Carrion
Legacy Member
Oij zei:Of ge maakt een filter aan voor 'Het Nieuwsblad adressen' zodat ge ze niet krijgt.![]()
Filters zijn slecht en kunnen het einde van Het Nieuwsblad betekenen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oij zei:Of ge maakt een filter aan voor 'Het Nieuwsblad adressen' zodat ge ze niet krijgt.![]()
Carrion zei:Filters zijn slecht en kunnen het einde van Het Nieuwsblad betekenen!

En toch blijf je kijken hé.Carrion zei:Discovery Channel: een hoop zuiderse hillbilly's met morbide obesitas die hout gaan hakken / goud gaan zoeken waarbij ze alles zo monteren dat zelfs het laten vallen van een balpen een strijd op leven en dood kan worden.

Superdad zei:En toch blijf je kijken hé.![]()
Maar dat staat altijd op in de fitness als ik op de loopband aan het lopen ben. Vroeger stond National Geographic hier continu op toen dat nog vollebak docu's waren over dieren, het heelal, de aarde, vulkanen, etc. Maar die post is z'n glorie al jaren geleden verloren.Carrion zei:Totaal nietMaar dat staat altijd op in de fitness als ik op de loopband aan het lopen ben. Vroeger stond National Geographic hier continu op toen dat nog vollebak docu's waren over dieren, het heelal, de aarde, vulkanen, etc. Maar die post is z'n glorie al jaren geleden verloren.
Zeker op de zaterdag, dan is er niets en ben ik genoodzaakt om naar Discovery te kijken waar het ofwel heel den dag over auto's pimpen gaat ofwel goudzoekersLoodjesgeweer kopen, laden en klaarleggen.ashuray zei:Iedere donderdag nacht ne hoop snulle die op straat lopen te brullen. Nu wast om 3 uur snachts. Ons slaapkamer raam is aant straat dus wij worden daar altijd wakker van![]()
Carrion zei:Totaal nietMaar dat staat altijd op in de fitness als ik op de loopband aan het lopen ben. Vroeger stond National Geographic hier continu op toen dat nog vollebak docu's waren over dieren, het heelal, de aarde, vulkanen, etc. Maar die post is z'n glorie al jaren geleden verloren.

glashelder zei:Vraag mij dat ook al langer af. Ook websites waarvoor ik me 100% zeker niet heb ingeschreven voor een nieuwsbrief, komen na een paar maanden ineens toch af. Precies of zoiets geldt maar voor zes maanden of zo.
Sylverscythe zei:Exact hetzelfde hier. Zeker en vast aangevinkt om geen nieuwsbrief te ontvangen, paar maand later "De xxx nieuwsbrief!!!". En ja het Nieuwsblad is kampioen, maar elke krant kan er wat van. Elke scheet is uiteindelijk BREAKING hé. Veel paywalls laten het toe om een paar artikels per maand te lezen, maar ze moeten wel al je informatie hebben, ook duidelijk waarvoor dat gaat dienen.
MrSoeplepel zei:Immo websites zijn niet veel beter.. 'k Heb paar keer de makelaar via de website gecontacteerd waardoor ik mijn e-mailadres heb moeten ingeven en sindsdien krijg ik mails ivm opendeurdagen of aanbiedingen van huizen die 500.000 euro boven mijn budget liggen.
OeiTCF-Trip zei:Mijn 2 kids (1,5 en bijna 3)
Dat woord hebben ze hier niet graag hoor 
?therapy? zei:OeiDat woord hebben ze hier niet graag hoor
![]()

Haha ja mij boeit dat niet hoor.EvilTwin zei:Tgoh. Als ge dat al een probleem vindt, dan hebt ge geen echte problemen![]()
?therapy? zei:Haha ja mij boeit dat niet hoor.Ik herinner me gewoon nog een discussie hierover![]()
![]()
Sent from my Moto G (5) Plus using Tapatalk