Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oldskooler

Legacy Member
rubinioke zei:
Welk genre zoekt ge ?

Een dat niet bestaat.

Vrouwen die over de wereld heersen, sex waar en wanneer zij het wilt.
Alle mannen slaven. Iedereen die make up draagt.
...
De hele tijd tegen onverwachte zwangerschappen en syphilis vechten.

Foezjie

Legacy Member
isj zei:
wa heeft de mama gedaan?

ot: zo weinig liefde in de wereld :sad:

Mijn ma is Captain Obvious incarnated. Ze zegt altijd alles wat ze denkt luidop, zelfs de meest belachelijke dingen.
Ze kan zich totaal niet kleden.
Ze heeft totaal geen besef van sociale regels, alles moet maar kunnen.. (Vb'je: mijn ma stelde ooit voor om het avondeten van de vorige dag in een tupperwaredoos mee te nemen naar school om dan in de leraarskamer te vragen of ze dat konden opwarmen..)
Ze staat altijd enorm sceptisch tegen internet, niets goed daar volgens haar.
Ze spreekt zichelf altijd tegen, en als je haar er op wijst dan wordt ze kwaad en zegt ze dat ik niet altijd zo'n korte antwoorden moet geven.

En zo verder en zo voort

:angry:

iKitty

Legacy Member
Oldskooler zei:
Een dat niet bestaat.

Vrouwen die over de wereld heersen, sex waar en wanneer zij het wilt.
Alle mannen slaven. Iedereen die make up draagt.
...

true bij de rest sla je de bal toch mis :unsure:

iKitty

Legacy Member
fujitsi zei:
Mijn ma is Captain Obvious incarnated. Ze zegt altijd alles wat ze denkt luidop, zelfs de meest belachelijke dingen.
Ze kan zich totaal niet kleden.
Ze heeft totaal geen besef van sociale regels, alles moet maar kunnen.. (Vb'je: mijn ma stelde ooit voor om het avondeten van de vorige dag in een tupperwaredoos mee te nemen naar school om dan in de leraarskamer te vragen of ze dat konden opwarmen..)
Ze staat altijd enorm sceptisch tegen internet, niets goed daar volgens haar.
Ze spreekt zichelf altijd tegen, en als je haar er op wijst dan wordt ze kwaad en zegt ze dat ik niet altijd zo'n korte antwoorden moet geven.

En zo verder en zo voort

:angry:
oke, neemt ze eens uit voor te shoppen? :unsure:

Foezjie

Legacy Member
isj zei:
oke, neemt ze eens uit voor te shoppen? :unsure:

Doe mij da nie aan eh! :angry:

Da is nog erger dan al die dingen samen.

Ben 1 keer zo gelukkig geweest dak me mijn pa kon gaan shoppen, na 5 minuten was ik buiten met iets wat ik mooi vond.

Bij mijn ma daarentegen... :cry::angry:

ULTRAnumb

Legacy Member
DuffyT zei:
Wait wait wait, uw ouders beslissen wat jij moet doen met het geld dat jij verdiend hebt? Voor ik iets verkeerd zeg, hoe oud ben jij? Bij ons zou het allesinds geen waar zijn, hoe oud ik ook was, ik mocht mijn geld altijd uitgeven aan de meest nutteloze rommel als het maar geen drugs/sigaretten waren:naughty:

18 :sad:
mijn ma zaagt voor twee (kwoon bij 1 ouder)
kwil zo graag die Sony Ericsson W595 :sad:

iKitty

Legacy Member
fujitsi zei:
Doe mij da nie aan eh! :angry:

Da is nog erger dan al die dingen samen.

Ben 1 keer zo gelukkig geweest dak me mijn pa kon gaan shoppen, na 5 minuten was ik buiten met iets wat ik mooi vond.

Bij mijn ma daarentegen... :cry::angry:

oh,
ksnap da ni waarom zou u ma iets kopen da u ongelukkig maakt? :unsure:

u ouders zijn nog samen?:)

waarom praat ge er niet over?

paarsbloed

Legacy Member
Omnistalker zei:
18 :sad:
mijn ma zaagt voor twee (kwoon bij 1 ouder)
kwil zo graag die Sony Ericsson W595 :sad:

Gast :')

Kom is op voor uw eigen, ik ben 17 en hier zou het zowiezo gene waar zijn. Gij bepaalt toch ook niet wat zij met haar geld doet, wa nen bullshit is da nu.

Slabby

Legacy Member
paarsbloed zei:
Gast :')

Kom is op voor uw eigen, ik ben 17 en hier zou het zowiezo gene waar zijn. Gij bepaalt toch ook niet wat zij met haar geld doet, wa nen bullshit is da nu.

²

En normaal hebt gij toch een grote mond Omnistalker ?
Soit, tijd om uw moeder es op haar plaats te zetten. In een discussie tussen twee volwassen mensen moet dit zeker lukken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan