fcberke
Legacy Member
ns boy zei:Waren ze weer zo 'vriendelijk' in de kartin van Moorsel?
ik vond hem vriendelijk hij kon ermee lachen dat een nicht van mij recht in de bandenmuur reed

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ns boy zei:Waren ze weer zo 'vriendelijk' in de kartin van Moorsel?

Fireflies zei:Moorsel, marginaalste karting ooit.
OT: Als den Baats zijn klassiekers eens boven haalt, mag deze niet ontbreken!
YouTube - Child In Time - Deep Purple
![]()
.
Misschien niet zo bekend als Deep Purple, Pink Floyd of Led Zep, maar de meeste mensen die aan The Smiths denken, denken toch direct aan dat nummer?
Karre zei:Aalst op zich is al marginaal dus ja.
*
ad:
Karre zei:Dendermonde is dan ook vele leuker![]()

Fireflies zei:Nuja, als ik bij de jongeren van mijn leeftijd (+-18), merk ik dat er gewoon bitterweinig mensen nummers van The Smiths kennen. Voor mij de meest legendarische band ooit, The Smiths hebben zo'n pak geweldige nummers geschreven en gezongen, en dat terwijl ze slechts 5 jaar bestaan hebben.
Doe er maar dringend iets aan, zo'n zalige muziek![]()

eXe./special zei:FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK wnnr ga je nu eens een post maken die NIET over the smiths gaat?
Fireflies zei:Nuja, als ik bij de jongeren van mijn leeftijd (+-18), merk ik dat er gewoon bitterweinig mensen nummers van The Smiths kennen. Voor mij de meest legendarische band ooit, The Smiths hebben zo'n pak geweldige nummers geschreven en gezongen, en dat terwijl ze slechts 5 jaar bestaan hebben.
Doe er maar dringend iets aan, zo'n zalige muziek![]()

ns boy zei:Nu ga je er grat over e makker![]()
Karre zei:De waarheid kwetst. En ik ben echt serieus eigenlijk. Het is vele aangenamer om in Dendermonde rond te lopen. Er zijn wel niet zo veel café's om uit te gaan zoals Toekoer in Dendermonde maar in Zenith is er wel meestal iets te doen.
.fcberke zei:maar geraardsbergen blijft de allercoolste , vetste , tofste stad

Bart Religion zei:Rockcafé Pucci is good to do in Geraardsbergen.

eXe./special zei:FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK wnnr ga je nu eens een post maken die NIET over the smiths gaat?

fcberke zei:das nu juist de enige plaats waar ze mij nooit gaan zien![]()

fcberke zei:das nu juist de enige plaats waar ze mij nooit gaan zien![]()