paarsbloed
Legacy Member
Scifo zei:Vandaag in de fitness opgemerkt dat mijn linkse arm waardeloos is.
Ik weet wat me nu te doen staat![]()
Trekke vo doejd?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scifo zei:Vandaag in de fitness opgemerkt dat mijn linkse arm waardeloos is.
Ik weet wat me nu te doen staat![]()
Scifo zei:Vandaag in de fitness opgemerkt dat mijn linkse arm waardeloos is.
Ik weet wat me nu te doen staat![]()
Scifo zei:Vandaag in de fitness opgemerkt dat mijn linkse arm waardeloos is.
Ik weet wat me nu te doen staat![]()


Omnistalker zei:ja zo zagk ook ene vorige week
enen me een pallet drank
das altijd ambetant om te stapele
krij gelijk een slak ak azo een em gwn dant ni omvalt
zodra et op de kade staat kant mij niks meer schele
. paarsbloed zei:@ollywood, wanneer hebt ge dat gedaan? Want ik herinner dat mijn broer daar vaak die karren deed kantelen![]()
. (was mijn eerste jobke) paarsbloed zei:Mijn broer heeft daar 4 jaar geleden gewerkt, hij was toen 18![]()

paarsbloed zei:Facebook van de broer
Connexion | Facebook

Scifo zei:Ik zen nog maar een weekske bezig hé, dus heb wat begrip. Wel een deuk in mijn ego ("vrienden" die erbij waren en me uitlachten)ad:
Vanaf morgen gebeurt alles met links dus!
Is toch nie meer dan normaal da uw ene arm meer kracht heeft dan uw andere 
aXl_ zei:verdorie, er zit hier een kamikaze-mot die daarnet ei zo na in m'n oog gevlogen is =/.

Furon zei:Sebiet belspelletjes :applause:
![]()

