LeSec
Legacy Member
MiniJeffrey zei:Boehoeh, buiten in het 'waar geef jij geld aan uit', is die merknaam hier onlangs niet eens meer ter sprake gekomen. Dus klets niet uit je nek en zoek maar beter gefundeerde zaken om mij aan te vallen.
De fotothread vergeten ofzo?
Ge zijt een even grote fanboy als die kerel die gij hebt aangevallen.
Nogal hypocriet om iemand anders fanboy te noemen terwijl ge er zelf duidelijk een zijt niwaar. Niet dage dat niet moogt zijn hé. Ben er zeker van dat LV uitstekende kwaliteit levert hoor




Wat was Leopard een verfrissing



pff gelukkig dta ma engels is maja toch... moet wel +50% zen