Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
Wete wa, never mind, keb het al opgelost maar ik heb nog genoeg andere ergernissen :sad:

Brecht

Legacy Member
morgen operatie aan mijn pols :( en mijne backspace is weg van mijn toetsenbord, nu mag ik een fouten meer typen :cry:

Kowlier

Legacy Member
student kickoff. zoveel tamme homo's tijdens a brand. niets van schwung in het publiek...

pie-jie

Legacy Member
Kowlier zei:
student kickoff. zoveel tamme homo's tijdens a brand. niets van schwung in het publiek...

student kickoff. zoveel tamme homo's tijdens discobar galax.. oh wait, ik KON NI MEER BINNE :angry:

Frado2005

Legacy Member
idd was wel lekker georganiseerd met hun éne ingang:D Ik kon nog binnen rond 21u, en dan stond het al stampvol, ben dan maar gewoon weer weggegaan..

freakykiller

Legacy Member
10 years old playing your favorit game. En dan maar schelden met ' I fucked your mother yesterday' en dat soort gedoe man man zielig.

Slabby

Legacy Member
Student Kick-Off vond ik dit jaar echt zalig. Geluk gehad dat ik maar verplichte les had tot 11u30 met als gevolg dat we al om 12u30 met 2 Fabiola (for the bigger and bolder) in de pinten gevlogen waren. Security heeft me als een van de laatste buitengeborsteld :( Spijtig want ik had vollen bak gratis pinten van een medewerker dak goe ken :D

JackM

Legacy Member
Maar kortrijk is geen studentenstad :p

Soit, weeral es een mug die nergens te vinden is en mij wslk binnen een paar uur zal wakker maken.
En vooral die stomme kutschole da weer niks deftig kan regelen. Nu moet ek via via vernemen dat we van atelier veranderd zijn, morgen na al reeds afspraken gemaakt te hebben toch ergens anders int land moe zijn voor opmetingen en ek er eig helemaal niemand ken :/ tof tof.

cram

Legacy Member
Dat je niet meer veilig een brood uit de automaat kunt gaan halen,zonder bijna van het zebrapad gemaaid te worden.
Het is groen voor mij ik steek over denk je dat de auto die normaal moest stoppen omdat het rood voor hem/haar was stopt?Tarara rijd gewoon verder en rijd een voetganger zoals ik bijna omver.
Plaats Bredabaan Merksem ter hoogte Dexia bank.:angry:

Bram

Legacy Member
Al 13 muggen doodgeslagen. No shit. Ik slaap op een mezzanineke da just schoon wit geschilderd is geweest, dus nu ziek ze onmiddellijk zitten. En kben zeker da het er 13 waren omdat ik de dooie-muggen-bloedvlekken kan natellen.

Joeshoe

Legacy Member
Vandaag eerste les filosofie gehad. En ik die dacht dat zedenleer in het middelbaar al dikke zever was :help:

ComputerVISTA

Legacy Member
Morgen lopen de transitplaten af van m'n BMW en verdwijnt die voor lange tijd in de garage :(

Zal ze missen :(

Tr1ploid

Legacy Member
kotgenoten die een zwijnestal van de keuken maken, en het briefje van de kotbazin in die keuken met een verzoek om alles tegen morgenochtend af te wassen. :angry:

Duc1n0

Legacy Member
Ik stap buiten met mijne fiets en op zon 50 meter van mijn kot een boete van €50 gekregen omdat mijn voorlicht AF stond , dus niet kapot. Ze rijden mij helemaal de kant in alsof ik nen dief ben die op de vlucht was. Ik vroeg of ze het niet bij een waarschuwing konden laten en meneer zei heel droog : 'neen,ik doe niet aan waarschuwingen' waarop ik dan antwoorde waar het gezegde "politie uw vriend" gebleven is. Daar antwoorde hij dan op dat hij mijne vriend niet is. Op donderdagavond lopen er hier 100den zatlappen rond , nee houden ze ene tegen dat heel ff op en af naar de bank wou rijden. En dan zagen ze over gebrek aan respect de smeerlappen.

SHIGSY

Legacy Member
SveltestSword zei:
Al 13 muggen doodgeslagen. No shit. Ik slaap op een mezzanineke da just schoon wit geschilderd is geweest, dus nu ziek ze onmiddellijk zitten. En kben zeker da het er 13 waren omdat ik de dooie-muggen-bloedvlekken kan natellen.

Ik gebruik daar een stofzuiger voor. Muggen zien dat totaal niet afkomen en geen schade achteraf.

Laat je niets wijs maken, die komen daar niet meer uit...

Mathelas

Legacy Member
coebeest zei:
Kortrijksepoortstraat zeker? Maja, daar moogt ge inderdaad niet fietsen maar ik fiets daar ook niet graag want of ge moet op de kasseien rijden of ge moet op het voetpad rijden en alle voetgangers ontwijken.

Mijn broer woont in die straat en als ik vant stad kom moet ik ook of tussen de tramrails,of op het voetpad of zo mooi int midden van de straat tussen de kasseien en de normale weg... Het maakt dus niet uit wat ik neem van die opties. Als ze het zien heb ik een boete.:sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan