Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrion zei:'t zonneke schijnt, raamke open, muziek die luid staat... 't is precies al zomer![]()

?therapy? zei:"Boob" is the perfect word. The B looks like an aerial view of them, the 2 o's look like a front view and the b looks like a side view.
![]()
N1CK zei:'t Zonneke schijnt mooi, maar tis wel nog iets te kou om op u terras te zitten in t-shirt. Nuja, we gaan de goede weg op![]()


GosU zei:Je moet een andere reputatie toekennen aan een andere gebruiker voor je dat weer kan doen aan N1CK.
Haha, raar maar waar, ik dacht juist hetzelfde
Edit: Nog een glimlach, m'n tracklist afgemaakt. Morgen een vrij dagje, en mixen.

N1CK zei:Er is dan ook nog niks van u gepasseerd waar ik het niet mee eens ben
(Op je post over trollen na)
. Ik kan er eens met lachen, maar als er altijd alleen nog maar getrolled wordt is de fun er snel af. Dus was enorm sarcastisch bedoeld. Omgekeerd hetzelfde, uw mening stemt meestal overeen met mijn mening. 
GosU zei:Was ook niet serieus bedoeld. Ik kan er eens met lachen, maar als er altijd alleen nog maar getrolled wordt is de fun er snel af. Dus was enorm sarcastisch bedoeld. Omgekeerd hetzelfde, uw mening stemt meestal overeen met mijn mening.
![]()

N1CK zei:De afgelopen dagen ook al zingend en lachend doorgebracht ^^

N1CK zei:Dit is weer een glimlach
De afgelopen dagen ook al zingend en lachend doorgebracht ^^
. Het weer doet enorm veel met mij!glashelder zei:Mijn glimlach![]()
e.House zei:Nog eens 2h45m gelopen, mooi weertje al was er wel veel wind. Weer nieuwe stukken van Heverlee bos ontdekt.
Mo how zegN1CK zei:Van een duurtraining gesprokenMo how zeg
ns boy zei:Doet ge mee aan die marathon van de KUL?
Ik heb daar iig toch iets over opgevangen.