Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
ge moet al vree blind zijn of nooit buiten te komen om geen problemen te krijgen met die profiteurs (ja wat zijn het anders..)

Lennert

Legacy Member
Morgen examen Spaans... 120 bladen in cursus... en dat dan int 5e middelbaar. Een schande!

sluysen

Legacy Member
moete maar geen spaans volgen hé tan..

btw 120 blz, wacht maar tot hogeschool, das minstens heb dubbel per vak

MiniJeffrey

Legacy Member
Die mac-boys (no offense) die zo belachelijk fel uitkijken naar vandaag voor het nieuwe iPhone OS. In hemelsnaam zeg... Allemaal hulpeloze slachtoffertjes van de marketingmachine van Apple (waar je ze wel voor MOET bewonderen).

TheFuckingDutchman

Legacy Member
sluysen zei:
moete maar geen spaans volgen hé tan..

btw 120 blz, wacht maar tot hogeschool, das minstens heb dubbel per vak

ik lees dat aantal per vak per week

Spectre

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
Die mac-boys (no offense) die zo belachelijk fel uitkijken naar vandaag voor het nieuwe iPhone OS. In hemelsnaam zeg... Allemaal hulpeloze slachtoffertjes van de marketingmachine van Apple (waar je ze wel voor MOET bewonderen).

Marketingmachine :sop:
Het werkt allemaal zoals het moet dus dan is er reden om er naar uit te kijken. In tegenstelling tot de crap die Microsoft uitbrengt...

Nooby4Ever

Legacy Member
Spectre zei:
Marketingmachine :sop:
Het werkt allemaal zoals het moet dus dan is er reden om er naar uit te kijken. In tegenstelling tot de crap die Microsoft uitbrengt...

hangt wel een prijsje aan

Spectre

Legacy Member
Snap niet waar je die prijs vandaan wilt halen. Een iMac kost 1000 euro en een MacBook soms zelfs zoveel niet.

sluysen

Legacy Member
we have a fanboy..!

heb alleen maar slechte ervaringen met bv ipod en pc connectiviteit..

tis nu ni dat een ipod het handigste ding is é, liever een gewone mp3 zonder iTunes gezever en waar je op iedere beschikbare pc muziek kan afhalen en opzetten..

Spectre

Legacy Member
iTunes is een dikke whore op een pc, ben ik volledig akkoord mee. Op Mac is iTunes echt pure seks :love:

Thizke

Legacy Member
eergh, wat een avontuur :unsure:

ik pak de trein van 7:40 om examen te gaan doen om 9u.. ik kijk even op m'n gsm: "hé, we moesten toch al in leuven zijn?". Vraag aan degene voor mij: "zijn we al voorbij." - CRAP!
'k had toch wel ff moeite met mijn cool te bewaren hoor =p.
Gelukkig kon ik in Brussel-Noord direct overspringen op een trein die aankwam op het spoor daarlangs en de conducteur wou mij nog zelfs nog een kaartje verkopen wanneer we vijf minuten onderweg waren!
8.55 in leuven, taxi. Verdwaalt die vent nog, moet ik hem nog het kaartje op mijn gsm tonen :angry:! 9.00: uitgestressed aula binnenstappen. Had zo'n dorst da'k nog overwoog mijn eigen speeksel te drinken want 'k had geen tijdje meer gehad om een flesje water te kopen =p

LeSec

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
Die mac-boys (no offense) die zo belachelijk fel uitkijken naar vandaag voor het nieuwe iPhone OS. In hemelsnaam zeg... Allemaal hulpeloze slachtoffertjes van de marketingmachine van Apple (waar je ze wel voor MOET bewonderen).

Het feit dat ge praktisch elke gelegenheid gebruikt om Louis Vuitton te promoten maakt deze post oh zo geweldig geloofwaardig.

sluysen

Legacy Member
Spectre zei:
iTunes is een dikke whore op een pc, ben ik volledig akkoord mee. Op Mac is iTunes echt pure seks :love:

kan wel geloven dat het op mac goed samenwerkt, tis tenslotte ook niet bedoeld om samen te werken met windows hé..

maar al bij al zie ik weinig voordelen aan de spullen van Apple, buiten dat ze extreem fancy zijn.. qua nuttigheid en gebruiksgemak heb ik soms mijn twijfels.. (macbook air bv :rofl: )

MiniJeffrey

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Het feit dat ge praktisch elke gelegenheid gebruikt om Louis Vuitton te promoten maakt deze post oh zo geweldig geloofwaardig.

Boehoeh, buiten in het 'waar geef jij geld aan uit', is die merknaam hier onlangs niet eens meer ter sprake gekomen. Dus klets niet uit je nek en zoek maar beter gefundeerde zaken om mij aan te vallen.

Over apple: Sorry, ik heb es een mac gebruikt en zo spectaculair vond ik dat nu ook weer niet ze. Alles alles bovendien zo goed werkt, waarom moet apple dan toch hoe langer hoe meer patches loslaten om bugs en beveiligingsgaten te dichten? Dat bedoel ik net, de marketingsmachine van apple doet zijn werk, heel wat mensne lopen erin. Ja, ik heb ook een iPod! Maar uiteindelijk moet je tot de nuchtere conclusie komen dat het nu echt niet zo revolutionair en spectaculair is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan