Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:Grappig omdat het ne leasewagen is en niet de mijne maar: De flikken die vanmiddag in m'n gat zijn gereden![]()
ComputerVISTA zei:Heb er geen, wel van mijn schade...
Ik kon daar toch echt moeilijk zowa ongegeneerd fotokes staan trekken hé![]()
Li1quid zei:Toch niet meer als normaal ? Voor de verzekeringen of als ze het verhaal willen draaien
ComputerVISTA zei:Waarom als ze gewoon toegaven dat ze in fout waren? We hebben samen de verzekeringsdocumenten correct ingevuld en klaar was kees.

Li1quid zei:Tis gewoon voor de zekerheid e![]()
ComputerVISTA zei:Heb nu al 3 keer iemand in mij gehad en altijd is dat netjes geregeld geweest.

Dillyracer zei:Jawatte, de decolloté van Ann Lemmens in de vrijdagshow.![]()
Li1quid zei:welke post ?