nonkel wulle
Legacy Member
Pilatus zei:schijt gemeentearbeiders die met 5 man hierneffe opt pleintje aant zage zijn WTF, zat ik daar rustig in mijn tuin
ik hoor het zelf tot binnen![]()
Alle geluk dat het gemeente arbeiders zijn en geen zigeuners!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pilatus zei:schijt gemeentearbeiders die met 5 man hierneffe opt pleintje aant zage zijn WTF, zat ik daar rustig in mijn tuin
ik hoor het zelf tot binnen![]()

BumbleBee zei:Deze morgen geen één bloemenwinkel te vinden in de buurt die open was.
Wie doet er nu sardientjes bij pasta :/Nooby4Ever zei:Thad nix te maken me bereidings wijze ze (ik heb het trouwens ni gemaakt)

Dennoman zei:Wie doet er nu sardientjes bij pasta :/
Ansjovis ja![]()
Soms als ik veel honger heb dan leg ik de pasta tussen een boterham 


.Achter de oren, graag. Dat hebben ze het liefst.SweetEmmaRose zei:Voila, brave ergernissen *aai*
Iemand zei:Toch opmerkelijk hoe vaak mensen wel geen problemen hebben met deze mensen.
spray-bunny zei:Achter de oren, graag. Dat hebben ze het liefst.
Spectre zei:zullen ze wel bijna allemaal zijn maar soit

Iemand zei:Toch opmerkelijk hoe vaak mensen wel geen problemen hebben met deze mensen.
klinkt bekend^^.di massimo zei:Weer geslapen tot 12u..Kan er niet aan doen, als ik mijn wekker niet zet, word ik gewoon niet wakker op een deftig uur.
Achjah, niet dat ik vandaag iets nuttig te doen heb![]()
Wekker stond op 9u maar 'k ga die afgezet hebben en 'k ben terug in slaap gevallen denk ik.
Arifiene zei:Iets dat ZIJ zo makkelijk konden oplossen ja, ik niet.
Toegang via mijn pc was geblokkeerd (en niet via ip), dus ik kon niets doen.

Iemand zei:Toch opmerkelijk hoe vaak mensen wel geen problemen hebben met deze mensen.