Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GuntherDW

Legacy Member
eindelijk code geass R2 kunnen uitzien

was wel nice ending though, krijgt van mij een hoge score, pure brilliance, maar sommige delen konden wel anders imo :p

ALL HAIL LELOUCHE!

Zorba

Legacy Member
Eindelijk winst gemaakt op de beurs :) Wel te vroeg verkocht want nog enkele procentjes misgelopen :(

ZackWhite

Legacy Member
FroFro zei:
...

Probleem is wel, na 1G-3G-0G-3G-0G-3G-1G te hebbe gedaan, da menne kop nu nog steeds draait en ik wa doezelig ben :p Der heeft trouwes iemand moete kotsen in onze vlieger, da stonk :(

was die kots ook gewichtsloos?

[LRRP]

Legacy Member
Vandaag een collega zijn verjaardag gevierd. Het ging er weer hilarisch aan toe :lol:
Eén collega had net iets teveel binnen en zei tegen de bazin:
Amai, ge zijt weer zo sexy gekleed vandaag.
Al een geluk kon ze er mee lachen :)

En nog een verhaal gehoord van iemand die daar nog heeft gewerkt.
Die jongen dronk een beetje veel.
Hij was de cola aan het lossen met de klark, goed in de wind. Hij zet een palet coke binnen, rijdt trug naar de oplegger, maar vergeet zijn pinnen omhoog te doen
BOEM, met 1 van zijn pinnen een band kapot gestoken.
Naart schijnt zag die gans zwart van het stof dat uit die band kwam :rofl:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
eigelek ist grappig maar langs den andere kant ook klote, maat van mij wééral accidentje gehad, oto per total nat schijnt en zenne vorige had hem ook al bijeen gerede :D

Bubba

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
eigelek ist grappig maar langs den andere kant ook klote, maat van mij wééral accidentje gehad, oto per total nat schijnt en zenne vorige had hem ook al bijeen gerede :D

De vorige was ni volledig bijeen ze. Daar was ni zo veel mee, hij wou gewoon nen andere en dus is dieje oude naar zn broer gegaan om mee te lere rijde. :p

Den deze helemaal bijeen? Da gaat em geld kosten dan, want da was nog ne redelijk nieuwe.

Killer Queen

Legacy Member
Uit onverwachtse hoek met iemand beginnen chatten op MSN en keihard gelachen ^^

GenesisX

Legacy Member
Die goeie reportages op Canvas. Begint ge te kijken en is 't plotseling over één van uw favoriete artiesten all-time :love:

@dude - 'k hoop voor u da ge ooit es van de baan geraakt aan die snelheid en voor m'n eigen da ge nooit in mijn buurt komt.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
BuBbA zei:
De vorige was ni volledig bijeen ze. Daar was ni zo veel mee, hij wou gewoon nen andere en dus is dieje oude naar zn broer gegaan om mee te lere rijde. :p

Den deze helemaal bijeen? Da gaat em geld kosten dan, want da was nog ne redelijk nieuwe.

sissi had tege de wim gezeet da hem per total was mja meiskes eh :p ik zen toch is benieuwd :D tga hem ne financiele kater oplevere alleszins :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan