gentille zei:
Het was in Gent en we hadden beiden hetzelfde ticket voor dezelfde stoel op dezelfde dag
Ik had het op manduv zijn post (dat hij ergens anders ging zitten)
Je moet er eens op letten als er een film bezig is dat je naar het schermpje aan de ingang kijkt. Onderaan stat het totale aantal verkochte plaatsen en het aantal mensen in de zaal.
Er zijn groene, grijze, gele en rode zetels te zien.
Groene zijn zetels die verkocht zijn waar iemand zit.
Grijze zijn niet-verkochte zetels waar niemand zit.
Gele zijn zetels die verkocht zijn maar nog niemand zit.
Rode zijn zetels die niet verkocht zijn maar waar wel iemand zit.
Het hangt beetje van van cobelguard tot cobelguard, sommigen gaan niet reclameren als je verkeerd zit zolang het aantal mensen die er zijn niet hoger is dan het aantal verkochte plaatsen.
Ik heb zelf echter ook geen goeie ervaringen met kinepolis gent, overlaatst toen ik naar de film ging zat ik in een zetel die een heel pak kleiner is dan normaal, ik ben gaan klagen maar ik krijg weer zo'n debiele uitleg dat ze de zetels nog moesten vervangen. Wat ben ik daarmee, verkoop hem dan niet. Ik werk in Brugge trouwens.