YouTube - Hans De Booij:Annabel
Soms heb je van die dagen. 10 uur geslapen, een bus vroeger genomen naar 't station zodat ik op m'n gemak nog een warme chocolademelk kon drinken en de Goedele lezen, rustig treinen naar Gent, daar direct aansluiting naar de Ledeganck, 3 uurtjes interessante les, kwartiertje pauze, nog een uurtje les en dan terug naar huis. Meteen bus naar station, in trein wel moeten zitten in zo'n tussenstukje maar de trein reed rechtstreeks naar Brugge dus dat viel wel mee. Een alternatieve bus gepakt naar huis, 't is eens iets anders. Wel een langer stukje moeten wandelen, maar dat deed ik fluitend. Bij de bushalte (van de normale bus) stond mijn fiets en dan naar huis gefietst, waar het m'n lievelingseten was. En het is weekend.
