Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
YouTube - Final Video

Zalig vriendelijke kerel op YouTube die in Japan woont met een enorme gamecollectie kondigt aan dat zijn vrouw eruit getrokken is samen met zijn zoontje omdat hij zijn hobby niet binnen de perken kon houden en hen niet genoeg aandacht meer gaf.

Dubbel gevoel toch. Enerzijds is het natuurlijk wel zijn schuld dat hij het zo ver liet komen, maar anderzijds hoop ik toch voor hem dat het allemaal goed komt. Dan niet per se omdat ik zot ben van zijn video's (meestal spreken zijn video's me zelfs niet aan aangezien het toch maar wat unedited clips zijn, meer vlog style waar hij gewoon de camera opzet en wat tatert), maar gewoon omdat het zo'n sympathieke kerel is waar ik ook persoonlijk vrij goed contact mee had.

Pff, ben hier toch efkes ni goe van. Eerst lag zijn zoontje een tijd in het ziekenhuis en nu hij eindelijk genezen is, krijgt hij dit te verduren.

Bah, uit de hand gelopen hobby's kunnen zoveel verkloten.

Sivve

Legacy Member
Mensen die het nodig vinden in elke thread op elke pagina minstens vier replies te hebben.

iKitty

Legacy Member
Dennoman zei:
YouTube - Final Video


Bah, uit de hand gelopen hobby's kunnen zoveel verkloten.

tzijn niet de hobby's, tis de manier waarop de mensen met hun hobby omgaan...
:s mja best rot, maar hij is niet de enige hoor, waarschijnlijk wel een van de weinige die er dan nog iets om geeft...



"you don't know what you've got till it's gone ..."

_ns_

Legacy Member
Sommige mensen zouden bij dit weer echt meer gekleed moeten lopen, soms gewoon goesting om te zeggen GTFO fatties :angry:. Maar das er dan weer wat over :unsure:..

ChunWai.

Legacy Member
Ik heb iemand van over 18 nodig waarvan de PC ook denkt dat hij over 18 is :unsure:! PM me voor verdere info. :p

EDIT: Misschien een belangrijk detail: het is NIET voor porn -_-

SHIGSY

Legacy Member
Fruck, vanalles op de planning gezet om tijdens de frisse morgen nog te doen. Voor gesloten winkeldeur pas achter komen dat het feestdag is...

TiZon

Legacy Member
Dennoman zei:
YouTube - Final Video

Zalig vriendelijke kerel op YouTube die in Japan woont met een enorme gamecollectie kondigt aan dat zijn vrouw eruit getrokken is samen met zijn zoontje omdat hij zijn hobby niet binnen de perken kon houden en hen niet genoeg aandacht meer gaf.

Dubbel gevoel toch. Enerzijds is het natuurlijk wel zijn schuld dat hij het zo ver liet komen, maar anderzijds hoop ik toch voor hem dat het allemaal goed komt. Dan niet per se omdat ik zot ben van zijn video's (meestal spreken zijn video's me zelfs niet aan aangezien het toch maar wat unedited clips zijn, meer vlog style waar hij gewoon de camera opzet en wat tatert), maar gewoon omdat het zo'n sympathieke kerel is waar ik ook persoonlijk vrij goed contact mee had.

Pff, ben hier toch efkes ni goe van. Eerst lag zijn zoontje een tijd in het ziekenhuis en nu hij eindelijk genezen is, krijgt hij dit te verduren.

Bah, uit de hand gelopen hobby's kunnen zoveel verkloten.
Hard, als je de video ervoor bekijkt is er precies niets aan de hand, hij zag het echt niet aankomen blijkbaar....

cram

Legacy Member
Zout water opgesnoven,en een beetje teveel zout gebruikt.A zo ne viese smaak joeng.:s

Iemand

Legacy Member
Dennoman zei:
YouTube - Final Video

Zalig vriendelijke kerel op YouTube die in Japan woont met een enorme gamecollectie kondigt aan dat zijn vrouw eruit getrokken is samen met zijn zoontje omdat hij zijn hobby niet binnen de perken kon houden en hen niet genoeg aandacht meer gaf.

Dubbel gevoel toch. Enerzijds is het natuurlijk wel zijn schuld dat hij het zo ver liet komen, maar anderzijds hoop ik toch voor hem dat het allemaal goed komt. Dan niet per se omdat ik zot ben van zijn video's (meestal spreken zijn video's me zelfs niet aan aangezien het toch maar wat unedited clips zijn, meer vlog style waar hij gewoon de camera opzet en wat tatert), maar gewoon omdat het zo'n sympathieke kerel is waar ik ook persoonlijk vrij goed contact mee had.

Pff, ben hier toch efkes ni goe van. Eerst lag zijn zoontje een tijd in het ziekenhuis en nu hij eindelijk genezen is, krijgt hij dit te verduren.

Bah, uit de hand gelopen hobby's kunnen zoveel verkloten.
Doet me denken aan mijn ex en haar scouts ::
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan