Rizla+
Legacy Member
Man Bijt Hond die hier binnen enkele weken komt filmen voor "Het Dorp". En wie kiezen ze om te filmen : Onze eigen dorpsgek! Ne kerel waar echt serieus iets aan mankeert, ik ga mij denk ik nog ziek lachen met die uitzendingen. Lovenjoel wordt binnenkort officieel de meest belachelijke gemeente van Belgie!



Amai dat was lang geleden :doh:


