Crashtestdummy
Legacy Member
toen da ik vo den eerste keer achterop ne moto zat konnek nie wachten voor mijn rijbewijs af te leggenSaphira zei:paar dagen geleden achter op 'n moto gezeten... me likes ^^

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toen da ik vo den eerste keer achterop ne moto zat konnek nie wachten voor mijn rijbewijs af te leggenSaphira zei:paar dagen geleden achter op 'n moto gezeten... me likes ^^

Totaal uit z'n context gehaald, lees m'n quote hierboven, die lul die daar over die kinderen rijdt is de 'voorzitter' van een illegale nederzetting op de East Bank...Adrei zei:Ik had me omgedraaid als ik merkte dat m'n achterruit kapot was, dan kan mijn voorruit me niets schelen dus omdraaien die handel en de rest ook is overrijden ze... Fucking krapuul die jongeren.![]()
Fr3aK zei:Totaal uit z'n context gehaald, lees m'n quote hierboven, die lul die daar over die kinderen rijdt is de 'voorzitter' van een illegale nederzetting op de East Bank...

Dude87 zei:toen da ik vo den eerste keer achterop ne moto zat konnek nie wachten voor mijn rijbewijs af te leggen![]()


Iemand van z'n eigendom beroven en een paar steentjes naar uw auto gegooid krijgen als reactie is nog altijd geen reden om over die kinderen te rijden, ik kan niet begrijpen dat je dit goed probeert te praten... laat staan dat het gvd iemand z'n glimlach van de dag is, gewoonweg walgelijk.JimmyPatterson zei:So 2 wrongs make a right?![]()

nicolasv zei:Broekje nat?
ns boy zei:
Fr3aK zei:Iemand van z'n eigendom beroven en een paar steentjes naar uw auto gegooid krijgen als reactie is nog altijd geen reden om over die kinderen te rijden, ik kan niet begrijpen dat je dit goed probeert te praten... laat staan dat het gvd iemand z'n glimlach van de dag is, gewoonweg walgelijk.
van mij was het eigenlijk ook eerder een ergernis, ie had ze beter allemaal overhoop gereden.Fr3aK zei:Iemand van z'n eigendom beroven en een paar steentjes naar uw auto gegooid krijgen als reactie is nog altijd geen reden om over die kinderen te rijden, ik kan niet begrijpen dat je dit goed probeert te praten... laat staan dat het gvd iemand z'n glimlach van de dag is, gewoonweg walgelijk.
ns boy zei:


Rizla+ zei:

kil911ler zei:
Fr3aK zei:"Het is weer nen bruine ze, rijdt die maar omver", khad die reacties hier wel kunnen verwachten...