Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arifiene zei:Jama, ge moet een smiley gebruiken, ik kan da zo ni zien.

Nuja, grapjes maken op het ergernisthreadAeroFury zei:Kdacht al dat voor te lachen was, ma was al te ver me mijn verhaal.
En twas nie specifiek aan u gericht ze!![]()
No go mss
ad:WowDBK zei:Mijn vriendin heeft het de maandag volledig onverwacht gedaan gemaakt na 3 jaar, ksnap er echt niks van. Alles ging goed, nooit problemen, ik was de gelukkigste mens op aarde.ad:


DBK zei:Mijn vriendin heeft het de maandag volledig onverwacht gedaan gemaakt na 3 jaar, ksnap er echt niks van. Alles ging goed, nooit problemen, ik was de gelukkigste mens op aarde.ad:


DBK zei:Mijn vriendin heeft het de maandag volledig onverwacht gedaan gemaakt na 3 jaar, ksnap er echt niks van. Alles ging goed, nooit problemen, ik was de gelukkigste mens op aarde.ad:
dat doet wrs de hele wereld omkeren voor jou
een zeer bittere pil 
Drien zei:menne vriend die de laatste dagen meer aandacht heeft voor zijn spelletje op zijne ps3 dan voor mij
?DBK zei:Mijn vriendin heeft het de maandag volledig onverwacht gedaan gemaakt na 3 jaar, ksnap er echt niks van. Alles ging goed, nooit problemen, ik was de gelukkigste mens op aarde.ad:
Drien zei:menne vriend die de laatste dagen meer aandacht heeft voor zijn spelletje op zijne ps3 dan voor mij
Drien zei:menne vriend die de laatste dagen meer aandacht heeft voor zijn spelletje op zijne ps3 dan voor mij
yunior zei:you better make him a goddamn sandwich while he's playing :naughty:

DBK zei:Mijn vriendin heeft het de maandag volledig onverwacht gedaan gemaakt na 3 jaar, ksnap er echt niks van. Alles ging goed, nooit problemen, ik was de gelukkigste mens op aarde.ad:

ns boy zei:Naakt rondlopen al geprobeerd?
ns boy zei:Naakt rondlopen al geprobeerd?
