Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
a143290 zei:
Maar het MEEST hatelijke zijn de mensen die denken dat ze The Stig zijn en ZOOOO goed kunnen rijden dat iedereen zich maar aan hen moet aanpassen. Including de mensen die in een zone 30 in mijn gat komen plakken omdat ze dat te traag vinden... Sorry dat ik mij aan de regels hou mensen >_<

als ik da merk rij ik meestal nogwa trager :D

_DKsissor_

Legacy Member
JoeCatshoe zei:
Die vind ik net geweldig, krijg ik spontaan een glimlach op mijn gezicht als ik zie hoe de persoon achter mij zich druk zit te maken omdat ik mij aan de regels houd :D
Leedvermaak :love:
²nd! :love:

stupid_noob

Legacy Member
sms van broer

"Moja Davy zou Jin nodig ein hij it toch zukn adapter voe anjepc? Woa eij da gehaald!?"

serieus man, da manneke heeft dringend een paar lappen rond zn oren nodig >.>

pie-jie

Legacy Member
JoeCatshoe zei:
Die vind ik net geweldig, krijg ik spontaan een glimlach op mijn gezicht als ik zie hoe de persoon achter mij zich druk zit te maken omdat ik mij aan de regels houd :D
Leedvermaak :love:

Soms nog eens extra op de rem trappen en stoppen voor het minste :unsure:

ten eerste: 30 waar 30 moet gereden worden heb ik geen problemen mee, maar mensen die NOG trager rijden ...

ten tweede: als ge voor uw werk elke dag op bepaalde punten op tijd moet zijn is da wel hatelijk ja .. maarja als ge op uw gemak aant sjeezen zijt denk je alleen maar : "wa ne zot!"

pie-jie

Legacy Member
memorexxx zei:
het meest hatelijke vind ik dat ze bijna tot stilstand komen voor af te slagen

zie mijn eerste ergernis :p

das echt ni normaal .. dan zit ge daar zo achter .. vertragen die al van 500 m ver .. tegen dat ze moeten draaien moeten ze al gas bijgeven of ze geraken ni door dien bocht .. man man.

Slayerbe

Legacy Member
stupid_noob zei:
"Moja Davy zou Jin nodig ein hij it toch zukn adapter voe anjepc? Woa eij da gehaald!?"

Ik zou eerder denken aan lessen nederlands :lol:

eXe./special zei:
das echt ni normaal .. dan zit ge daar zo achter .. vertragen die al van 500 m ver .. tegen dat ze moeten draaien moeten ze al gas bijgeven of ze geraken ni door dien bocht .. man man.

Amai ni dat da irritant is, en meestal zetten ze dan nog eens niet hun pinker op ... nogal gevaarlijk als je net wilt inhalen en ze moeten linksaf. Had Helga da ni voor?

freakykiller

Legacy Member
SteveDB zei:
Een beetje normaal typen mag wel, ook in een sms.

Thoja tzijn de typische west-vlaamse klanken die ik erin herken, nuja wat maakt het eigenlijk uit :wtf: ? Als den ander het kan lezen, what's the problemn ?

stupid_noob

Legacy Member
wel, die sms was naar mij, en ik spreek meer dialect dan mijn broer. Maar als ik al een paar keer moet lezen wat ie precies bedoelt..

En dan nog, er zitten elementaire fouten in die zelfs in het dialect niet zouden mogen.

Hij ipv gij enzoverder

en edit: Ik typ geen dialect in mijn smsen, das kinderachtig

freakykiller

Legacy Member
stupid_noob zei:
wel, die sms was naar mij, en ik spreek meer dialect dan mijn broer. Maar als ik al een paar keer moet lezen wat ie precies bedoelt..

En dan nog, er zitten elementaire fouten in die zelfs in het dialect niet zouden mogen.

Hij ipv gij enzoverder

en edit: Ik typ geen dialect in mijn smsen, das kinderachtig

Ik verstond het na de eerste leesbeurt, de enige domme dingen vind ik idd hij ipv gij en anjepc, dat is gewoon leeg zijn om geen spaties te zetten en Jin met een hoofdletter :p
Goldensky zei:
Wa heeft hem trouwens gezegd?
Maar ja Davy zou één nodig nodig hebben, jij hebt toch zo'n adapter voor aan je pc ? Waar heb je dat gehaald ?

felixdraait

Legacy Member
Slayerbe zei:
Amai ni dat da irritant is, en meestal zetten ze dan nog eens niet hun pinker op ... nogal gevaarlijk als je net wilt inhalen en ze moeten linksaf. Had Helga da ni voor?

Ge moogt zowiezo nie inhalen op een kruispunt...

En aan dieje kerel die klaagde over mensen die ook stoppen voor links: op sommige banen moeje echt grat zot zijn om uwe voorgang te pakken.

Slayerbe

Legacy Member
felixdraait zei:
Ge moogt zowiezo nie inhalen op een kruispunt...

ik had het eerder over mensen die afslaan aan hun oprit
op een kruispunt inhalen is meestal gewoon onverantwoord :p

Goldensky

Legacy Member
freakykiller zei:
Ik verstond het na de eerste leesbeurt, de enige domme dingen vind ik idd hij ipv gij en anjepc, dat is gewoon leeg zijn om geen spaties te zetten en Jin met een hoofdletter :p

Maar ja Davy zou n nodig nodig hebben, jij hebt toch zo'n adapter voor aan je pc ? Waar heb je dat gehaald ?

Aha dan zat ik er niet echt ver van...
Dacht dat Jin een naam was^^

Bosvos

Legacy Member
lol Boonen krijgt 1000 EUR boete voor zijn cocaïnegezever, hij heeft waarschijnlijk meer uitgegeven aan die coke zelf :lol:

@Dennoman: mijn excuses voor de schrijffout, het was in the heat of the moment hé :p

Iemand

Legacy Member
hoofdschooier zei:
lol Boonen krijgt 1000 EUR boete voor zijn cocaïnegezever, hij heeft waarschijnlijk meer uitgegeven aan die coke zelf :lol:

@Dennoman: mijn excuses voor de schrijffout, het was in the heat of the moment hé :p
hahahahahaha :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:










:ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan