n0ukie
Legacy Member
Inderdaad, ik heb de app niet eens geprobeerd want het is 1 betalend en 2 als die even goed werkt als de website... Ik had zelf geprobeerd een foto op te laden maar kreeg constant de melding dat er iets mis was, als het al wou opladen. Dan zal ik maar gewoon alles weer via papier regelen...Bahalt zei:Dit plus dan het feit dat er ook een bijhorende app is waarmee je pasfoto kan maken. Deze gaat eerst checken dat aan alle voorwaarden wordt voldaan en neemt daarna pas een foto die zogezegd altijd goed is. Al 3 keer ingediend en telkens mail gekregen dat foto niet aan voorwaarden voldoet.
Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
Resultaat: helemaal m'n kluts kwijt. En pas op weg terug naar huis viel m'n frank wat het juiste woord was. En te weten dat ik eigenlijk amper frans kan...


