Archief - Je glimlach van vandaag - deel 16

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Net 3x triple 20 gesmeten op den dart :cool:

Ik zuig echt immens hard normaal in darts. :p Onstevige hand zuigt bij zo'n spel xD

Carrion

Legacy Member
't zonneke schijnt, raamke open, muziek die luid staat... 't is precies al zomer :cool:

N1CK

Legacy Member
't Zonneke schijnt mooi, maar tis wel nog iets te kou om op u terras te zitten in t-shirt. Nuja, we gaan de goede weg op :D

GosU

Legacy Member
N1CK zei:
't Zonneke schijnt mooi, maar tis wel nog iets te kou om op u terras te zitten in t-shirt. Nuja, we gaan de goede weg op :D



Je moet een andere reputatie toekennen aan een andere gebruiker voor je dat weer kan doen aan N1CK. :(

Haha, raar maar waar, ik dacht juist hetzelfde :D

Edit: Nog een glimlach, m'n tracklist afgemaakt. Morgen een vrij dagje, en mixen.

N1CK

Legacy Member
GosU zei:
Je moet een andere reputatie toekennen aan een andere gebruiker voor je dat weer kan doen aan N1CK. :(

Haha, raar maar waar, ik dacht juist hetzelfde :D

Edit: Nog een glimlach, m'n tracklist afgemaakt. Morgen een vrij dagje, en mixen.

Er is dan ook nog niks van u gepasseerd waar ik het niet mee eens ben :p
(Op je post over trollen na)

GosU

Legacy Member
N1CK zei:
Er is dan ook nog niks van u gepasseerd waar ik het niet mee eens ben :p
(Op je post over trollen na)

Was ook niet serieus bedoeld :D. Ik kan er eens met lachen, maar als er altijd alleen nog maar getrolled wordt is de fun er snel af. Dus was enorm sarcastisch bedoeld. Omgekeerd hetzelfde, uw mening stemt meestal overeen met mijn mening. :D

N1CK

Legacy Member
GosU zei:
Was ook niet serieus bedoeld :D. Ik kan er eens met lachen, maar als er altijd alleen nog maar getrolled wordt is de fun er snel af. Dus was enorm sarcastisch bedoeld. Omgekeerd hetzelfde, uw mening stemt meestal overeen met mijn mening. :D

Dit is weer een glimlach :p

De afgelopen dagen ook al zingend en lachend doorgebracht ^^

N1CK

Legacy Member
glashelder zei:
Mijn glimlach :)

En daarjuist ons ma een knuffel gegeven. 'k Merk voor het eerst in 3 jaar een beetje beterschap en het kan al niet op ^^. Daarbovenop ook nog eens het weer....

e.House

Legacy Member
Nog eens 2h45m gelopen, mooi weertje al was er wel veel wind. Weer nieuwe stukken van Heverlee bos ontdekt.

N1CK

Legacy Member
e.House zei:
Nog eens 2h45m gelopen, mooi weertje al was er wel veel wind. Weer nieuwe stukken van Heverlee bos ontdekt.

Van een duurtraining gesproken :eek: Mo how zeg

e.House

Legacy Member
N1CK zei:
Van een duurtraining gesproken :eek: Mo how zeg

training voor mijn tweede marathon, op zich zijn zo'n lange duurlopen een kwestie van veel training plus geleidelijke opbouw. Op zich vallen de afstanden onder een 33km nogal wel mee omdat je voornamelijk kohlydraten verbrandt, maar dan begin je enkel vet en spieren te verbranden..

_ns_

Legacy Member
Doet ge mee aan die marathon van de KUL?

Ik heb daar iig toch iets over opgevangen :p.

e.House

Legacy Member
ns boy zei:
Doet ge mee aan die marathon van de KUL?

Ik heb daar iig toch iets over opgevangen :p.

Jip das volgende week, maar dat is maar een halve marathon (hoewel ze het studentenmarathon noemen, maar dat heeft met vroeger te maken toen er nog wel een ganse marathon werd gelopen). De marathon die ik ga lopen is in april in Zeeuws-Vlaanderen.

Die studenten halve marathon van de KUL is anders wel een dikke aanrader, zeer mooi parkoer (toch tenminste als je de halve loopt en niet de vijf of de tien kilometer).

Overigens is er in mei nog een andere interessante wedstrijd van de KUL van Leuven naar Louvain-La-Neuve lopen (is 33km maar je kan dit ook met twee doen als bike and run). Ook een hele mooie loop, wel een stuk zwaarder aangezien daar toch fameuze hellingskes tussen steken, maar een heel fijne ontspannen sfeer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan