Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
Bestelling online gedaan voor gsm. Het kwam er maar niet van dus heb ik die bestelling geannuleerd en gewoon in de winkel een gsm gekocht. Nu moest ik dat geld nog terug krijgen, maar dat was nog steeds niet gebeurd. Naar tschijnt is er een email gestuurd da het bedrijf failliet is :doh: Nu ga ik nog lang mogen wachten op mn geld.

Blackened

Legacy Member
BaBsie zei:
Bestelling online gedaan voor gsm. Het kwam er maar niet van dus heb ik die bestelling geannuleerd en gewoon in de winkel een gsm gekocht. Nu moest ik dat geld nog terug krijgen, maar dat was nog steeds niet gebeurd. Naar tschijnt is er een email gestuurd da het bedrijf failliet is :doh: Nu ga ik nog lang mogen wachten op mn geld.

Welk bedrijf? :unsure:

sw1ss

Legacy Member
BaBsie zei:
Iets hollands online, geen idee hoe het noemt.

Nie voor niks dat ge u geld kwijt zijt als ge zomaar ergens iets besteld waar ge de naam nog nie eens van weet... :wtf:

Blackened

Legacy Member
Markeerstift zei:
Nie voor niks dat ge u geld kwijt zijt als ge zomaar ergens iets besteld waar ge de naam nog nie eens van weet... :wtf:

² :unsure:

Zeker den dag van vandaag :D Heb je geen facturatie adres ofzo?

Zelete

Legacy Member
Dat ik naar 4 mensen moest PM'en om voor een iTrader te smeken na een succesvolle deal, en dat ik tussen die vier elke keer 60 sec moest wachten, om achteraf tot de conclusie te komen dat ik hetzelfde bericht eigenlijk naar alle 4 tegelijk kon sturen.

Adrei

Legacy Member
Pa die mij nog eens belt en dan begint te praten over wat ik ga doen van werk als ik werk ga zoeken.
>_< Ik praat daar niet graag over omdat ik ook niet eens weet wat ik nu precies wil doen in mijn leven, gevolg > stress en pijnscheuten in mijn buik. Ik heb daar altijd last van, geen idee waarom stress of die pijn altijd bij zo'n onderwerpen opduiken.

freakykiller

Legacy Member
Adrei zei:
Pa die mij nog eens belt en dan begint te praten over wat ik ga doen van werk als ik werk ga zoeken.
>_< Ik praat daar niet graag over omdat ik ook niet eens weet wat ik nu precies wil doen in mijn leven, gevolg > stress en pijnscheuten in mijn buik. Ik heb daar altijd last van, geen idee waarom stress of die pijn altijd bij zo'n onderwerpen opduiken.

Allergisch aan werk !

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Adrei zei:
Pa die mij nog eens belt en dan begint te praten over wat ik ga doen van werk als ik werk ga zoeken.
>_< Ik praat daar niet graag over omdat ik ook niet eens weet wat ik nu precies wil doen in mijn leven, gevolg > stress en pijnscheuten in mijn buik. Ik heb daar altijd last van, geen idee waarom stress of die pijn altijd bij zo'n onderwerpen opduiken.

meneer is allochtoon?

Dennoman

Legacy Member
Of Waal natuurlijk :unsure:

Anyway, is toch hilarisch dat mensen geen hints willen snappen. Mijn moeder probeert iemand heel subtiel af te schepen zodat ze niet zou naar hier komen in de komende weken, maar ze snapt de hints dus echt gewoon niét é :')

Bosvos

Legacy Member
verdomme zeg, gisteren mijn fiets binnengedaan bij de vlomaker, te voet afgekomen, was een fikse wandeling, no problem.

Vandaag mocht ik 'm normaal al gaan halen, schoon wandeling naar ginder. Kom ik daar, zegt die kerel al direct wat er mis aan is en wat het gaat kosten, ffs daar geef ik mijn gsm-nummer toch voor? heb ik 3 kwartier naar ginder gestapt voor niks en nog eens 3 kwartier terug...
Al een geluk dat mijn nonkel vrijdag hier moet zijn, die kan mij dan met de auto naar ginder doen, die woont daar toch in de buurt :D

en dan nog zo'n grote kosten :( sommige dingen kon ik zelf doen, maar dan toch maar gezegd dat ze het dan maar moeten doen (dan is het ineens deftig gedaan). Voorwiel was ook versleten en om de kosten te drukken rij ik dan rond met 1 zilver en 1 zwart wiel :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan