Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exCite

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Op uw jaar buizen met 9.85 door een operatie, tis goe gesteld met het onderwijs in belgie amai mn fucking klote, wa nu?

:hug:

Kheb et zo een beetje gevolgd en kvin et redelek schandalig da ze u toch alles nog hebbe late doen enal.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Nuytuh zei:
Kun je niet nogmaals aanvragen om over te mogen Emma? Ze even wakker schudden dat ze retarded bezig zijn.

Ik heb de ombuds gemaild maar da wijf is zo achterlijk als iets dus veel gaat die ni doen.
Das overigens de persoon die altijd alles positief liet uitblijken om dan toch maar kutnieuws te geven.


Kweet nu echt ni wak moet doen :cry:

Bubba

Legacy Member
exCite zei:
:hug:

Kheb et zo een beetje gevolgd en kvin et redelek schandalig da ze u toch alles nog hebbe late doen enal.

Ik heb het niet gevolgd, dus ik weet niet wat ze allemaal wél en niet heeft moeten doen, maar het is toch normaal dat ze net zoveel moet doen/maken als de rest?

Dat je geopereerd moet worden is jammer, maar dat wil niet zeggen dat je daarom vrijgesteld moet worden van bepaalde taken etc.

Carrion

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik heb het niet gevolgd, dus ik weet niet wat ze allemaal wél en niet heeft moeten doen, maar het is toch normaal dat ze net zoveel moet doen/maken als de rest?

Dat je geopereerd moet worden is jammer, maar dat wil niet zeggen dat je daarom vrijgesteld moet worden van bepaalde taken etc.

Er is een verschil tussen bv uwe apendix laten weghalen of een operatie aan uw oor om een gezwel weg te halen he? Ik weet nu nie of ze ook straling heeft gekregen, ma is zo al erg genoeg

exCite

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik heb het niet gevolgd, dus ik weet niet wat ze allemaal wél en niet heeft moeten doen, maar het is toch normaal dat ze net zoveel moet doen/maken als de rest?

Dat je geopereerd moet worden is jammer, maar dat wil niet zeggen dat je daarom vrijgesteld moet worden van bepaalde taken etc.

Als'k et goed heb begrepen moest ze taken maken (allemaal tegelijk), op een week tijd fzo, sorry ze maar stelt u ne keer in haar plaats, sjeezes :s

Bubba

Legacy Member
Carrion zei:
Er is een verschil tussen bv uwe apendix laten weghalen of een operatie aan uw oor om een gezwel weg te halen he? Ik weet nu nie of ze ook straling heeft gekregen, ma is zo al erg genoeg

Ik zeg toch net, ik vind het erg voor haar dat ze moest geopereerd worden etc. Maar dat veranderd daar toch niks aan? Of moet je zomaar vrijgesteld worden van taken etc omdat je in het ziekenhuis moest zijn?

Ik vind van niet. Wat wél had gemoeten, imo, was eventueel uitstel indien mogelijk.

exCite zei:
Als'k et goed heb begrepen moest ze taken maken (allemaal tegelijk), op een week tijd fzo, sorry ze maar stelt u ne keer in haar plaats, sjeezes :s

Zie hierboven. Dat ze die taken moet maken vind ik logisch. Al vind ik wel dat men de datum had mogen rekken voor haar, gezien de omstandigheden.

Carrion

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik zeg toch net, ik vind het erg voor haar dat ze moest geopereerd worden etc. Maar dat veranderd daar toch niks aan? Of moet je zomaar vrijgesteld worden van taken etc omdat je in het ziekenhuis moest zijn?

Ik vind van niet. Wat wél had gemoeten, imo, was eventueel uitstel indien mogelijk.

Rekening houden en her en der een taak laten vallen zou inderdaad moeten kunnen als ge zoiets moet ondergaan.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ik vind da ni erg da ik die opdrachten allemaal heb moeten maken, maar ze kunnen dan toch wel iets milder zijn met de punten als ze al weten da ik da gehaast en al ziek zijnde EN nog tijdens het studeren voor de examens heb moeten maken. In plaats van alles grandioos te buizen terwijl ik echt wel heb gedaan wa ik kon.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Arifiene zei:
Ja.
Intern beroep tegen de uitslag bij de school zelf.
Indien dit niet lukt naar de raad van state gaan.

Ik had da gevraagd aan de directeur en die kon mij niks zinnigs zeggen. Hoe slim is het om in beroep te gaan en bij wie moet ik dan terecht?

Bubba

Legacy Member
Arifiene zei:
Ja.
Intern beroep tegen de uitslag bij de school zelf.
Indien dit niet lukt naar de raad van state gaan.

Tegen wat in beroep gaan? Is een docent verplicht om rekening te houden met externe factoren?

SweetEmmaRose zei:
Ik had da gevraagd aan de directeur en die kon mij niks zinnigs zeggen. Hoe slim is het om in beroep te gaan en bij wie moet ik dan terecht?

Toch minstens proberen hé, ook al heeft het weinig kans op slagen. Je toekomst hangt er min of meer vanaf...

Spectre

Legacy Member
In haar geval wel ja, ik ben mijn laatste 3 examens vorig jaar met klierkoorts gaan maken en had ik een C-attest gehad ging ik die volledig opnieuw mogen maken hebben wanneer ik genezen was. Het is uiteindelijk niet nodig geweest.

Arifiene

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ik had da gevraagd aan de directeur en die kon mij niks zinnigs zeggen. Hoe slim is het om in beroep te gaan en bij wie moet ik dan terecht?
Niets zinnigs, eis gewoon een procedure, punt.
Desnoods wat dreigen dat ge t in de media gaat brengen, zijn ze allemaal bang voor.
Hoe slim? Tja, dat kan jij beter inschatten dan ik, of uw punten terecht zijn of niet.
Ga in ieder geval eerst naar de ombuds, leg uw situatie uit en eis een duidelijk antwoord. Ik zou het persoonlijk doen, ge hebt een jaar te winnen, en niets te verliezen...

Spectre zei:
Heb wel gelezen dat als je naar de raad van state gaat dat het een smak geld kost. True, Arifiene?
Voor zover ik weet krijg je als student vaak gelijk als je in beroep gaat.

EDULOGOS Blog Archive In beroep gaan tegen een beslissing van de klasseraad
Bwa, valt best mee, + ge kunt daarvoor een vergoeding vragen bvb als onvermogend student.
Plus: Uw jaar herdoen kost ook 500 euro + een jaar werk...

Arifiene

Legacy Member
BuBbA zei:
Tegen wat in beroep gaan? Is een docent verplicht om rekening te houden met externe factoren?

Tegen wat, tegen haar onvoldoende ofcoz.
Verplicht, laten we zeggen: Moreel verplicht.
Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat ze juist gedaan hebben om haar wel of niet te helpen.

Spectre

Legacy Member
Ik zou in haar plaats ook sowieso in beroep gaan.
Veel succes alvast Emma ;)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Uiteindelijk gaat het om 0.15% op 1 vak

Op die link staat da da binnen 3 werkdagen moet gebeuren, maar moeten de onderhandelingen dan ook al gebeuren of kan dit wachten tot de periode van de herexamens?

Dakantochnie

Legacy Member
Arifiene zei:
Niets zinnigs, eis gewoon een procedure, punt.
Desnoods wat dreigen dat ge t in de medie gaat brengen, zijn ze allemaal bang voor.
Hoe slim? Tja, dat kan jij beter inschatten dan ik, of uw punten terecht zijn of niet.
Ga in ieder geval eerst naar de ombuds, leg uw situatie uit en eis een duidelijk antwoord. Ik zou het persoonlijk doen, ge hebt een jaar te winnen, en niets te verliezen...
Vergeet niet dat ze op een hogeschool zit en niet op een unief (maw: de docenten kennen je)...
Ik zou het niet doen, dan gooi je al je ruiten in en buizen ze je zeker bij een tweede examenkans. 't Is keihard en eigenlijk smerig, maar dat is nu eenmaal hoger onderwijs. :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan