Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bram

Legacy Member
frado2005 zei:
lol creepy dat we dat op zelfde moment afvragen:d

Lol, Engelse maat van mij deed het gisteren al. Tis blijkbaar de bedoeling dat de vrouwen de kleur van hun BH posten als een soort steun aan Breast Cancer Awareness... Veel nut heeft het als niemand door heeft wat ze aant doen zijn...

Frado2005

Legacy Member
Dr_Drew_ zei:
1 brown bra for dr drew:lol:
Bram zei:
Lol, Engelse maat van mij deed het gisteren al. Tis blijkbaar de bedoeling dat de vrouwen de kleur van hun BH posten als een soort steun aan Breast Cancer Awareness... Veel nut heeft het als niemand door heeft wat ze aant doen zijn...

omg:/

Albireo

Legacy Member
Slechte sectoren op m'n 5 jaar oude WD Raptor 36GB 10000RPM :cry:

"12 KB in bad sectors." :sad:

En die SSD's blijven maar belachelijk duur... :angry:

Gavin

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Ik versta niet hoe je uw leven kan verpesten met een dubbele moord.
Bezint eer ge begint.
Mja, dat meisje haar neus al eens gezien? Als je daar jaren als buur op moet kijken ...


Maar goed, er lopen toch wat zotte mensen rond.

Dakantochnie

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Ik versta niet hoe je uw leven kan verpesten met een dubbele moord.
Bezint eer ge begint.
Ge moet ook het motief lezen he, blijkbaar is hij tot de rand gebracht door pesterijen allerhande door de ouders van de jongen.

De SkeEvN

Legacy Member
onze werken in het huis liggen ffkes stil omdat we nog alle elektriek moeten bepalen :( nuja weh ebben tijd daar nei van maar tog

Bexorcist

Legacy Member
Gavin zei:
Mja, dat meisje haar neus al eens gezien? Als je daar jaren als buur op moet kijken ...


Maar goed, er lopen toch wat zotte mensen rond.

Man, man uw blog is mijn grootste ergernis van vandaag. Zulk een gigantisch ego! En kom niet af van sarcasme dit of ironie dat. Jezusmina!

sanzo

Legacy Member
Smalband, en ik heb paar pdf'kes nodig om te studeren, duurt eeuwen eer ze laden...

Bram

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Ge moet ook het motief lezen he, blijkbaar is hij tot de rand gebracht door pesterijen allerhande door de ouders van de jongen.
En daarom hun kinderen vermoorden. Als blijkt dat dat effectief het motief is. Als ouder... :oink: Ik zou niemer weten wat ik moet doen zulle :s

ng

Legacy Member
Albireo zei:
Slechte sectoren op m'n 5 jaar oude WD Raptor 36GB 10000RPM :cry:

"12 KB in bad sectors." :sad:

En die SSD's blijven maar belachelijk duur... :angry:

Dikke 200 euro voor 60 gig, als bootschijf moet dat toch volstaan?

Ultrasoft

Legacy Member
Aan de politie die vandaag 7 januari 2010 in de kant moest staan op den A10 tussen Jabbeke en Oostende, :naughty::naughty::naughty:

Kan het nu zo'n kwaad dat er mensen zijn die klein beetje rapper rijden als de rest, waren de feesten een beetje duur uitgevallen dat gij mij u miserie in de kant moest gaan staan :wtf: vuile :doc:-ven.

ps: stuurt de foto ineens mee, liefst in kleur :unsure:

ik weet het moet sportief blijven :doh: maar dat lukt niet altijd!

Oldskooler

Legacy Member
Albireo zei:
Slechte sectoren op m'n 5 jaar oude WD Raptor 36GB 10000RPM :cry:

"12 KB in bad sectors." :sad:

Kan totaal geen kwaad. Toch niet, als er geen bijkomen.

Bram

Legacy Member
Ultrasoft zei:
Aan de politie die vandaag 7 januari 2010 in de kant moest staan op den A10 tussen Jabbeke en Oostende, :naughty::naughty::naughty:

Kan het nu zo'n kwaad dat er mensen zijn die klein beetje rapper rijden als de rest, waren de feesten een beetje duur uitgevallen dat gij mij u miserie in de kant moest gaan staan :wtf: vuile :doc:-ven.

ps: stuurt de foto ineens mee, liefst in kleur :unsure:

ik weet het moet sportief blijven :doh: maar dat lukt niet altijd!

smurfven? Wie z'n gat brandt, moet op de bla'ren zitten. Dikke pech voor jou. Als ge te snel rijdt en ge wordt geflitst moet ge inderdaad sportief zijn: eigen schuld.

Raukaris

Legacy Member
Bram zei:
Lol, Engelse maat van mij deed het gisteren al. Tis blijkbaar de bedoeling dat de vrouwen de kleur van hun BH posten als een soort steun aan Breast Cancer Awareness... Veel nut heeft het als niemand door heeft wat ze aant doen zijn...

Ik dacht dat het een feministisch complot was. :unsure:

sanzo

Legacy Member
Ultrasoft zei:
Aan de politie die vandaag 7 januari 2010 in de kant moest staan op den A10 tussen Jabbeke en Oostende, :naughty::naughty::naughty:

Kan het nu zo'n kwaad dat er mensen zijn die klein beetje rapper rijden als de rest, waren de feesten een beetje duur uitgevallen dat gij mij u miserie in de kant moest gaan staan :wtf: vuile :doc:-ven.

ps: stuurt de foto ineens mee, liefst in kleur :unsure:

ik weet het moet sportief blijven :doh: maar dat lukt niet altijd!

Das het idee erachter ja :p



Ik merk trouwes dat ik heel veel op 9lives zit in de blok, de rest van het jaar amper... Niet zeker of dit een ergernis of glimlach oplevert.

Oldskooler

Legacy Member
Bexorcist zei:
Man, man uw blog is mijn grootste ergernis van vandaag. Zulk een gigantisch ego! En kom niet af van sarcasme dit of ironie dat. Jezusmina!

Dat had je beter niet gezegd tegen hem.

Nu komt hij u doodschieten, en dumpt hij u ergens.

Dakantochnie

Legacy Member
Bram zei:
En daarom hun kinderen vermoorden. Als blijkt dat dat effectief het motief is. Als ouder... :oink: Ik zou niemer weten wat ik moet doen zulle :s
Ik keur het ook allerminst goed he, maar blijkbaar hebben ze die mens tot op de rand van de afgrond gedreven met hun pesterijen, en probeert hij nu hetzelfde te doen met de ouders... 't Valt nooit goed te praten, maar ergens snap ik wel hoe hij gedacht heeft (al zou ik het zelf ronduit nooit doen, maar ja...).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan