Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 46

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n0ukie

Legacy Member
Bahalt zei:
Dit plus dan het feit dat er ook een bijhorende app is waarmee je pasfoto kan maken. Deze gaat eerst checken dat aan alle voorwaarden wordt voldaan en neemt daarna pas een foto die zogezegd altijd goed is. Al 3 keer ingediend en telkens mail gekregen dat foto niet aan voorwaarden voldoet.
Inderdaad, ik heb de app niet eens geprobeerd want het is 1 betalend en 2 als die even goed werkt als de website... Ik had zelf geprobeerd een foto op te laden maar kreeg constant de melding dat er iets mis was, als het al wou opladen. Dan zal ik maar gewoon alles weer via papier regelen...

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Bibiciwan

Legacy Member
Overgeburen verhuizen. Er staat een container ook met steengruis en hout etc waar ze nu ook een perfecte (dure) salon in gekieperd hebben. Zetels met lage rug en breed zitoppervlak, een driezit, een tweezit en zo een ligzetel. In stof, in de gietende regen. Ik heb een klapke gedaan met de verhuisfirma en er moet ook nog een eettafel en zes stoelen in. In perfecte staat maar 'meneer en mevrouw eisen dat'. Liever op het stort dan dat iemand anders er iets mee is. Ter verduidelijking, ik ben niet gaan vragen om het te krijgen ofzo, ik wou gewoon eens weten of het echt 'nog deftig' spul was. Toch zonde.

Tonerider

Legacy Member
ik wist daar straks even niet meer hoe je lens naar het engels vertaalde. Zat met het franse woord objectif in m'n gedachte. maar zodra dat ik 'objec' uitsprak, wist ik dat ik mis zat :s Resultaat: helemaal m'n kluts kwijt. En pas op weg terug naar huis viel m'n frank wat het juiste woord was. En te weten dat ik eigenlijk amper frans kan...
En het was een redelijk belangrijk gesprek. :sad:

0a5.jpg


:doh:

Tonerider

Legacy Member
Musk zei:
Lens is toch lens? Da's het punt zeker? :unsure:

ja, dat is dus het punt. Hoe simpel kunt ge het hebben en mijn brein beslist dan even een franse detour te nemen, terwijl ik eigenlijk de ballen van frans ken.

Waelvis

Legacy Member
Pfff...

28u wakker geweest, gevolgd door amper 4 uurtjes slaap.

Kben gelijk een beetje moe.

RB26DETT

Legacy Member
Ik had zo ooit op een middelbaar schoolexamen dat ik het Franse woord voor 'een das' (kleding) niet meer wist...

Nahrtent

Legacy Member
Ik voel mij rotslecht vandaag zonder aanwijsbare reden, behalve dat het kutweer is en dat het bijna winter is. Het wordt precies jaar na jaar erger.

Musk

Legacy Member
Nahrtent zei:
Ik voel mij rotslecht vandaag zonder aanwijsbare reden, behalve dat het kutweer is en dat het bijna winter is. Het wordt precies jaar na jaar erger.

Wacht maar tot volgende week het ook nog eens winteruur wordt :D

Sarcastr0

Legacy Member
Musk zei:
Wacht maar tot volgende week het ook nog eens winteruur wordt :D
Zou wel eens het laatste jaar kunnen zijn dat we switchen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

n0ukie

Legacy Member
Sarcastr0 zei:
Zou wel eens het laatste jaar kunnen zijn dat we switchen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ik hoop het, ik zie daar echt de meerwaarde niet van in. Elke keer opnieuw gans mijn ritme om zeep :angry:

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Sarcastr0

Legacy Member
Noukiemonster zei:
Ik hoop het, ik zie daar echt de meerwaarde niet van in. Elke keer opnieuw gans mijn ritme om zeep :angry:

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
Heb je anders wel een goei rythm?

Rawr

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

Sarcastr0

Legacy Member
Noukiemonster zei:
Ge moest is weten!

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
Geen optie gezien ge een pot zijt eeeh

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

kay-gell

Legacy Member
Iemand uit m'n team op het werk.
Is eigenlijk al jaren bezig dat hij zelfs de basis van zijn werk niet goed doet.
Enkele jaren geleden zelfs begonnen als mijn senior maar dat is gelukkig allemaal al terug gedraaid.

Nu de laatste maanden is hij het weer erg bont aan het maken, we hebben al van alle richtlijnen moeten invoeren om het personeel te kunnen controleren. Enkel en alleen door zijn toedoen, de rest zijn eigenlijk totaal geen problemen mee.
Hij liegt ook constant tegen iedereen (klanten, leveranciers, mij, de zaakvoerder). Zo erg zelfs dat op een interventie-gesprek met mij en de baas hij liegt tot je alle bewijzen op tafel gooit. En niet zomaar één keer maar eigenlijk constant. En dan nog over dingen die we heel makkelijk kunnen controleren en hem ermee confronteren.
Heel jammere zaak, kerel is niet onaangenaam maar hij maakt er zo een boeltje van, onverstaanbaar.

Inv

Legacy Member
Sarcastr0 zei:
Geen optie gezien ge een pot zijt eeeh

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

Mini, stop eens met alle vrouwen hier lastig te vallen. Ik kan die plaatsvervangende schaamte niet aan

Sarcastr0

Legacy Member
Inv zei:
Mini, stop eens met alle vrouwen hier lastig te vallen. Ik kan die plaatsvervangende schaamte niet aan

giphy.gif
#ihave

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

Lobmans

Legacy Member
tonightwedance zei:
Mijn vriendin haar zus die samen met haar vriend een huis wil kopen. Ze klagen dat ze niet genoeg geld hebben voor de eigen inbreng, maar spenderen dan wel geld aan "uitzet" (borden, vorken, messen, ne microgolf etc)...

Om u dood te lachen.

Ik vind het best wel vreemd dat mensen meteen samen een huis willen kopen als ze nog niet eens hebben samengewoond. Ge kunt dan wel zo verliefd zijn als iets, ge leert elkaar toch pas echt kennen als ge een tijdje samenwoont. Heel wat relaties lopen zelfs al op de klippen als men samen 14 dagen op vakantie gaat, laat staan dat ze dan ook nog eens zouden moeten samenwonen.

In dat opzicht is het dus niet zo onlogisch als koppels eerst zouden sparen voor een basisuitzet om een tijd eerst iets te kunnen huren, en pas vanaf dan beginnen sparen om een huis te kunnen kopen. Uiteraard kan het door te huren ook nog mislopen, maar dat is achteraf toch net iets minder pijnlijker dan een huis gedwongen te moeten verkopen (vaak met het nodige verlies tot gevolg).

Soeplepel

Legacy Member
Recruiters be like:

Echter, kan ik me voorstellen dat u waarschijnlijk vaker wordt benaderd, aangezien u een goed profiel heeft. Ik zal daarom ook niet vragen of u opzoek bent naar een nieuwe job.

De eerste keer voelde ik mij gevleid, de 2de keer voelde ik mij 13 in een dozijn

Bibiciwan

Legacy Member
Stad Kortrijk bouwt een 'olympisch' zwembad en zal 'Scandinavië aan de Leie' worden en wil nu nog een 'olympische' schaatsbaan erbij ook. En met de Kerstdagen mogen de armen weer een doosje pilchards gaan uitpakken op de Grote Markt. Echt, ik ben geen geitewollen sok maar de prioriteiten van deze stad maken mij ziek.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan