Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

$anka

Legacy Member
spray-bunny zei:
Het zaligste vind ik mensen die beginnen flippen en schreeuwen als ze mijn hond zien. Dan begint m'n hond natuurlijk vrolijk mee te flippen (zonder kwade bedoelingen), waarop die mensen nog banger worden:lol:.

haha bekend tafereel. mensen beginnen int rond te springen en de hond denkt "leuk spelleke, ik doe mee!"

wat voor hond heb jij?

spray-bunny

Legacy Member
$anka zei:
haha bekend tafereel. mensen beginnen int rond te springen en de hond denkt "leuk spelleke, ik doe mee!"

wat voor hond heb jij?
haha idd:p

een boxer (reu), 'k heb niet direct een foto bij de hand. een gestreepte en nogal groten voor z'n soort. Hij lijkt goed op deze, maar dan met witte kousen en iets minder donker in't algemeen.

Wat ik ook zalig vind aan huisdieren: ge raakt direct aan de praat met mensen als ge er mee gaat wandelen.

n9ne

Legacy Member
@ sanka : Kent ge diene mens? Ik zou om hem te kloten iederen dag voorbij zijn huis gaan wandelen :-)

Verder is de mijnen ook een doodbraaf beest(is zelfs bang van kleinere honden :p), gaat bij iedereen gaan bedelen zodat ze eens op haar wrijven, maar als er nen maat mij nen slag geeft stelt ze haar wel defensief op tegenover mij. Verder ook wel grappig dattik veel meer plaats heb op het voetpad als mijnen hond erbij is, sjans da die klakskes daar allemaal schou van hebben :unsure:

$anka

Legacy Member
ah ne gevlamde, is een schoon kleur voor nen boxer. zeker in combi met de witte sokjes :love:

@ forn9: de mijn doet zelfs da ni, ik denk dat ze mij moeten doodstampen eer mijn hond aan verdedigen denkt. We hebben vorig jaar tijdens het kamperen eens een vosje in onze tent gehad, en ik kon die gaan verjagen. de hond bleef vrolijk verder snurken ...

We weten allesinds wel waar hij woont, maar ik ga gewoon zoals altijd op dat grasveldje wandelen, zal hem daar wss nog wel tegen komen.

BlackOccult

Legacy Member
Hoe moeilijk kan een stomme printer te installeren zijn. :angry:

En nee, 't is niet omdat ik vrouwelijk ben dat ik geen kennis heb van computers! Dezen doet echt ambetant om één of andere reden. :unsure:

DuffyT

Legacy Member
$anka zei:
gisteren avond een wandelingeske gaan doen met de hond, samen met onze buur en hun hond, ze zijn op een rustig grasveldje (twas 21 uur ofzo) aant spelen, komt er nog een koppel voorbij met hun hond. onze hondjes willen goeiendag gaan zeggen en diene zot begint naar mijn hond te stampen. aja, want volgens de media is da ne gevaarlijken hond. Belt meneer naar de politie om te zeggen dat er ne gevaarlijke pitbull losloopt (correctie tis ne stafford). alle goe, ze gingen komen, na een half ureke wachten belt de politie om te zeggen dat ze niet kunnen komen. Diene mens van zijn gat aant geven dat hem het int vervolg dan wel zelf zal oplossen en bedreigd mij dat als mijnen hond nog ene keer losloopt dat hem mijnen hond aan zijn riek steekt ... als ik diene zot ene keer met een riek over 't straat zie lopen dan klaag ik hem aan wegens wapendracht en bedreigingen.

Als mijn hond dan toch gevaarlijk is had ze diene zot wel vast gehad als die haar stampt, maar nee, het watje draait gewoon in toerekes om de voet te ontwijken :)

hilarische van de zaak, terwijl we daar staan wachten komt er nog een madammeke met zo'n klein wit plushe hondeke voorbij, mijn hond gaat daar heel normaal mee snuffelen en doet niks. ge had die mensen hunne kop moeten zien. priceless ...

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt een eind terug maar van mij was het een vrouw met een kleine chihuahua ofzo, wij hebben ook een groot grasveld in de wijk en ik laat mijn hond (een stafford) daar geregeld achter de bal lopen en geloof me, die doet dat véél liever dan achter katten zitten of mensen aanvallen:ironic: Men hond loopt nog maar naar haar toe, ik roep haar direct, ik leg haar altijd direct aan de leiband als er nog iemand op dat veld komt, mijn hond stopt met lopen als reactie op mij en ze staat gewoon stil te kijken naar da klein mormel met haar bal in haar muil. Die vrouw begint te roepen van "ze bijt toch nie eh!!" en ze begint direct verschrikt achteruit te wandelen, mijn hond loopt ernaartoe met haar bal nog steeds in haar muil en ze begint te ruiken aan die kleine hond en da mens begint te roepen van "zie dat ze bijt!!", Ik zeg in mezelf "stom wijf, ze heeft een bal in haar muil of ben je blind?". Ik roep mijn hond nog een keer, ze komt direct, ik leg haar aan de leiband en ik ga naar huis, die vrouw heeft me zeker nog 3 of 4 keer nagekeken met zo'n domme blik. We hebben thuis nog een hond (een jack-russel) en dat klein mormel is baas over de stafford:crazy: Mijn stafford is zelfs bang van de regen:ironic:

Ik vraag mij af hoe het gekomen is dat men bepaalde rassen viseert tegenwoordig, mensen willen gewoon een zondebok voor als een hond bijt en dat is meestal de hond zelf want die kan niet zeggen wat er gebeurt is. Er zijn situaties waar de hond zelf wel aan de oorzaak ligt van het bijten, dat is zeker. Maar tegenwoordig in de media doet men alsof het altijd aan de hond ligt en de mens nooit iets kan verkeerd doen. Nog een reden is dat deze honden veel als waakhonden gebruikt worden en als gevolg dus ook meer mensen "gebeten" worden door deze rassen.

aikrez

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Hoe moeilijk kan een stomme printer te installeren zijn. :angry:

En nee, 't is niet omdat ik vrouwelijk ben dat ik geen kennis heb van computers! Dezen doet echt ambetant om één of andere reden. :unsure:
merk?

128MB

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Hoe moeilijk kan een stomme printer te installeren zijn. :angry:
Steekt em in de pries? :unsure:

usbke in de pc, cdke in de lade, paar keer op volgende klikken en da zou toch nie meer mogen zijn? :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan