Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:Ik wist het.
Vurte janetten![]()
Dennoman zei:Ik wist het.
Vurte janetten
En ik moet wel zeggen dat ik grotendeels akkoord ben met Pinky. Het aantal mensen dat op hun 15de of 16de echt alcohol drinkt voor de smaak is bijzonder klein me dunkt. Ge begint ergens onder "groepsdruk" met bier drinken en later went ge wel aan die smaak en leert ge het appreciëren.
. Na 2-3 jaar zijt ge zeker al de smaak gewend imo en begin je te filteren in wat je niet & wel drinkt.PinkyNTheBrain zei:in het 3de wordt ge 15 numnuts![]()
en moet nog 17 worden dit jaar. Dennoman zei:Bij mij begon dat ook toen ik 14-15 was, maar ik heb tot mijn 18de nooit graag bier gedronken. In die paar jaar dat ik nog minderjarig was dronk ik bier omdat ge als vent gewoon geen cola drinkt op café.
? Drinkt ge nu ne cola of een pintje who cares? Als ge nu bij 'het uitgaan' altijd waterkes bv. drinkt, komt dat natuurlijk wat anders over. Ik vind van die 'zwaar mannen' die pakweg nen duvel of leffe drinken om beetje de coolen uit te hangen ipv de smaak veel irritanter
.
Alleen jammer dat zo'n dingen op café nog duur zijnfreakykiller zei:ik ga naar het 6de en ben nog altijd 16en moet nog 17 worden dit jaar.
In het 3de werd ik dus 14, ik zeg 'werd' dus was ik ook 13 nog voor een periode in het 3de
PinkyNTheBrain zei:Dus gij hebt uw 4de of 5de overgeslagen?
.
Neeje éns boy zei:Toch juist wat hij zegt? Ik ben 17 en ga naar het 6de, maar ben dit jaar reeds 17 geworden en hij nog niet.
hij heeft een jaar overgeslagen. Ik heb het eerste jaar van de basisschool overgeslagen en ik ben ook tijdens het 6de middelbaar 17 geworden en werd pas 18 toen de unief begon. Hij zal m.a.w. ook nog 17 zijn als 't jaar afloopt en gij 18, wat dus normaal is.PinkyNTheBrain zei:hmm idd, brainfog![]()
maar idd het klinkt logisch dat je 12 bent in het 1ste ,18 bent in 6de enzo, ik heb soms al zo nagedacht van, ben ik nu zo hard aan het mistellen. 16 jaar lijkt zo 3de-4de middelbaar, maar het is niet zo 
freakykiller zei:Back to school ! This nodig !
btw ik heb geen jaren over geslaan![]()
schijtherexamens. Damn your late birthday for confusing me 
Dennoman zei:Neeje éhij heeft een jaar overgeslagen. Ik heb het eerste jaar van de basisschool overgeslagen en ik ben ook tijdens het 6de middelbaar 17 geworden en werd pas 18 toen de unief begon. Hij zal m.a.w. ook nog 17 zijn als 't jaar afloopt en gij 18, wat dus normaal is.
). Volges mij telt ge me schooljaren ipv gewone jaren.Nee, ge wordt 13 in 't eerste normaal en 12 in 't zesde leerjaar, want dan doet ge uw plechtige communie of feest van de twaalfjarigenfreakykiller zei:Back to school ! This nodig !
btw ik heb geen jaren over geslaanmaar idd het klinkt logisch dat je 12 bent in het 1ste ,18 bent in 6de enzo, ik heb soms al zo nagedacht van, ben ik nu zo hard aan het mistellen. 16 jaar lijkt zo 3de-4de middelbaar, maar het is niet zo
![]()
