Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Albireo zei:
Er zijn zo van die dagen dat ik geen vrolijke, lachende mensen in mijn nabijheid verdraag omdat die vrolijkheid te sterk contrasteert met mijn neerslachtige gevoelens. Vandaag was zo'n dag...

damn those shiny happy people! :sop:

Kom dan niet naar buiten.

Fré_

Legacy Member
Medion en hun "klantendienst"

Paar weken geleden m'n pc opgestuurd omdat ik constant bluescreens kreeg.
Gisteren terug gekregen, opgestart. 5sec in Windows : opnieuw bluescreen..dan nog eens geprobeerd om opnieuw op te starten, zonder succes.

Dan maar es het blad dat er bijzat bekeken, stond op : 'Diagnose : Kapote RanKppratuur. Slecht contact in geheugensectie'

Achja. Aldi zeker..

Gevers

Legacy Member
Albireo zei:
dat geeft daar kweeniehoeveel miljoenen euros uit aan studies waaruit zou moeten blijken dat een brug de de beste (of de minst slechte) oplossing is en dan organiseren ze daar een stom referendum over en nu kunnen ze alles nog eens opnieuw gaan doen....

en daar betalen we dan belastingen voor... :sop:

²

Ksta liever in de file op een brug dan in nen tunnel waar een ongeval gebeurt is :)

Ze denke echt nie verder na over de gevolgen van nen tunnel, maar soit

?therapy?

Legacy Member
Kill me now...
Heb net de reclame gezien van the simpsons int vlaams :cry: :sad: the horror!

ClayDavis

Legacy Member
lilpunk zei:
Medion en hun "klantendienst"

Paar weken geleden m'n pc opgestuurd omdat ik constant bluescreens kreeg.
Gisteren terug gekregen, opgestart. 5sec in Windows : opnieuw bluescreen..dan nog eens geprobeerd om opnieuw op te starten, zonder succes.

Dan maar es het blad dat er bijzat bekeken, stond op : 'Diagnose : Kapote RanKppratuur. Slecht contact in geheugensectie'

Achja. Aldi zeker..

Getting what you pay for?

edraket

Legacy Member
Mijn vader heeft zijn ontslag gekregen. 14u per dag werken, en dan krijg je dit.
Reden: gebrek aan communicatie *zucht*

stamper

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Hoe komen ze er ook bij om het lot van Vlaanderens mobiliteit en dus toekomst in het handen van Jan met de pet te leggen.

Dat is het idd. Zeker die achterbakse rooien. Eerst hun plicht gewoon negeren, dan afkomen met problemen die al maanden geleden aangekaart waren. En dan nu 'we moeten de stem van de burger volgen'. Waarom? Omdat die burger zo goed geïnformeerd is ofzo? Van mijn part storten ze bij de volgende verkiezingen gewoon volledig in.

Dinsdagland

Legacy Member
Dakantochnie zei:
:lol:

Hoe komen ze er ook bij om het lot van Vlaanderens mobiliteit en dus toekomst in het handen van Jan met de pet te leggen. :crazy: Uiteraard zijn die mensen tegen alle mogelijke verandering.

Ja, het nimby-effect. Nochtans wel begrijpelijk.

MrFlava-

Legacy Member
Aan de pc gamers, die maar blijven zeuren over dat COD gedoe,net ofdat er een brug boven hun huis komt. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan