N1CK
Legacy Member
waffel zei:Hij is echt GIGANTISCH goed. Sfeer is subliem. GTA IV vond ik maar povertjes wegens weinig ziel te hebben. This one is all soul![]()
Om één of andere reden had ik eens 12 minuten om in de stad rond te hangen ipv 10, nog mensen dat gehad ?
niet dat die 2 minuten uitmaakten



Mafia wordt gewoon hardcore!
Wat een nutteloze onderzoek imo.



