Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

freakykiller

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik wist het.

Vurte janetten :(

En ik moet wel zeggen dat ik grotendeels akkoord ben met Pinky. Het aantal mensen dat op hun 15de of 16de echt alcohol drinkt voor de smaak is bijzonder klein me dunkt. Ge begint ergens onder "groepsdruk" met bier drinken en later went ge wel aan die smaak en leert ge het appreciëren.

Ja akkoord,
maar die groepsdruk is niet rond 16 jaar, bij mij was dat toen ik in het 3de middelbaar zat (ik ga nu dinsdag naar het 6de). Dat is nu al lang over die druk, er blijft wel een competitiegeest in 'wie kan er het meest' maar uiteindelijk ben ik wel niet degene die moet kotsen op het einde van de avond :). Na 2-3 jaar zijt ge zeker al de smaak gewend imo en begin je te filteren in wat je niet & wel drinkt.

freakykiller

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
in het 3de wordt ge 15 numnuts :p

ik ga naar het 6de en ben nog altijd 16 ;) en moet nog 17 worden dit jaar.
In het 3de werd ik dus 14, ik zeg 'werd' dus was ik ook 13 nog voor een periode in het 3de

Dennoman

Legacy Member
Bij mij begon dat ook toen ik 14-15 was, maar ik heb tot mijn 18de nooit graag bier gedronken. In die paar jaar dat ik nog minderjarig was dronk ik bier omdat ge als vent gewoon geen cola drinkt op café.

_ns_

Legacy Member
Dennoman zei:
Bij mij begon dat ook toen ik 14-15 was, maar ik heb tot mijn 18de nooit graag bier gedronken. In die paar jaar dat ik nog minderjarig was dronk ik bier omdat ge als vent gewoon geen cola drinkt op café.

Dat laatste is toch plakskes zever :p? Drinkt ge nu ne cola of een pintje who cares? Als ge nu bij 'het uitgaan' altijd waterkes bv. drinkt, komt dat natuurlijk wat anders over. Ik vind van die 'zwaar mannen' die pakweg nen duvel of leffe drinken om beetje de coolen uit te hangen ipv de smaak veel irritanter

freakykiller

Legacy Member
Bwa als ge iemand Ice Tea ziet drinken tussen alle pinten geeft dat wel zo'n indruk dat Dennoman vermeldt. Ik zelf drink gewoon niets of een pint, water drink ik al genoeg thuis en frisdrank ben ik ferm beu, na 3 slokken smaak ik alleen nog suiker :x.
Nu ik eraan denk, ne cécemel zou nog nie mis zijn :unsure: Alleen jammer dat zo'n dingen op café nog duur zijn

PinkyNTheBrain

Legacy Member
freakykiller zei:
ik ga naar het 6de en ben nog altijd 16 ;) en moet nog 17 worden dit jaar.
In het 3de werd ik dus 14, ik zeg 'werd' dus was ik ook 13 nog voor een periode in het 3de

Dus gij hebt uw 4de of 5de overgeslagen?

_ns_

Legacy Member
Post wat bijgewerkt, mijn typskills zijn er tijdens m'n ban niet bepaald op vooruit gegaan :D.

_ns_

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Dus gij hebt uw 4de of 5de overgeslagen?

Toch juist wat hij zegt? Ik ben 17 en ga naar het 6de, maar ben dit jaar reeds 17 geworden en hij nog niet :p.

Dennoman

Legacy Member
Mjah, als ge zoals ik in een redelijk afgelegen boerengat zijt opgegroeid is er naast school vrij weinig anders te doen dan zuipen :p

't Is nu niet alsof ik me tussen mijn 14 en 18 elk weekend teut ging zuipen, bijlange niet, maar op de zeldzame gelegenheden dat de klas eens samenkwam (bvb. na de examens) was het gewoon normaal dat ge pinten dronk.

Wij hebben eigenlijk nooit zware problemen met crapuul of marginalen gehad ofzo, maar het café om de hoek van 't school draaide zo wel ongeveer 50% van haar omzet met de (inmiddels illegale) verkoop van alcohol aan jongeren onder de 16.
ns boy zei:
Toch juist wat hij zegt? Ik ben 17 en ga naar het 6de, maar ben dit jaar reeds 17 geworden en hij nog niet :p.
Neeje é :p hij heeft een jaar overgeslagen. Ik heb het eerste jaar van de basisschool overgeslagen en ik ben ook tijdens het 6de middelbaar 17 geworden en werd pas 18 toen de unief begon. Hij zal m.a.w. ook nog 17 zijn als 't jaar afloopt en gij 18, wat dus normaal is.

freakykiller

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
hmm idd, brainfog :crazy:

Back to school ! This nodig !

btw ik heb geen jaren over geslaan :unsure: maar idd het klinkt logisch dat je 12 bent in het 1ste ,18 bent in 6de enzo, ik heb soms al zo nagedacht van, ben ik nu zo hard aan het mistellen. 16 jaar lijkt zo 3de-4de middelbaar, maar het is niet zo :p

Dennoman

Legacy Member
Ma wth :')

Zal dan te maken hebben met de maand waarin ge jarig zijt en dan juist op tijd nog met kleuterschool kunnen beginnen om een jaar jonger te zijn dan al de rest.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
freakykiller zei:
Back to school ! This nodig !

btw ik heb geen jaren over geslaan :unsure:

ben een poging aant doen om te leren atm tho :p schijtherexamens. Damn your late birthday for confusing me :crazy:


edit: ok nu snap ik er helemaal nix meer van, DAMMIT denno xD

edit2: mja ne normale mens wordt 18 in het jaar da hij int 6de middelbaar heeft gezeten, gij dus nie... dus wtf? Xd

Gevers

Legacy Member
Originally Posted by freakykiller View Post
ik ga naar het 6de en ben nog altijd 16 en moet nog 17 worden dit jaar.
In het 3de werd ik dus 14, ik zeg 'werd' dus was ik ook 13 nog voor een periode in het 3de

Dennoman zei:
Neeje é :p hij heeft een jaar overgeslagen. Ik heb het eerste jaar van de basisschool overgeslagen en ik ben ook tijdens het 6de middelbaar 17 geworden en werd pas 18 toen de unief begon. Hij zal m.a.w. ook nog 17 zijn als 't jaar afloopt en gij 18, wat dus normaal is.

Een jaar waarin ge kunt verjaren duurt van januari tot januari, een schooljaar van 1 september tot 1 september (bij mij toch :D). Volges mij telt ge me schooljaren ipv gewone jaren.

Dus het is perfect mogelijk dat hij nog 17 moet worden en naar het 6de gaat. vb. verjaardag: 26 december

Dennoman

Legacy Member
freakykiller zei:
Back to school ! This nodig !

btw ik heb geen jaren over geslaan :unsure: maar idd het klinkt logisch dat je 12 bent in het 1ste ,18 bent in 6de enzo, ik heb soms al zo nagedacht van, ben ik nu zo hard aan het mistellen. 16 jaar lijkt zo 3de-4de middelbaar, maar het is niet zo :p
Nee, ge wordt 13 in 't eerste normaal en 12 in 't zesde leerjaar, want dan doet ge uw plechtige communie of feest van de twaalfjarigen :unsure:

NeoCracer

Legacy Member
Ik ben 17 en afgestudeerd. :cool:

Iedereen die laat verjaart heeft toch die situatie ? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan