^MystiQ
Legacy Member
Karre zei:Oftewel pak je een degelijke GSM met een touch screen (en betaal je er ook flink voor) oftewel pak je er één met een klavier. Maar die touch screen GSM's voor zo'n prijs zijn niets waard en voelen goedkoop aan. En ik spreek uit ervaring met mijn Samsung Star. Nu ik een iPhone heb zou ik niets anders meer willen trouwens. Blijft ook wel lollig dat LG hun brol gsm's aanprijst als smartphones.
Waarschijnlijk ben je dan ook één van de enige die problemen heeft met zijn samsung star. Ik ben er alleszins zeer tevreden over.
.




