Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Bezuinigingen in het onderwijs die ik persoonlijk begin te merken.

Dinsdagland

Legacy Member
Nuytuh zei:
Bezuinigingen in het onderwijs die ik persoonlijk begin te merken.

Moet iedereen nu altijd maar halve verhalen vertellen om zo het 9lives-publiek nieuwsgierig te maken?

Logisch gevolg: 'Hoezo?'

joris_123

Legacy Member
fucking moedervlek op mijn gezicht da weer aan het bloeden is
ja kmoet hem welke dag scheren want anders komen er haren uit >< en kheb er juist met een bot mes opgezeten en geen nieuwe scheermesjes meer...
1 van deze dagen gaak het echt beu zijn en een afspraak maken met een plastisch chirurg om hem te laten verwijderen
tis geen lelijke, maar tstaat gewoon op een irritante plek.

Tha_nOn

Legacy Member
joris_123 zei:
fucking moedervlek op mijn gezicht da weer aan het bloeden is
ja kmoet hem welke dag scheren want anders komen er haren uit >< en kheb er juist met een bot mes opgezeten en geen nieuwe scheermesjes meer...
1 van deze dagen gaak het echt beu zijn en een afspraak maken met een plastisch chirurg om hem te laten verwijderen
tis geen lelijke, maar tstaat gewoon op een irritante plek.

doet die paar haren op de moedervlak dan uit met een pincet?

joris_123

Legacy Member
Arifiene zei:
Of ge informeert u en ge leest dat dat erg gevaarlijk kan zijn en kan ontsteken.

da is idd gevaarlijk dan kunnen er ingegroeide haren in die moedervlek zitten en ist nog veel erger dan ze eraf te scheren
ma da zit juist op mijn wang, en kheb nogal een sterke baard dus er komt baard-haar uit :p echt super irritant tegen het eind van de dag staat da weer vol
kzou hem echt supergraag laten verwijderen en kstond deze zomer op het punt van hem te laten verwijderen maar toch de afspraak op het laatste moment afgezegd :p
tis een dilemma, oftewel een moedervlek of een litteken van +- 0.8mm op mijn wang (zei de dermatoloog)

pietje666

Legacy Member
joris_123 zei:
da is idd gevaarlijk dan kunnen er ingegroeide haren in die moedervlek zitten en ist nog veel erger dan ze eraf te scheren
ma da zit juist op mijn wang, en kheb nogal een sterke baard dus er komt baard-haar uit :p echt super irritant tegen het eind van de dag staat da weer vol
kzou hem echt supergraag laten verwijderen en kstond deze zomer op het punt van hem te laten verwijderen maar toch de afspraak op het laatste moment afgezegd :p
tis een dilemma, oftewel een moedervlek of een litteken van +- 0.8mm op mijn wang (zei de dermatoloog)

0,8 mm is toch net kei klein? ziede niks van :p

joris_123

Legacy Member
pietje666 zei:
0,8 mm is toch net kei klein? ziede niks van :p

nja kijk kheb die moedervlek ook al heel mijn leven, kdenk gewoon dak een stukske van mijn eigen dan ga kwijt zijn :p
maar sinds da mijn baard daar ook groeit (paar jaar al) is da super irritant :p

krynos

Legacy Member
joris_123 zei:
nja kijk kheb die moedervlek ook al heel mijn leven, kdenk gewoon dak een stukske van mijn eigen dan ga kwijt zijn :p
maar sinds da mijn baard daar ook groeit (paar jaar al) is da super irritant :p

ge moet da gewoon doen ge zijjt echt blij als ge het gedaan hebt dan scheert ge da ding teminste nimmer open

freakykiller

Legacy Member
Ik zie plots alle filmkes van GarageTV niet meer :eek: In Chrome niet en in Internet Explorer ook niet :s

Bram

Legacy Member
West Vlamingen die het nodig vinden om nog nen keer in hun dialect te typen ook. Fack :puke:

Ik heb geen probleem mee wa tussentaal, kdoe het zelf. Maar alsek 's avonds nog eens nen mail van een klasgenoot mag beginnen ontcijferen ook, omda ze per se "origineel" en "levensecht" en "trouw aan de streek" willen zijn, dan krijgk het op m'n heupen. "zoej nen kier nie willn kiekn vuu mie". Hoe fucking lastig is om te typen "zou je eens willen kijken voor me" of "zout ge eens willen zien voor mij"...

Tzelfde met express zwaar dialect spreken.

In m'n eerste jaar regentaat zat er een meiske in m'n klas da ZWAAR West Vlaams sprak. M'n vriendin is van Wevelgem, dus ik versta het taaltje behoorlijk, maar bij haar moestek echt om de haverklap "Wablief, herhaal nog eens aub" zeggen.
Da viel mij zo hard op, da ik mij afvroeg hoe ze door haar taaltesten was geraakt. Zet madam daar toch geen perfect AN op zeker.

Daar kan ik dus nie aan eh. Ge gaat naart school in Gent, ge kunt perfect verstaanbaar klappen en typen zodat alle mensen u verstaan... Why the fuck moet ge u dan gaan voordoen gelijk nen mongool en zo'n gebrabbel uitslaan da de rest van den groep u staat aan te kijken van :wtf: "Come again, please?"

/rant

Bram

Legacy Member
True, maar ziet ge het u al voor hebben met Limburgers of Antwerpenaren? :p

Implar

Legacy Member
SveltestSword zei:
West Vlamingen die het nodig vinden om nog nen keer in hun dialect te typen ook. Fack :puke:

Ik heb geen probleem mee wa tussentaal, kdoe het zelf. Maar alsek 's avonds nog eens nen mail van een klasgenoot mag beginnen ontcijferen ook, omda ze per se "origineel" en "levensecht" en "trouw aan de streek" willen zijn, dan krijgk het op m'n heupen. "zoej nen kier nie willn kiekn vuu mie". Hoe fucking lastig is om te typen "zou je eens willen kijken voor me" of "zout ge eens willen zien voor mij"...

Tzelfde met express zwaar dialect spreken.

In m'n eerste jaar regentaat zat er een meiske in m'n klas da ZWAAR West Vlaams sprak. M'n vriendin is van Wevelgem, dus ik versta het taaltje behoorlijk, maar bij haar moestek echt om de haverklap "Wablief, herhaal nog eens aub" zeggen.
Da viel mij zo hard op, da ik mij afvroeg hoe ze door haar taaltesten was geraakt. Zet madam daar toch geen perfect AN op zeker.

Daar kan ik dus nie aan eh. Ge gaat naart school in Gent, ge kunt perfect verstaanbaar klappen en typen zodat alle mensen u verstaan... Why the fuck moet ge u dan gaan voordoen gelijk nen mongool en zo'n gebrabbel uitslaan da de rest van den groep u staat aan te kijken van :wtf: "Come again, please?"

/rant

Mo das toch allomolle nie zo moeilijk vo da te kunn lezen, alligow zeg...:p

Ik merk wel van mezelf dat AN spreken echt niet zo simpel is, ik sla er heel snel iets van dialect tussen. Maar als ik praat tegen iemand die niet van de streek is doe ik toch moeite, en verstaan ze me ook.

Mijn ergernis: I'm sooo bored
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan