Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KiPpIe

Legacy Member
Normaal gezien naast u rechtershift toets, toch? (moet ge wel alt gr gebruiken)

GuntherDW

Legacy Member
wim_gunner zei:
damn ,nu koop ik een nieuw toetsenbord ,koop ik een azerty inplaats van qwerty,waardoor er dus geen tilde knop opzit -.-

stel het dan gewoon terug als qwerty in? als ge blind kunt typen doet het er niet toe welk tobo er voor u ligt :p

128MB

Legacy Member
Zorgenvrije Aankoop Garantie van pixmania :wtf:

kheb da nog nie es gevraagd en die rekenen ineens €20 extra bij excl btw ...

ge moet eerst uw betaling doen en dan pas krijgde een "compleet" overzicht van waar ge allemaal voor betaald. wa een afzetterij

demon326

Legacy Member
128MB zei:
Zorgenvrije Aankoop Garantie van pixmania :wtf:

kheb da nog nie es gevraagd en die rekenen ineens €20 extra bij excl btw ...

ge moet eerst uw betaling doen en dan pas krijgde een "compleet" overzicht van waar ge allemaal voor betaald. wa een afzetterij

Ge moet beter opletten bij het bestellen.. kunt het voor het betalen al wegdoen :p

Carrion

Legacy Member
128MB zei:
Zorgenvrije Aankoop Garantie van pixmania :wtf:

kheb da nog nie es gevraagd en die rekenen ineens €20 extra bij excl btw ...

ge moet eerst uw betaling doen en dan pas krijgde een "compleet" overzicht van waar ge allemaal voor betaald. wa een afzetterij

Beter kijken en afzetten in het vervolg

u4ea

Legacy Member
KiPpIe zei:
Normaal gezien naast u rechtershift toets, toch? (moet ge wel alt gr gebruiken)

jama da werkt ni in steam-spellen:p

edit: het is een apple keyboard,is da normaal da ge altijd naar qwerty moet omschakelen om de backslash te kunnen gebruiken?
kan hem op gwn azerty layout niet vinden

Nooby4Ever

Legacy Member
:sad: frans leren (puur voc vandaag, morge gramatica) loopt voor geen meter, waarom moeten wij ook frans hebben :cry: (mijn buisvak)

memorexxx

Legacy Member
Moeten werken op een zaterdagmiddag, en aangezien dat ik een maandloon heb krijg is er niets voor betaald :s

Carrion

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
:sad: frans leren (puur voc vandaag, morge gramatica) loopt voor geen meter, waarom moeten wij ook frans hebben :cry: (mijn buisvak)

Omdat de Walen te lui zijn om Nederlands te leren :p

freakykiller

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
:sad: frans leren (puur voc vandaag, morge gramatica) loopt voor geen meter, waarom moeten wij ook frans hebben :cry: (mijn buisvak)

in welk jaar zit ge :unsure: Was ook altijd buisvak voor mij, maar nu hja woordenschat beetje leren maar grammatica hebben we nu al 2 jaar herhaling van dusja :sleep:

Nooby4Ever

Legacy Member
freakykiller zei:
in welk jaar zit ge :unsure: Was ook altijd buisvak voor mij, maar nu hja woordenschat beetje leren maar grammatica hebben we nu al 2 jaar herhaling van dusja :sleep:

4de middelbaar, is al mijn heel leven men buisvak :sad:

freakykiller

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
4de middelbaar, is al mijn heel leven men buisvak :sad:

Ja 4de middelbaar was de eerste keer dat ik de grammatica effectief bekeek, heeft goede gevolgen gehad voor de komende jaren :p
This een kut vak maar na een tijde in feite makkelijk, oké ik heb er geen 80% voor maar aleja kan het wel al redelijk vloeiend

Nooby4Ever

Legacy Member
freakykiller zei:
Ja 4de middelbaar was de eerste keer dat ik de grammatica effectief bekeek, heeft goede gevolgen gehad voor de komende jaren :p
This een kut vak maar na een tijde in feite makkelijk, oké ik heb er geen 80% voor maar aleja kan het wel al redelijk vloeiend

mijn probleem is dat ik het nooit gebruik en al de voc direct vergeet, en kan al amper mijn nederlands spellings regels goed (nooit goed geweest in talen) laat staan dat ik het in het frans kan

u4ea

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
mijn probleem is dat ik het nooit gebruik en al de voc direct vergeet, en kan al amper mijn nederlands spellings regels goed (nooit goed geweest in talen) laat staan dat ik het in het frans kan

² dermee kank frans ook ni goe, omda ik da nooit gebruik denkik ,daarom dat ik alles vergeet.
Bij engels kan ik de gramatica ook niet(de theorie toch niet),ik schrijf mijn zinnen puur uit intuïtie ,da klopt dan meestal ook.

Nooby4Ever

Legacy Member
wim_gunner zei:
² dermee kank frans ook ni goe, omda ik da nooit gebruik denkik ,daarom dat ik alles vergeet.
Bij engels kan ik de gramatica ook niet(de theorie toch niet),ik schrijf mijn zinnen puur uit intuïtie ,da klopt dan meestal ook.

Percies iets typisch van steennokkerzeel :p

freakykiller

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
mijn probleem is dat ik het nooit gebruik en al de voc direct vergeet, en kan al amper mijn nederlands spellings regels goed (nooit goed geweest in talen) laat staan dat ik het in het frans kan

Tho this kwestie van er eens op te letten, ik gebruik frans ook nooit. Ik had voor mijn Nederlands boekbespreking 0/5 voor spelling (dit jaar nog) voor de 5 DT fouten dus expert ben ik ook niet. Maar met beetje inzet lukt het wel als ik er op let.

Engels is hier ook opt gevoel :D

Dennoman

Legacy Member
Nu beginnen ze op het VTM Nieuws serieus al filmkes van JibJab te tonen, zo erg is het gesteld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan