Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bram

Legacy Member
Fucking klote service in de MediaMarkt en ik die nie assertief genoeg ben.

M'n zus wou graag een nieuwe mp3 speler kopen, dus zij en ik naar de MediaMarkt in Oostakker. Ze wou nie te veel geld uitgeven, dus na efkes de goekope modellekes te bekijken besluit ze om nen Sweex iPod kloon van 8gig te kopen voor 29 euro.

Thuis gekomen met haar, da ding op pc aangesloten, wa muziek op gezet via Explorer, eens willen testen hoe da ding werkt en ik geraak er maar nie aan uit. Het menu werkt langs geen kanten, logica is mijlenver te zoeken... Normaal als er iets uitgevogeld moet worden, doe ik het altijd. Als ik al naar een handleiding moet grijpen, is het teken da het ingewikkeld wordt :s Handleiding van da ding: type door-babelfish-gegooid-japanees-naar-engels-naar-nederlands.

Soit, m'n zus een half uurke haar goesting laten doen, komt ze naar mij "kwil hem gaan ruilen, 't trekt op niets. Ik had schrik da ze hem nie wouden terugnemen omda (m'n zus kennende) de verpakking wellicht beschadigd zou zijn. Wonder bij wonder was die nog volledig intakt, zelfs nog mee die rode bandjes da Mediamarkt rond hun shit doet. Het enigste wa doorgesneden was, was het doorzichtig lakkerke aan de flap van het kartonnen doosje.

Terug naar Mediamarkt mee m'n zus, 20 minuten staan aanschuiven aan balie, dialoog ging beetje als volgt:
Kerel van mediamarkt "aja nee sorry, da plakkerke is open gedaan geweest, da kunnen we niet terugnemen."
Ik: "da meent ge niet, die verpakking is compleet onbeschadigd, leg daar een nieuw lakkerke op en ge kunt da gewoon terug int rek zetten"
Kerel: "ja nee sorry... Op dozen waar geen lakkerke hangt, dan zouden we da kunnen doen, maar op deze hangt een lakkerke dus dan gaat da nie"
Ik: "Meneer, excuseer, maar zegt ge nu da ik evengoed da lakkerke der gans had kunnen afnemen en u gewoon zeggen da der nooit eentje heeft opgehangen. Had ge het dan wel teruggepakt?"
Kerel: "ja nee.... da gebeurt eigenlijk nooit, da daar geen lakkerke op hangt... kzalt even aan m'n verantwoordelijke gaan vragen"
Kerel is 2 minuten weg, komt terug met die mediamarkt bandjes doorgeknipt (verpakking dus zeker geopend en "beschadigd" nu)
"nee sorry, kmag het niet terugnemen".

Geambeteerd afgedropen, terug naar huis gereden, m'n zus was wa van streek (emotionele tieners ftw :p) en relaas aan m'n pa gaan doen. Komt m'n pa ineens op mij af gebriest "geef hier die sleutels, kzal kik die pipo's van de mediamarkt wel eens gaan duidelijk maken wa ze wel en nie terug pakken."

Soit, terug in mediamarkt wast na 2 minuten in orde en ondertussen heeft m'n zus een fijn werkende Sony :p

Les van vandaag: als ge shit wilt terugbrengen in de mediamarkt: zeg niet "tis ongebruiksvriendelijk" zegt "der zitten verborgen mankementen aan die ervoor zorgen dat het toestel niet naar behoren werkt" en als ze dan nog moeilijk doen, vraag naar nen verantwoordelijken van de afdeling.

Virz

Legacy Member
Hole in the Wall.

Eerst op BBC gekeken, dan op vt4.. Serieus, vanwaar blijven ze die loosers halen?

Mathelas

Legacy Member
Virz zei:
Hole in the Wall.

Eerst op BBC gekeken, dan op vt4.. Serieus, vanwaar blijven ze die loosers halen?

Het zijn geen losers, het zijn echte BV's zoals Steve van FC nerds en DJ hans van big brother.:)

Arifiene

Legacy Member
Ironhorn zei:
weeral veel centjes kwijt aan boeken (boekenfestijn in hasselt) en geen plaats om ze te zetten :(

Dat ken ik...
Kwou ook gaan, maar naar de andere kant van Belgie voor NOG meer boeken is ook zo stom... Kzal wel wachten tot december (grmbl).

Ik wil een nieuwe boekenkast :(.

freakykiller

Legacy Member
tynoesj zei:
Zo ne lekkere McChicken :love:

BROOOOOOOOL :puke:
echte waardeloze crap, 2 keer in m'n leven daar geweest. 1ste keer: ik eet daar nooit meer, 2de keer: kan nie zo slecht zijn zeker, kzal wel overdreven hebben vorige keer -> Never again.

EagleEye

Legacy Member
Ik heb één boekenkast, van bij mijn ouders meegepakt omdat ik dacht dat ik dat wel zou nodig hebben, maar die staat vol met rommel :unsure:

Behalve mijn schoolboeken heb ik helemaal geen lectuur die interessant genoeg is om in een boekenkast te steken :p

Bubba

Legacy Member
freakykiller zei:
BROOOOOOOOL :puke:
echte waardeloze crap, 2 keer in m'n leven daar geweest. 1ste keer: ik eet daar nooit meer, 2de keer: kan nie zo slecht zijn zeker, kzal wel overdreven hebben vorige keer -> Never again.

Sja, ge hebt altijd mensen die ni weten wa lekker is hé. :p

BlueSkyraider

Legacy Member
Enkele weken geleden gevraagd geweest om geluidsversterking te doen op een Rockrally.
Gisterennamiddag pas een technische fiche gekregen van hun hoofd/afsluitend optreden.
Viel half van mijne stoel van de audio-eisen.
Teruggemaild wat ik heb en niet heb (ben maar een kleintje :p )

Deze morgen alles ingeladen, al halfweg naar ginder krijg ik sms dat ze mijn diensten niet meer nodig hebben :wtf:
Toch nog afgekomen en vergoeding gevraagd en gekregen :)

Grappige sidenote: de klankafregeling op hun 1337-installatie trok op geen kl*ten. Mijn klank (op een vorig evenement) klonk beter. (zeiden ze zelf :p )

ironhorn

Legacy Member
Arifiene zei:
Dat ken ik...
Kwou ook gaan, maar naar de andere kant van Belgie voor NOG meer boeken is ook zo stom... Kzal wel wachten tot december (grmbl).

Ik wil een nieuwe boekenkast :(.

was mijn eerste keer vandaag :) eerst een klein handmandje, maar dat zat al rap vol, dus omgeruild voor zo'n trolley

aan de kassa's was het wel een drukte van jewelste; er waren misschien wel 10 kassas, maar 100den mensen :x nuja, gelukkig ging kassa 9 redelijk snel :)

nonkel wulle

Legacy Member
Kak lessenrooster die geen steek houd.

Iemand die weet waardage het leerplan kunt vinden voor informaticabeheer? Kvin dat dus nergens. -_-

Gentille

Legacy Member
?therapy? zei:
Inderdaad, zit er net ook naar te kijken. :x man man man... zo crappy
Dat ze dan tenminste die vrouwen in een sexy pakje steken, maar neen, zelfs dat niet :(

Hans Otten is toch wel een handtastelijk persoon, die was uit op meer :lol:

DuffyT

Legacy Member
Selderijstok zei:
Sorry, heb 2x backspace gedaan. Moet uiteraard Porsche zijn :D

Het is u vergeven:p Btw mensen die schrijffouten nadien wegediten zijn nog erger:naughty::ironic:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
de schrijffout is de methode van God om aan te tonen dat er op internet niet alleen plaats is voor elitaire zakken, maar ook voor domme mensen :).

joris_123

Legacy Member
en het spreken over een God is de methode van de mensheid om de domme van de slimme mensen te onderscheiden

hier sla ik de nagel op de kop denk ik

DuffyT

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
de schrijffout is de methode van God om aan te tonen dat er op internet niet alleen plaats is voor elitaire zakken, maar ook voor domme mensen :).

:p:rofl:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
joris_123 zei:
en het spreken over een God is de methode van de mensheid om de domme van de slimme mensen te onderscheiden

hier sla ik de nagel op de kop denk ik

Nee nee, daar dient de registratiedatum voor :baard:

(stommerik!)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan