Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a143290

Legacy Member
Code 37, serie ziet er aan de piloot te zien wel goed uit maar waarom in godsnaam ondertitelen?? Het is een Vlaamse serie, alle acteurs spreken Vlaams, het wordt op de Vlaamse televisie uitgezonden en TOCH vinden ze het nodig om de boel te ondertitelen >_>" Da's super lastig want ge begint dat toch automatisch te lezen...

Scifo

Legacy Member
Mijn oplossing tegen de mugjes:

Gewoon licht laten branden in de gang en dan na 10 minuten terug in men kamer springen met deur volledig gebarricadeerd en hopen dak geen gezoem nemeer hoor -_-

Crashtestdummy

Legacy Member
dien onnozelaar van unizo die het brugpensioen wil afschaffen. zij hebben het wel makkelijk eh van achter hun bureautje... dat em zelf maar es een paar jaar handenarbeid doet om em dan de vraag te stellen of hij er nog een tiental jaartjes wil bijdoen na zijn 65 in zon sector voor wat extra geld om dan kapot en versleten te zijn en goe voor rechtstreeks naar het rusthuis te gaan...

beter een bom smijten op zon gasten

janman

Legacy Member
Dude87 zei:
beter een bom smijten op zon gasten

Blijkbaar nog niet door dat als jij later op pensioen wilt er geen geld meer zal zijn als er vele mensen op brugpensioen gaan?

Shellshock

Legacy Member
De ondertitels bij Code37. Die waren nu eens voor niets nodig zie.

Shellshock

Legacy Member
Dude87 zei:
dien onnozelaar van unizo die het brugpensioen wil afschaffen. zij hebben het wel makkelijk eh van achter hun bureautje... dat em zelf maar es een paar jaar handenarbeid doet om em dan de vraag te stellen of hij er nog een tiental jaartjes wil bijdoen na zijn 65 in zon sector voor wat extra geld om dan kapot en versleten te zijn en goe voor rechtstreeks naar het rusthuis te gaan...

beter een bom smijten op zon gasten

Eerst konden ze de mensen niet snel genoeg met brugpensioen sturen, en nu moet onze generatie minstens tot ons 70ste werken om al die pensioenen te betalen.

Babyboomers hebben de wereld op zowat elk vlak voor onze generatie naar de kloten geholpen. :puke:

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Blijkbaar is mijn derde vak in blok 2 niet ingeroosterd terwijl het wel mogelijk moet zijn. De uren overlappen niet met andere vakken. Het zijn alleen die universiteit lullo's die mij de kans willen ontnemen een vak over te doen zonder dat ik studievertraging oploop.

Bosvos

Legacy Member
ik had al langer door dat mijn slaapritme fucked up was (door veel late shiften te moeten werken tot april en daarna door vrijwel niks te doen te hebben)
En al zeker met die warmte: later gaan slapen = koeler

Maar nu begin ik wél een klein beetje te panikeren omdat ik vanaf de 14 terug ga studeren :p
Ik heb niet zoveel les, maar ik moet wel een pak tijd investeren om mijn taken en projecten thuis af te werken en dat lukt niet als ge veel te laat gaat slapen en laat opstaat :(

ik zou eens een paar dagen goed moeten zuipen (oh boy i'm turning into Dude87 :D)
Dan ben ik laat thuis, val ik direct in slaap, maar ben ik ook vroeg wakker (door de alcohol dus) en dan moet ik het gewoon uithouden tot een uur of 23 om dan op een normaal uur te gaan slapen.

Mission impossible :')

Cuth

Legacy Member
Klymaxx zei:
Sporten zoals F1, basketbal, ijshockey, boksen, UFC, zo dingen zouden ze beter wat meer uitzenden ipv wat pottenstampers.

sorry, compleet vergeten dat er zoveel mensen geïntresseerd zijn in ijshockey, boksen en ufc.

Oh, en formule1 wordt toch elke keer uitgezonden ?

noreeeee

Legacy Member
janman zei:
Blijkbaar nog niet door dat als jij later op pensioen wilt er geen geld meer zal zijn als er vele mensen op brugpensioen gaan?

Dat is wat ze u wijsmaken, de inkomens uit kapitaal zijn nog nooit zo hoog geweest en de inkomens uit arbeid blijven dalen.

Crashtestdummy

Legacy Member
janman zei:
Blijkbaar nog niet door dat als jij later op pensioen wilt er geen geld meer zal zijn als er vele mensen op brugpensioen gaan?
als ge u ondertussen nognie letterlijk doodgewerkt hebt voor ge aan uw pensioen geraakt...

_DKsissor_

Legacy Member
Dude87 zei:
als ge u ondertussen nognie letterlijk doodgewerkt hebt voor ge aan uw pensioen geraakt...
had daar aan gedacht toen ge te lui waard om achter de boekjes te kruipen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan