Archief - Je glimlach van vandaag - deel 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

N1CK

Legacy Member
waffel zei:
Hij is echt GIGANTISCH goed. Sfeer is subliem. GTA IV vond ik maar povertjes wegens weinig ziel te hebben. This one is all soul :cool:

Om één of andere reden had ik eens 12 minuten om in de stad rond te hangen ipv 10, nog mensen dat gehad ? :p niet dat die 2 minuten uitmaakten

svp46

Legacy Member
waffel zei:
Hij is echt GIGANTISCH goed. Sfeer is subliem. GTA IV vond ik maar povertjes wegens weinig ziel te hebben. This one is all soul :cool:

Straks de Demo eens binnenhalen:)

McGregor

Legacy Member
N1CK zei:
Om één of andere reden had ik eens 12 minuten om in de stad rond te hangen ipv 10, nog mensen dat gehad ? :p niet dat die 2 minuten uitmaakten

jep had ik ook. Ik was toen dood gegaan. Mss heeft dat er iets mee te maken

MrKend54l

Legacy Member
waffel zei:
Hij is echt GIGANTISCH goed. Sfeer is subliem. GTA IV vond ik maar povertjes wegens weinig ziel te hebben. This one is all soul :cool:

:offtopic: Mafia wordt gewoon hardcore!

On-topic: De uitbater van de nachtwinkel die meer voor zijn winkel dan in zijn winkels staat. :P

Fatalix

Legacy Member
Kane & Lynch II, Dog Days. Fantastich spel in Co op, wow!

Storyline is awesome, en camera angles zijn echt mega.

Th1x4nG

Legacy Member
WTFMAN zei:

ad am, Gent
Lap!... mijn vrouw heeft just nen iphone gekocht en ik dacht dat ik pas hare tweede vent was, of gaat ze er nu pas mee starten. Ik ga haar direct gaan ondervragen zie
HLN stylèèzzz :rofl:

Mafia II is magnifiek trouwens, en ik vind dat het echt behoorlijk draait. Maxed (1920x1200) behalve de physics (en AF denk ik, da sprong telkens af toen ik terug naar options ging) haal ik op de benchmark gemiddeld 33 fps met systeem uit mijn sig. In het echte spel zit ge ni me zo'n extreme situaties en ligt de fps daar een stuk boven. Nu, langs de andere kant ben ik ook ni keeeihard onder de indruk van de graphics. Maar tspeelt wel vlot weg. :applause:

Carrion

Legacy Member
Die TVgas kerel :') z'n replies zijn al bijna net zo lachwekkend als de zaterdagnacht avonturen van dude87

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Carrion zei:
Die TVgas kerel :') z'n replies zijn al bijna net zo lachwekkend als de zaterdagnacht avonturen van dude87

volgens mij is hij gewoon een van de succesvolste trolls ooit hier :p

de uitspraken die hij doet, het verwondert mij niet dat hij samen met Frank Molnar in een bedrijf zit

Carrion

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
volgens mij is hij gewoon een van de succesvolste trolls ooit hier :p

de uitspraken die hij doet, het verwondert mij niet dat hij samen met Frank Molnar in een bedrijf zit

tbh, voor de Frank zou ik het nog wel doen :unsure:

chromeplus

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
volgens mij is hij gewoon een van de succesvolste trolls ooit hier :p

de uitspraken die hij doet, het verwondert mij niet dat hij samen met Frank Molnar in een bedrijf zit
verrevan...

de succesvolste troll is ongetwijfeld dots/powerballx/warrantyvoid of zijn nieuwe naam "dons".

CoaZteR

Legacy Member
Net op zo'n spelprogramma: '2BE/VTM programma's met een A in'
Beller: Boer zoekt vrouw.
Belspeldel: En waar zit de A in?
Beller: Vrouw, A-U.
Belspeldel: Da's wel met een O-U hé!
Beller: Ooooh sorry dan!

Gentille

Legacy Member
CoaZteR zei:
Net op zo'n spelprogramma: '2BE/VTM programma's met een A in'
Beller: Boer zoekt vrouw.
Belspeldel: En waar zit de A in?
Beller: Vrouw, A-U.
Belspeldel: Da's wel met een O-U hé!
Beller: Ooooh sorry dan!

You must be kidding :eek:

Dobbelsteen

Legacy Member
gentille zei:
You must be kidding :eek:

Ik heb er ook al eens zo'n goeikes gehoord in het midden van de nacht. (bvb merken die beginnen met de letter 'J', en dan Hyundai antwoorden) :rofl:

Of dan een half uurtje kijken en dan te horen krijgen: 'ja, tis de fons weer e' :rofl:

freakykiller zei:
http://bcc.nbb.be/BCCIA0101/WEB/actions/SendB2B?&mfref=201020700561&cdref=20100628019

:') Bedrijf van TheBoss hun balans etc.
Overgedragen winst (verlies) ........................................(+)/(-) -781.553
+ Miljoen schulden van hoogstens 1 jaar
:lol:
501.312 aankopen :oink:

KO met 'ontoereikend' vind ik wel dichtgaan :rofl:

Wel schrijnend dat de man die dit alles moet rechthouden en waarvoor al deze vrijwilligers in se hun kloten afdraaien geen deftige kostenverklaring kan afleggen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan