Archief - Je glimlach van vandaag - deel 13

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rizla+

Legacy Member
Man Bijt Hond die hier binnen enkele weken komt filmen voor "Het Dorp". En wie kiezen ze om te filmen : Onze eigen dorpsgek! Ne kerel waar echt serieus iets aan mankeert, ik ga mij denk ik nog ziek lachen met die uitzendingen. Lovenjoel wordt binnenkort officieel de meest belachelijke gemeente van Belgie!

Foezjie

Legacy Member
Dude87 zei:
toen da ik vo den eerste keer achterop ne moto zat konnek nie wachten voor mijn rijbewijs af te leggen :)

De eerste keer op mijn moto achterop was aan 160/u in een tshirt.
Sinds dan heb ik besloten eerst te sparen voor de kledij en dan pas voor de moto :)

Baats

Legacy Member
Rizla+ zei:
Man Bijt Hond die hier binnen enkele weken komt filmen voor "Het Dorp". En wie kiezen ze om te filmen : Onze eigen dorpsgek! Ne kerel waar echt serieus iets aan mankeert, ik ga mij denk ik nog ziek lachen met die uitzendingen. Lovenjoel wordt binnenkort officieel de meest belachelijke gemeente van Belgie!

Niks nieuws onder de zon dus..

Slabby

Legacy Member
Underworld die nog es een deftig album gemaakt heeft. :music: Amai dat was lang geleden :doh:

Waelvis

Legacy Member
Deze voormiddag naar een huis gaan kijken om te huren..
Echt 100% ons goesting, en ons hondje mag zelfs mee.
Nu hopen dat de verhuurder toehapt (hij is nogal kieskeurig op zn huurders, hij wil dat zn huis in orde blijft).
De prijs is wel aan de hoge kant (750€/maand), maar dat moet zeker lukken

Juve9le

Legacy Member
Oh man :') zalig die puberachtige onwetendheid.

Yeah your uncle will arrest you for violation of the FCC... If you prank call me, il just play back 11K hz of sound right in your ears.

What your capable of: Sucking your mom's dick, Giving Justin a Hand/blow job, and Make the site :) I guarantee you it will get DDOSed in like 5 mins after publishing it. Send me the link on youtube please.

Ooh shit, it's just a matter of time before 4chan comes and destroy this kid.

I don't like you kid, but run while you still can.

http://i39.tinypic.com/23m7tjd.jpg

Ook wel een leuke achievement: in iedere seconde van die video maakt ie zo'n facial expression die gewoon bestemt is om erop te slaan.

Time

Legacy Member
Ben dat forum al een uurtje aan het browsen. Daarnet een anime game tegengekomen die een vriendin simuleert. Zitten ze screens te posten van het standje dat ze uitgeprobeerd hebben met tips voor camera view. :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan