Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kaelan

Legacy Member
Daarstraks naar tandarts geweest...mens heeft heel diep geboord, denk kratergehalte, heeft tandvlees doorboord en mij bloed uitspekend achtergelaten mee al men miserie...ik blijf het zeggen, iemand die zijn dagelijks brood met een boord verdient, is niet goed snik....

KO

Legacy Member
Kaelan zei:
Daarstraks naar tandarts geweest...mens heeft heel diep geboord, denk kratergehalte, heeft tandvlees doorboord en mij bloed uitspekend achtergelaten mee al men miserie...ik blijf het zeggen, iemand die zijn dagelijks brood met een boord verdient, is niet goed snik....

Vorda zei:
boord?

En ² @ Carrion.

Kaelan zei:
Eurrr ja, doorboord met zo'n boor.

Kaelan

Legacy Member
Ochot, een typo...yikes hebben jullie je Relatine weer niet genomen guys...

games0ldier

Legacy Member
LeSec zei:
Het schijnt, maar kben het niet zeker van, zit er in cement ook water.
STEL U VOOR ZEG!

Of.. Mss is er gewoon een tank door zijn tuin gereden :)?

:woohoo:

SeppeSeppe

Legacy Member
2 kinderen zijn zwaar gewond
hopelijk herstellen ze snel en houden ze er niet te zware littekens aan over. Maar een trauma zal het waarschijnlijk wel blijven.:sad: Snap echt niet dat mensen zo'n honden hebben. Ieg als je zo"n waker nodig heb, zorg dan voor een degelijke omheining ofzo.


"Zijn ze komen zingen? Dan was het wel uitlokken "


Hupsakee en hij verwijdert
dat is toch niet meer dan logisch dat men zulke commentaar verwijdert. Lachen met kleine kinderen die aangevallen zijn door een hond.:naughty: Er zijn grenzen aan 'lachen met'.

Wtf, mijn comment wordt hier verwijderd zonder uitleg? Omdat er ***** in stond ofwat?
Stond er in uw post ook misschien Marokkaan, witte of ***** ofzo?
MJ was een *****, een witte dan nog wel

Faun

Legacy Member
Ergernis vandaag,
m'n kot-buurman z'n wekker gaat af om 6u25, dit blijft afgaan tot 7u20.
Ik heb er genoeg van, ik bel de security (ik zit op peda). Die gast komt af en juist om 7u25 stopt die wekker.

Bleek dat die kerel gewoon thuis is en z'n wekker niet hoorde.. WTF :wtf:
Gans de gang heeft het gehoord.

_Nothing_

Legacy Member
SeppeSeppe zei:
hopelijk herstellen ze snel en houden ze er niet te zware littekens aan over. Maar een trauma zal het waarschijnlijk wel blijven.:sad: Snap echt niet dat mensen zo'n honden hebben. Ieg als je zo"n waker nodig heb, zorg dan voor een degelijke omheining ofzo.
"zo'n honden" ... denk je nu echt dat het aan die honden ligt?

Ja, sommige honden worden nu eenmaal sneller gekocht omwille van hun "imago", maar het grootste probleem is dat iedere randdebiel een hond in huis kan halen zonder er ook maar iets vanaf te weten.

anyway ... hopelijk herstellen de kindjes snel en zijn er geen blijvende letsels (lichamelijk of mentaal)

Plutus

Legacy Member
_Nothing_ zei:
"zo'n honden" ... denk je nu echt dat het aan die honden ligt?

Ja, sommige honden worden nu eenmaal sneller gekocht omwille van hun "imago", maar het grootste probleem is dat iedere randdebiel een hond in huis kan halen zonder er ook maar iets vanaf te weten.

anyway ... hopelijk herstellen de kindjes snel en zijn er geen blijvende letsels (lichamelijk of mentaal)
²
Bepaalde rassen hebben een eigen 'imago', maar dat wil echt niet zeggen dat die daarom voorbestemd zijn om u aan stukken te scheuren hoor.
De beagle die we ooit hadden, was véél agressiever en wilder dan de duitse herder daarvoor of de rottweiler van een kameraad. Zo kalme beesten :)

Implar

Legacy Member
Faun zei:
Ergernis vandaag,
m'n kot-buurman z'n wekker gaat af om 6u25, dit blijft afgaan tot 7u20.
Ik heb er genoeg van, ik bel de security (ik zit op peda). Die gast komt af en juist om 7u25 stopt die wekker.

Bleek dat die kerel gewoon thuis is en z'n wekker niet hoorde.. WTF :wtf:
Gans de gang heeft het gehoord.

Hier is er eens een radiowekker afgegaan van 3u 'snachts tot wie weet hoe laat (ik ben het afgebold). Madam was niet thuis en had haar wekker vergeten af te zetten :sop:

Plutus

Legacy Member
Implar zei:
Hier is er eens een radiowekker afgegaan van 3u 'snachts tot wie weet hoe laat (ik ben het afgebold). Madam was niet thuis en had haar wekker vergeten af te zetten :sop:
Elektriciteit snel even uitschakelen? 't Zal rap gedaan zijn dan :p

Dennoman

Legacy Member
Manuvdv zei:
²
Bepaalde rassen hebben een eigen 'imago', maar dat wil echt niet zeggen dat die daarom voorbestemd zijn om u aan stukken te scheuren hoor.
De beagle die we ooit hadden, was véél agressiever en wilder dan de duitse herder daarvoor of de rottweiler van een kameraad. Zo kalme beesten :)
Aloude nature vs. nurture hé :)

Opvoeding is imo alles bij een hond, of op zijn minst toch zéér belangrijk. Er zijn nu eenmaal rassen die een moeilijk karakter hebben en een goeie consequente opvoeding nodig hebben (ik noem nu Jack Russells bvb., maar daar zeikt men doorgaans niet over omdat die u niet kunnen doodbijten, though they would if they could :p).

Mijn neef en zijn vrouw hebben ook een Rottweiler. Ongelooflijk brave loebas, maar hij zit compleet kapot van de kanker :( Ze wilden hem met de feestdagen nog bij hun hebben, maar één dezer dagen gaan ze de knoop toch moeten doorhakken, als ze het inmiddels al niet gedaan hebben.

Arm ding.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan