Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
Karre zei:
Oftewel pak je een degelijke GSM met een touch screen (en betaal je er ook flink voor) oftewel pak je er één met een klavier. Maar die touch screen GSM's voor zo'n prijs zijn niets waard en voelen goedkoop aan. En ik spreek uit ervaring met mijn Samsung Star. Nu ik een iPhone heb zou ik niets anders meer willen trouwens. Blijft ook wel lollig dat LG hun brol gsm's aanprijst als smartphones :lol:.

Waarschijnlijk ben je dan ook één van de enige die problemen heeft met zijn samsung star. Ik ben er alleszins zeer tevreden over.

LeSec

Legacy Member
Vorda zei:
Ik vind de iPhone atm eigenlijk een van de meest 'correct' geprijsde producten van apple.

Correcte prijs?
Kheb er zelf ook enen, ben er zeer tevreden over, maar een correcte prijs is zwaar overdreven ze.

Met zo'n grote oplages is de productiekost véél lager dan de prijs die wij betalen hoor. Em is wel simlock vrij maar om daar dan 100den euros meer voor te vragen is gewoon te belachelijk voor woorden.

Ik heb een heleboel apple producten en heb er overwegend goede ervaringen mee maar er zijn ook negatieve kanten en prijs is er zeker een van :p

Vorda

Legacy Member
Goedkoper mag altijd natuurlijk, en de winstmarge zal wel enorm zijn. Maar als je het vergelijkt met concurrenten (vooral de HD2 dus) vind ik het meer dan redelijk.

Zou enkel een betere camera moeten hebben en een paar kleine extra's.

^MystiQ

Legacy Member
Mocht het goedkoper zijn loopt iedereen met iphone rond en dat zou natuurlijk niet zo leuk meer zijn :s:s:s

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Mijn trommelvliezen ontploft door die achterlijk luide Sherlock reclame op hln.

^MystiQ

Legacy Member
Ik heb nog 3300MB bandbreedte over voor 13 dagen, dat betekent ongeveer 250MB/dag maximaal en mijn gemiddeld verbruik ligt rond de 400/500MB /dag. Ouch :')

Zorba

Legacy Member
Maandag is een pakje van Pixmania met Kiala verzonden. Op Kiala staat dat het nog zelfs niet in het sorteercentrum van Kiala is aangekomen :sad:
Hopelijk loopt die hun systeem ver achter...

Implar

Legacy Member
Zorba zei:
Maandag is een pakje van Pixmania met Kiala verzonden. Op Kiala staat dat het nog zelfs niet in het sorteercentrum van Kiala is aangekomen :sad:
Hopelijk loopt die hun systeem ver achter...

Ik wacht ook op een paar pakjes, maar die trackingsystemen kloppen gewoon niet.
Rond 20u30 is mijn pakje verzonden in de UK (onze tijd) en om 21u was hij al in Brussel....

Volgens de site van Amazon is hij in Brussel, volgens de site van Taxipost in Charleroi

Drew

Legacy Member
Implar zei:
Ik wacht ook op een paar pakjes, maar die trackingsystemen kloppen gewoon niet.
Rond 20u30 is mijn pakje verzonden in de UK (onze tijd) en om 21u was hij al in Brussel....

Volgens de site van Amazon is hij in Brussel, volgens de site van Taxipost in Charleroi
Zal mss liggen aan het feit dat Charleroi Airport ook wel bekend is als Brussels South?

^MystiQ

Legacy Member
Hier rechtover mijn deur staat er zo een distributiekast voor de ganse straat azo. En dat is nu al den tweeden dag dat er een kerel daar aan komt prutsen en ik vertrouw het niet. Hij heeft geen enkel kenbaar teken aan, die hij kan linken aan een firma. Ook zijn auto ziet er een doodgewone particulieren auto uit zonder enige herkenbaarheid. Uiteraard is die kast vandaag vastgevroren en hij ziet er nogal vastberaden uit om het open te krijgen, ik heb zo het vage vermoeden dat hij op illegale wijze zijn huis op de kabel wil aansluiten. Ik heb dan maar zijn nummerplaat genoteerd en een beschrijving opgeschreven voor het geval er hier eens iets niet pluis is :p

Atrox

Legacy Member
Hoe kunt ge nu uw mails etc checken op de trein? Ge hebt daar toch amper verbinding? :wtf:

Trolle

Legacy Member
^MystiQ zei:
Ik heb nog 3300MB bandbreedte over voor 13 dagen, dat betekent ongeveer 250MB/dag maximaal en mijn gemiddeld verbruik ligt rond de 400/500MB /dag. Ouch :')

nog 4 gig voor 3 dagen en mijn gebruik ligt op 1.5gig per dag lol
andere ergernis is datk gvd terug moet betalen om met den trein te reizen!

^MystiQ

Legacy Member
We zullen het eens aan vragen aan onze o zo wijze Gentille/Dakantochnie :p

Gromme

Legacy Member
Ik doe mee met een wedstrijd via Volvo (zie: Sign) en dacht goed bezig te zijn. Sta nu op de tweede plaats met een 18-tal stemmen. Op nr. 1 staat er een volledige scouts groep met al een 195 stemmen. :(

Damn you, scouts!, .... Damn you
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan