Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a143290

Legacy Member
Barstende koppijn... WEERAL >_<" Ik heb daar echt vaak last van en meestal onderdrukt een Dafalgan Forte (1g) dat wel, maar die tijd is precies ook gedaan :(

MrFlava-

Legacy Member
Weer te laat op school,Weeral nablijven.:(
Deze school is 10 keer strenger als mijn vorige..

^MystiQ

Legacy Member
Mr.Flava zei:
Weer te laat op school,Weeral nablijven.:(
Deze school is 10 keer strenger als mijn vorige..

Dat is nodig voor mensen zoals u. Men leert u punctueel zijn en dat is wel belangrijk in onze maatschappij. Als je al niet op tijd op school kan komen, wat moet dat later worden :crazy:

Want het is duidelijk niet de eerste keer :naughty:

Prodigy

Legacy Member
a143290 zei:
Barstende koppijn... WEERAL >_<" Ik heb daar echt vaak last van en meestal onderdrukt een Dafalgan Forte (1g) dat wel, maar die tijd is precies ook gedaan :(

Geen Dafalgan Codeine liggen?

Tr1ploid

Legacy Member
Doom Dragon zei:
om 22u30 nog naar een film gaan zien .. :sop:

das ideaal: veel minder volk,, ge hoeft amper te wachten aan de kassa, de kans op deftige plaatsen is groter, en er is minder leven in de zaal!

SilentSpring

Legacy Member
Tr1PloiD zei:
das ideaal: veel minder volk,, ge hoeft amper te wachten aan de kassa, de kans op deftige plaatsen is groter, en er is minder leven in de zaal!
²
Tickets op voorhand kopen + late film is nog beter, dan heb je sowieso goeie plaatsen en kun je gewoon doorlopen aan de kassa:D

Ergernisje: mensen bij wie een 9 verdacht hard op een 5 of 8 gelijkt, zoek dan maar eens waar het verschil vandaan komt...

MrFlava-

Legacy Member
Math'ke zei:
Dat is nodig voor mensen zoals u. Men leert u punctueel zijn en dat is wel belangrijk in onze maatschappij. Als je al niet op tijd op school kan komen, wat moet dat later worden :crazy:

Want het is duidelijk niet de eerste keer :naughty:

Vergelijk zeker werk niet met school.:)
Maar ik ga 's middags thuis eten,en als je dan te laat komt moet je meteen nablijven.
's morgens is dat niet..

a143290

Legacy Member
Mr.Flava zei:
Vergelijk zeker werk niet met school.:)
Maar ik ga 's middags thuis eten,en als je dan te laat komt moet je meteen nablijven.
's morgens is dat niet..

Fiets dan sneller of eet op school? :p

Prodigy94 zei:
Geen Dafalgan Codeine liggen?

Nope... Wat is het verschil met een Forte?

MrFlava-

Legacy Member
a143290 zei:
Fiets dan sneller of eet op school? :p

Ik ga te voet,en ben altijd maar niptjes op tijd of niptjes te laat.:p
Maar nu ga ik altijd met de fiets denkik..

Tr1ploid

Legacy Member
Sta hier mijn ziel uit mijn lijf te hoesten, denk dat er de afgelopen 12 uur nog geen enkele minuut is geweest zonder gigantische hoestbuien. Ik hoop op een zware verkoudheid, ik vrees voor kinkhoest.

Gevers

Legacy Member
Math'ke zei:
Dat is nodig voor mensen zoals u. Men leert u punctueel zijn en dat is wel belangrijk in onze maatschappij. Als je al niet op tijd op school kan komen, wat moet dat later worden :crazy:

Want het is duidelijk niet de eerste keer :naughty:

Bij ons ligt het vooraal aan den nmbs, of hun slagboom op tijd open is ofnie + wat geluk hebben met de lichten natuurlijk

Was trouwens vandaag ook 'te laat' reden binnen toen de bel ging, :eek:

Lamsednav

Legacy Member
Ferme blauwe vinger. Vorige zaterdag opgelopen op m'n werk en nadien met een hete naald ingestoken maar is nog niet echt gebetert :( Bij den dokter is gaan wellicht ..

hatetn

Legacy Member
Mr.Flava zei:
Vergelijk zeker werk niet met school.:)
Maar ik ga 's middags thuis eten,en als je dan te laat komt moet je meteen nablijven.
's morgens is dat niet..



niet vergelijken? als de mensen waar ik ooit heb bijgezeten in school en op werk hadden net hetzelfde systeem. mensen die in school op tijd waren kwamen op het werk ook te laat. mensen die te laat waren moesten altijd eens kijken hoeveel ze precies te laat kunnen komen

MrFlava-

Legacy Member
hatetn zei:
niet vergelijken? als de mensen waar ik ooit heb bijgezeten in school en op werk hadden net hetzelfde systeem. mensen die in school op tijd waren kwamen op het werk ook te laat. mensen die te laat waren moesten altijd eens kijken hoeveel ze precies te laat kunnen komen

Later word je volwassener,Dus zal je er ook meer op letten.

Trouwens als je zelfstandige wordt is optijd zijn niet echt nodig,tenzij je ergens een afspraak hebt.:p

Reflectus

Legacy Member
Verdomde muggen in m'n kamer.
Ondanks ik er net 2 heb doodgeslaan, blijft er altijd wel ene over!

^MystiQ

Legacy Member
Mr.Flava zei:
Later word je volwassener,Dus zal je er ook meer op letten.

Dat is echt ongelooflijke bullshit hoor, dat zal je wel nog beseffen. Mensen die niet punctueel zijn tijdens hun jeugd slagen er later ook niet echt goed in om dan plots wel punctueel te zijn. :p

MrFlava-

Legacy Member
Math'ke zei:
Dat is echt ongelooflijke bullshit hoor, dat zal je wel nog beseffen. Mensen die niet punctueel zijn tijdens hun jeugd slagen er later ook niet echt goed in om dan plots wel punctueel te zijn. :p

Ga niet verder op deze Discussie,we klappen verder als ik werk heb.:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan