PinkyNTheBrain
Legacy Member
a143290 zei:Maar het MEEST hatelijke zijn de mensen die denken dat ze The Stig zijn en ZOOOO goed kunnen rijden dat iedereen zich maar aan hen moet aanpassen. Including de mensen die in een zone 30 in mijn gat komen plakken omdat ze dat te traag vinden... Sorry dat ik mij aan de regels hou mensen >_<
als ik da merk rij ik meestal nogwa trager




? Als den ander het kan lezen, what's the problemn ?