Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

freakykiller

Legacy Member
Karre zei:
Over die approved pirate trouwens, irc insider tussen Cyberkef en diegenen die op #9lives zitten :p. Heb trouwens maar een ooglapje op mijn panda (waar velen mij al aan herkennen en ik tevens op mijn Xbox live gamertag gebruik (het komt daar dan ook van)) gezet en ik hoop dat het geslaagd is met mijn photoshop kunsten.

Ja this nog deftig :D


en lol, Dennoman. Dat is nog slim, kzal da onthouden voor volgend jaar :')

Carrion

Legacy Member
freakykiller zei:
Ja this nog deftig :D


en lol, Dennoman. Dat is nog slim, kzal da onthouden voor volgend jaar :')

denno is gewoon ne pussy die geen karakter kan tonen om te werken als het nodig is!! :p

freakykiller

Legacy Member
Carrion zei:
denno is gewoon ne pussy die geen karakter kan tonen om te werken als het nodig is!! :p

De verleiding jong :p Ik leer al heel m'n leven met de pc aan. Het lukt wel hoor maar ge verliest toch verdomd veel tijd !

Ergernis: ik kijk héél weinig tv, mss 1 keer in de week (behalve nu met de Slimste Mens) en als ik dan eens kijk naar ne film eindig ik met 3 films te bekijken :sop: Reclame -> zappen -> andere films ontdekken -> proberen alle 3 de films te volgen :sad:
Twas nu weer van dat, ik wil meer tijd hebben :( en ze alle 3 apart bekijken !
Elektra was :love:, Maléfique leek me nogal bizarre film ^^ en zatoichi was gwn vet, samurai ftw :cool:

Nuja slaapwel !

Carrion

Legacy Member
digitale tv (of zelfs ne oude video / dvd recorder), 't zijn allemaal schoon uitvindingen die meer kunnen dan stof verzamelen hoor freakske :p

m'n laptop staat hier ook gewoon altijd aan voor muziek ze :p

Gentille

Legacy Member
De reservaties van plaatsen in de Kinepolis. Je moet altijd een halve oorlog uitvechten voor je de film kan zien. Ga je eens een avondje ontspannen zeggen ze dan. Altijd miserie :angry:

Dat systeem draait langs geen kanten, wanneer gaan ze het laten varen ( en nog zeggen dat ik er eerst zelf voor te vinden was) maar na 6 keer hetzelfde gezeik is het me toch een beetje te veel.

HighWire

Legacy Member
gentille zei:
De reservaties van plaatsen in de Kinepolis. Je moet altijd een halve oorlog uitvechten voor je de film kan zien. Ga je eens een avondje ontspannen zeggen ze dan. Altijd miserie :angry:

Dat systeem draait langs geen kanten, wanneer gaan ze het laten varen ( en nog zeggen dat ik er eerst zelf voor te vinden was) maar na 6 keer hetzelfde gezeik is het me toch een beetje te veel.

Is exact een van de redenen waarom ik zo goed als niet meer naar de cine ga... Reserveer ik keurig mijn plek, kom ik in de zaal aan, zitten daar een paar snotjong die het ofc megacool & supergraaf vinden voor een grote bek op te zetten om dan later af te druipen als je het even gaat melden...

Maar ho, daar stopt het ni, dezelfde snotjong vinden het dan nog megacooler en supergraver om u ne ganse film te koeieneren...

En het feit da het duur is...

Grmbl...

SluitspierMusketier

Legacy Member
HighWire zei:
Is exact een van de redenen waarom ik zo goed als niet meer naar de cine ga... Reserveer ik keurig mijn plek, kom ik in de zaal aan, zitten daar een paar snotjong die het ofc megacool & supergraaf vinden voor een grote bek op te zetten om dan later af te druipen als je het even gaat melden...

Maar ho, daar stopt het ni, dezelfde snotjong vinden het dan nog megacooler en supergraver om u ne ganse film te koeieneren...

En het feit da het duur is...

Grmbl...
en dan moogt ge die nogeens geen klets verkope

midas

Legacy Member
vannacht en gisterenavond moeten kotsen en mij nu nog altijd niet goed voelen.
Buikgriep i guess:(

Plutus

Legacy Member
HighWire zei:
Is exact een van de redenen waarom ik zo goed als niet meer naar de cine ga... Reserveer ik keurig mijn plek, kom ik in de zaal aan, zitten daar een paar snotjong die het ofc megacool & supergraaf vinden voor een grote bek op te zetten om dan later af te druipen als je het even gaat melden...

Maar ho, daar stopt het ni, dezelfde snotjong vinden het dan nog megacooler en supergraver om u ne ganse film te koeieneren...

En het feit da het duur is...

Grmbl...
Ik doe zelfs geen moeite meer. Meestal kom ik toe als de reclame/film al begonnen is, en we zetten ons dan op een goed plekske waar nog niemand zit. De plaatsen op mijn kaartje zijn toevallig toch altijd midden in een rij, waar ge iedereen moet storen om er te geraken. De zalen zijn groot genoeg, en aangezien ik nooit in de 1e week na een release ga kijken... Plaats genoeg :)

ALS ik al naar de kinepolis ga. Doe mij nu maar 'n Sphinx, veel beter imo.

Muscleduck

Legacy Member
Ik heb da maar 1 keer meegemaakt dat iemand op mijn plekken zat, een oost europese familie, 'k heb wel 3 minuten mogen uitleggen waarom ze mochten opkrassen want Nederlands konden ze duidelijk niet :p

Kowlier

Legacy Member
studeren dat echt niet meer gaat. dinsdag examen fysica en ik moet nog beginnen aan heel de cursus. ik kan mij echt niet meer motiveren om te leren, alhoewel het dit jaar mijn laatste kans is om nog iets te behalen van diploma :(

freakykiller

Legacy Member
Carrion zei:
digitale tv (of zelfs ne oude video / dvd recorder), 't zijn allemaal schoon uitvindingen die meer kunnen dan stof verzamelen hoor freakske :p

m'n laptop staat hier ook gewoon altijd aan voor muziek ze :p

Twas boven, daar iser geen recorder ofzo :p gewoon ne TV en dan nog zou ik de tijd niet hebben om het allemaal te bekijken :cry:

Chizm

Legacy Member
Jas gisteren gestolen, 160 euro in de vuilbak.

Als ik die gast tegenkom die mijn jas heeft gestolen, t gaat niet zijn besten dag zijn.

Ge kunt tegenwoordig echt niemand meer vertrouwen ofzo. Nog een geluk dat ik mijn portefeuille met studkaart, idkaart, bankkaart etc en huissleutels in mn broekzak had zitten, anders was ik dat ook kwijt geweest.

Faun

Legacy Member
Manuvdv zei:
Ik doe zelfs geen moeite meer. Meestal kom ik toe als de reclame/film al begonnen is, en we zetten ons dan op een goed plekske waar nog niemand zit. De plaatsen op mijn kaartje zijn toevallig toch altijd midden in een rij, waar ge iedereen moet storen om er te geraken. De zalen zijn groot genoeg, en aangezien ik nooit in de 1e week na een release ga kijken... Plaats genoeg :)

ALS ik al naar de kinepolis ga. Doe mij nu maar 'n Sphinx, veel beter imo.

Welke kinepolis is dat? Ik werk als student bij kinepolis, en als ge niet op uw plek zit komt de cobelguard meestal uw ticket controleren. Ze controleren dit via sensors in de zetels.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan