Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 46

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
Oij zei:
Of ge maakt een filter aan voor 'Het Nieuwsblad adressen' zodat ge ze niet krijgt. :unsure:

Filters zijn slecht en kunnen het einde van Het Nieuwsblad betekenen!

Carrion

Legacy Member
Discovery Channel: een hoop zuiderse hillbilly's met morbide obesitas die hout gaan hakken / goud gaan zoeken waarbij ze alles zo monteren dat zelfs het laten vallen van een balpen een strijd op leven en dood kan worden.

Superdad

Legacy Member
Carrion zei:
Discovery Channel: een hoop zuiderse hillbilly's met morbide obesitas die hout gaan hakken / goud gaan zoeken waarbij ze alles zo monteren dat zelfs het laten vallen van een balpen een strijd op leven en dood kan worden.
En toch blijf je kijken hé. ;)

Carrion

Legacy Member
Superdad zei:
En toch blijf je kijken hé. ;)

Totaal niet :p Maar dat staat altijd op in de fitness als ik op de loopband aan het lopen ben. Vroeger stond National Geographic hier continu op toen dat nog vollebak docu's waren over dieren, het heelal, de aarde, vulkanen, etc. Maar die post is z'n glorie al jaren geleden verloren.

ashuray

Legacy Member
Iedere donderdag nacht ne hoop snulle die op straat lopen te brullen. Nu wast om 3 uur snachts. Ons slaapkamer raam is aant straat dus wij worden daar altijd wakker van :angry:

Soeplepel

Legacy Member
Carrion zei:
Totaal niet :p Maar dat staat altijd op in de fitness als ik op de loopband aan het lopen ben. Vroeger stond National Geographic hier continu op toen dat nog vollebak docu's waren over dieren, het heelal, de aarde, vulkanen, etc. Maar die post is z'n glorie al jaren geleden verloren.

Haha, 't zelfde hier :rofl: Zeker op de zaterdag, dan is er niets en ben ik genoodzaakt om naar Discovery te kijken waar het ofwel heel den dag over auto's pimpen gaat ofwel goudzoekers

Sarcastr0

Legacy Member
ashuray zei:
Iedere donderdag nacht ne hoop snulle die op straat lopen te brullen. Nu wast om 3 uur snachts. Ons slaapkamer raam is aant straat dus wij worden daar altijd wakker van :angry:
Loodjesgeweer kopen, laden en klaarleggen.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

pie-jie

Legacy Member
Carrion zei:
Totaal niet :p Maar dat staat altijd op in de fitness als ik op de loopband aan het lopen ben. Vroeger stond National Geographic hier continu op toen dat nog vollebak docu's waren over dieren, het heelal, de aarde, vulkanen, etc. Maar die post is z'n glorie al jaren geleden verloren.

Beste vind ik nog van die twee gasten die wormen uit de slijk gaan trekken :rofl:

Een hele aflevering waarbij ze zogezegd een immens risico nemen door op een gevaarlijke plek wormen te gaan trekken, want door het getij ofzo ging dat stuk overstromen en dan zouden ze kunnen verdrinken! ! ! ! !!!!

Ergste die dan gebeurde was dien ene die met zijn bottine vast zat in de modder en den anderen die hem er -NET OP TIJD NATUURLIJK- uit kreeg getrokken. :D

Sylverscythe

Legacy Member
glashelder zei:
Vraag mij dat ook al langer af. Ook websites waarvoor ik me 100% zeker niet heb ingeschreven voor een nieuwsbrief, komen na een paar maanden ineens toch af. Precies of zoiets geldt maar voor zes maanden of zo.

Exact hetzelfde hier. Zeker en vast aangevinkt om geen nieuwsbrief te ontvangen, paar maand later "De xxx nieuwsbrief!!!". En ja het Nieuwsblad is kampioen, maar elke krant kan er wat van. Elke scheet is uiteindelijk BREAKING hé. Veel paywalls laten het toe om een paar artikels per maand te lezen, maar ze moeten wel al je informatie hebben, ook duidelijk waarvoor dat gaat dienen.

Tonerider

Legacy Member
Sylverscythe zei:
Exact hetzelfde hier. Zeker en vast aangevinkt om geen nieuwsbrief te ontvangen, paar maand later "De xxx nieuwsbrief!!!". En ja het Nieuwsblad is kampioen, maar elke krant kan er wat van. Elke scheet is uiteindelijk BREAKING hé. Veel paywalls laten het toe om een paar artikels per maand te lezen, maar ze moeten wel al je informatie hebben, ook duidelijk waarvoor dat gaat dienen.

het irritante is dat ze ook steeds meer vertrouwd raken met het feit dat er is zoiets bestaat als https://www.guerrillamail.com/nl/ waarbij ge een adres voor even aanmaakt. Er zijn al veel sites die zulke email-adressen blokkeren. Maar goed: ik heb een yahoo-account speciaal voor sites waar ik moet inloggen om iets te kunnen lezen of verkrijgen en binnen die yahoo-account kan je ook nog eens aparte emailadressen aanmaken die je dat na x-aantal maand gewoon weer verwijdert.

denkimi

Legacy Member
Ik snap het probleem niet. Als ik 1 keer op 'spam' klik, dan krijg ik de desbetreffende nieuwsbrief nooit meer te zien. Snel, eenvoudig en betrouwbaar.

Li1quid

Legacy Member
Je mag feitelijk de 'uitschrijf' knop niet gebruiken. Zo weten spammers dat het email adres effectief gebruikt wordt.

Best enkel in je mail client aanduiden dat het om spam gaat.

Soeplepel

Legacy Member
Immo websites zijn niet veel beter.. 'k Heb paar keer de makelaar via de website gecontacteerd waardoor ik mijn e-mailadres heb moeten ingeven en sindsdien krijg ik mails ivm opendeurdagen of aanbiedingen van huizen die 500.000 euro boven mijn budget liggen.

lammeken

Legacy Member
MrSoeplepel zei:
Immo websites zijn niet veel beter.. 'k Heb paar keer de makelaar via de website gecontacteerd waardoor ik mijn e-mailadres heb moeten ingeven en sindsdien krijg ik mails ivm opendeurdagen of aanbiedingen van huizen die 500.000 euro boven mijn budget liggen.

Ja , dat heb ik ook.

Savatar

Legacy Member
Mijn 2 kids (1,5 en bijna 3) hebben buikgriep... Deze morgen al een douche gehad van de kleinste. Niet leuk in de ochtend rush! ( anders ook niet hoor :])

@ laki wat ga je doen om je situatie te veranderen? Ik denk echt dat je best eerst professionele hulp zoekt. Eerst je hoofd op orde en dan werken aan de rest. *knuffel*

Verstuurd vanaf mijn OnePlus One met Tapatalk

?therapy?

Legacy Member
EvilTwin zei:
Tgoh. Als ge dat al een probleem vindt, dan hebt ge geen echte problemen :)
Haha ja mij boeit dat niet hoor.
emoji14.png
Ik herinner me gewoon nog een discussie hierover
emoji38.png


Sent from my Moto G (5) Plus using Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan