TooChé
Legacy Member
RETYPE zei:Dat is waar we naartoe gegaan zijn. Een wereld waarin alles fait divers geworden zijn en waar we het vooral niet moeten wagen om mensen in nood te helpen.
Het ergste van al vind ik nog dat diene dader daar amper voor gestraft gaat worden

Kan de advocaten al voorspellen: "ja maar, hij heeft zichzelf komen aangeven wat getuigt van grote spijt".
Rechter:" allez, tis goed, twas den eerste keer, maar niemeer doen eh ! "
En slachtoffers weer volledig buiten kwestie gelaten
edit: voor alle forumjuristen: ja deze uitspraak is gebaseerd op buikgevoel

