Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nuytuh zei:Bezuinigingen in het onderwijs die ik persoonlijk begin te merken.
joris_123 zei:fucking moedervlek op mijn gezicht da weer aan het bloeden is
ja kmoet hem welke dag scheren want anders komen er haren uit >< en kheb er juist met een bot mes opgezeten en geen nieuwe scheermesjes meer...
1 van deze dagen gaak het echt beu zijn en een afspraak maken met een plastisch chirurg om hem te laten verwijderen
tis geen lelijke, maar tstaat gewoon op een irritante plek.
Tha_nOn zei:doet die paar haren op de moedervlak dan uit met een pincet?
Arifiene zei:Of ge informeert u en ge leest dat dat erg gevaarlijk kan zijn en kan ontsteken.
echt super irritant tegen het eind van de dag staat da weer vol
joris_123 zei:da is idd gevaarlijk dan kunnen er ingegroeide haren in die moedervlek zitten en ist nog veel erger dan ze eraf te scheren
ma da zit juist op mijn wang, en kheb nogal een sterke baard dus er komt baard-haar uitecht super irritant tegen het eind van de dag staat da weer vol
kzou hem echt supergraag laten verwijderen en kstond deze zomer op het punt van hem te laten verwijderen maar toch de afspraak op het laatste moment afgezegd
tis een dilemma, oftewel een moedervlek of een litteken van +- 0.8mm op mijn wang (zei de dermatoloog)

cram zei:
pietje666 zei:0,8 mm is toch net kei klein? ziede niks van![]()


joris_123 zei:nja kijk kheb die moedervlek ook al heel mijn leven, kdenk gewoon dak een stukske van mijn eigen dan ga kwijt zijn
maar sinds da mijn baard daar ook groeit (paar jaar al) is da super irritant![]()

"Come again, please?"freakykiller zei:Ik zie plots alle filmkes van GarageTV niet meerIn Chrome niet en in Internet Explorer ook niet
![]()

Hier marcheeret anders ook nimeerexCite zei:installeer een goede browser: Firefox![]()

SveltestSword zei:West Vlamingen die het nodig vinden om nog nen keer in hun dialect te typen ook. Fack
Ik heb geen probleem mee wa tussentaal, kdoe het zelf. Maar alsek 's avonds nog eens nen mail van een klasgenoot mag beginnen ontcijferen ook, omda ze per se "origineel" en "levensecht" en "trouw aan de streek" willen zijn, dan krijgk het op m'n heupen. "zoej nen kier nie willn kiekn vuu mie". Hoe fucking lastig is om te typen "zou je eens willen kijken voor me" of "zout ge eens willen zien voor mij"...
Tzelfde met express zwaar dialect spreken.
In m'n eerste jaar regentaat zat er een meiske in m'n klas da ZWAAR West Vlaams sprak. M'n vriendin is van Wevelgem, dus ik versta het taaltje behoorlijk, maar bij haar moestek echt om de haverklap "Wablief, herhaal nog eens aub" zeggen.
Da viel mij zo hard op, da ik mij afvroeg hoe ze door haar taaltesten was geraakt. Zet madam daar toch geen perfect AN op zeker.
Daar kan ik dus nie aan eh. Ge gaat naart school in Gent, ge kunt perfect verstaanbaar klappen en typen zodat alle mensen u verstaan... Why the fuck moet ge u dan gaan voordoen gelijk nen mongool en zo'n gebrabbel uitslaan da de rest van den groep u staat aan te kijken van"Come again, please?"
/rant

exCite zei:installeer een goede browser: Firefox![]()

