Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nonkel wulle

Legacy Member
Wa een geschijt over dieje voetbal. Ik moet daar niet van weten verdikke!

Ergernis: Nen mens heeft dorst, gaat in de frigo kijken: een halve fles kiezige melk. GRMBL!

Marginal0

Legacy Member
Het ergert me lichtjes dat Marvel is opgekocht, eigenlijk. :(

De indy scene might die, oh noeeees!!!

Bubbling Zombie

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Wa een geschijt over dieje voetbal. Ik moet daar niet van weten verdikke!

Ergernis: Nen mens heeft dorst, gaat in de frigo kijken: een halve fles kiezige melk. GRMBL!

't begint eindelijk intressant te worden, da's hier gewoon bloodbowl irl :D

Carrion

Legacy Member
YellinD zei:
beste van heel dit is dat leonard zelf zo een smeerlapke was als wasyl...

't is mss wel een zware breuk, ma ge kunt nie ontkennen dat 'm eindelijk iets of wat z'n verdiende loon gekregen heeft, hij is zonder twijfel een van de vuilste spelers in de competitie.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik had gehoopt dat ze met sporza er een apparte zender gingen mee maken, alle sporten. Wat een droom was dat geweest dat ik die zever van m'n TV kon bannen. Mooi niet :(

Bubbling Zombie

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik had gehoopt dat ze met sporza er een apparte zender gingen mee maken, alle sporten. Wat een droom was dat geweest dat ik die zever van m'n TV kon bannen. Mooi niet :(

"boohoo, ze zenden iets uit da mij nie intresseert"

Oldskooler

Legacy Member
En dan zeggen ze nog, "niet voor gevoelige kijkers", 1 ms later zenden ze die beelden uit.
Alsof je nog enige kans zou hebben om weg te kijken.

En wat krijg je dan te zien ..., die splatters in Irak zijn wel een pak erger, en daar zeggen ze niks bij.

Carrion

Legacy Member
Oldskooler zei:
En dan zeggen ze nog, "niet voor gevoelige kijkers", 1 ms later zenden ze die beelden uit.
Alsof je nog enige kans zou hebben om weg te kijken.

En wat krijg je dan te zien ..., die splatters in Irak zijn wel een pak erger, en daar zeggen ze niks bij.

Die splatters in Irak krijgen we de laatste 8-10 jaar op onze tv, dus niemand die nog iets heeft van :eek:

Oldskooler

Legacy Member
Carrion zei:
Die splatters in Irak krijgen we de laatste 8-10 jaar op onze tv, dus niemand die nog iets heeft van :eek:

Splatters of niet, gebroken benen of niet, bij voetbal heb ik sowieso iets van :eek:

:sop:

boogje

Legacy Member
Volgens mij heeft er iemand een dubbele open kuit-en scheenbeenbreuk opgelopen gisteren, maar ik heb er slechts iets vaags van gehoord. :(

Oldskooler

Legacy Member
boogje zei:
Volgens mij heeft er iemand een dubbele open kuit-en scheenbeenbreuk opgelopen gisteren, maar ik heb er slechts iets vaags van gehoord. :(

Wat migranten die in de clinch zijn gegaan.
Niks ergs.

:sop:

denkimi

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
"boohoo, ze zenden iets uit da mij nie intresseert"

het gaat er niet over dat ze iets uitzenden, maar dat ze van de honderden sporten alleen voetbal en wielrennen uitzenden en daar dan hun avond mee vullen.

antHraxx

Legacy Member
Mensen die zich daaraan ergeren, ergeren mij dan weer. Voor die ene keer dat voetbal eens iets uitgebreider in het journaal voorkomt.

e.House

Legacy Member
Meer basket op de Belgische tv! Gvd, de nationale ploeg klopt Frankrijk in de laatste voorronde van het ek en gaan onderuit in hun tweede wedstrijd maar daar hoort ge natuurlijk weer niks van.

Maar dien belachelijke voetbal, die overbodige zogenaamd deskundige analyses smeren ze natuurlijk wel breed uit in de pers.

Anderzijds is het altijd lachen als je die achterlijke retards in het publiek, "fuck you" gebaren ziet maken als de tegenploeg heeft gescoord.

Cuth

Legacy Member
Carrion zei:
't is mss wel een zware breuk, ma ge kunt nie ontkennen dat 'm eindelijk iets of wat z'n verdiende loon gekregen heeft, hij is zonder twijfel een van de vuilste spelers in de competitie.

Niemand blesseren=ei zo na een carriere verwoesten?


Er zal trouwens ook wel een rede voor zijn dat ze voetbal uitzenden en geen vrouwencurling in de categorie +100kg (ik weet ook wel dat dat zonder gewichtscategorieën is)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan