niet wist wanneer ze de envelop moest openmaken.
-Kate Ryan en Isabelle A die een gezicht tot op de grond hadden toen ze niet wonnen.
-Milow die tegen dEUS zegt: "5-2 voor Leuven, mannen".
Maar als ge zoals ik eerder de Grammy's oid gewoon zijt was het eigenlijk gewoon een rotirritante show.

dakantochnie zei:En komt daar nog is bij dat iedereen genomineerd was in elke categorie. :')
Hi-la-risch!![]()
.Flipkikker zei:Zalig nachtje weer donderdag en
daarnet nogmaals Slumdog Millionaire gezien![]()
wouter_dc zei:red and blue 90's?


Savage zei:Is die zo goe om meerdere keren te gaan kijken? Ik heb er al veel goede verhalen over gehoord, maar ben nog niet in de cinema geraakt.

