a143290
Legacy Member
acid_bug zei:'Séverine Raa de smerige teef', een blogbericht van Tjer op Netlog
Fucking zalig, openbare retaliatie <3
Ik moet eens dringend ook een netlog aanmaken
gewoon om van die heerlijke e-drama te kunnen genieten XDVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
acid_bug zei:'Séverine Raa de smerige teef', een blogbericht van Tjer op Netlog
Fucking zalig, openbare retaliatie <3
gewoon om van die heerlijke e-drama te kunnen genieten XD
WTF!? J-Style zei:Schattig meisje dat bijna in slaap viel tijdens m'n instructieles.![]()

. Mienod zei:
€375 voor een paar oortjes? Paar keer op uw hoofd gevallen ofzo?
?KizZamP- zei:Mijn nieuwe oortjes die ik vandaag ontvangen heb
Shure SE530 - Wel €375 euro voor betaald maar is het geld naar mijn mening helemaal waard.
Shure * - SE530 Earphones with PTH Control
1 tweeter & 2 sub-woofers ftw!
maar ik stel me voorlopig tevreden met goedkopere oortjes 

e.House zei:euhm je hebt het signaal verkeerd begrepen...
brechen zei:en waarom hebde da nodig zulke dure oortjes? blijkbaar kennen 16jarigen de waarde van het geld niet meer den dag van vandaag.
Mienod zei:Daar moet je verdoeme een week voor werken
Dan spendeer ik dat geld toch liever aan leukere dingen dan een paar oortjes.
.relatief duur? da is gewoon duur! als ge op uw 16 jaar als student al zulke dingen koopt, kent ge de waarde van het geld niet.KizZamP- zei:Waarom koopt een fervente gamer een game-pc? Omdat het zijn hobby en passie is. Ik koop relatief dure oortjes omdat ik heel de dag door naar muziek luister.
.
brechen zei:relatief duur? da is gewoon duur! als ge op uw 16 jaar als student al zulke dingen koopt, kent ge de waarde van het geld niet.