Archief - Je glimlach van vandaag - deel 16

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ironhorn

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Stuk of drie kotsmomenten (Zweet van die dikke opdrinken, bungee-toilet vol met stront en nog een) waarbij ik twijfelde tussen lachen of kotsen :p

de vulkaan?

Pariah

Legacy Member
getuigen van jehova die hier in de straat passeren. overal staan ze voor een gesloten deur :lol:

Smashy

Legacy Member
belvedere86 zei:
getuigen van jehova die hier in de straat passeren. overal staan ze voor een gesloten deur :lol:
open doen en antwoorden op hun vragen is toffer :p

kwamen hier ook s langs :
man & vrouw, vrouw aan het zagen & zagen & zagen (al vergeten waarover ze bezig was) tot ik ineens als antwoord gaf "ik geloof niet" vrouw stond daar met haar mond vol tanden... man neemt over "dat kan toch niet, je moet toch wel in iets geloven"
ik "in mezelf, in wat ik zie, dat is het zo ongeveer"
ze wensten mij nog een prettige dag verder en ze waren weg, kmoe nog altijd lachen als ik denk aan hun gezichten toen ik da zei :D
eigenlijk niks ergs gezegd maar voor hen blijkbaar wel :D

pikeowned

Legacy Member
Opdringerige Belgacom medewerker die na lang doorzagen vraagt aan mij wat nu uiteindelijk de reden is waarom wij niet overstappen van Telenet naar Belgacom waarop ik antwoord dat ik in het verleden slechte ervaringen heb gehad met belgacom.
Hij: "Ja wij hadden 40 jaar geleden ook slechte ervaringen met Duitsland".
Ik:"Bedoeld u niet 70 jaar geleden?"
Hij: "U snapt wat ik bedoel"
Ik: "Dus u wilt een grote telecom operator vergelijken met Nazi Duitsland? Hmm nu ben ik toch wel erg aan het twijfelen om over te stappen"
Hij: *tuut*tuut*

Nu voel ik mezelf wel goed :unsure:

NovaHova

Legacy Member
pikeowned zei:
Opdringerige Belgacom medewerker die na lang doorzagen vraagt aan mij wat nu uiteindelijk de reden is waarom wij niet overstappen van Telenet naar Belgacom waarop ik antwoord dat ik in het verleden slechte ervaringen heb gehad met belgacom.
Hij: "Ja wij hadden 40 jaar geleden ook slechte ervaringen met Duitsland".
Ik:"Bedoeld u niet 70 jaar geleden?"
Hij: "U snapt wat ik bedoel"
Ik: "Dus u wilt een grote telecom operator vergelijken met Nazi Duitsland? Hmm nu ben ik toch wel erg aan het twijfelen om over te stappen"
Hij: *tuut*tuut*

Nu voel ik mezelf wel goed :unsure:
:')

Pariah

Legacy Member
magere stoere kereltjes met strakke shirts die voor de spiegel hun armen staan op te spannen in de fitness :lol:

tis weer krokusvakantie zenne :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan