Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 44

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Nahrtent zei:
Tja, ik ben in Aalst naar school geweest dus echt onverwacht is dat toch niet. maar dat zijn echt elk jaar exact dezelfde foto's, en 't is nu ook niet dat dat foto's om in te kaderen zijn.

Schermafbeelding%202017-02-26%20om%2018.11.44_zpsfwhgaidf.png

Zonder overdrijven ettelijke tientallen van dergelijke gedrochten per dag. :p Nuja, ze doen maar he. Blij voor hen dat ze zich amuseren, 't is alleen jammer dat de interessante dingen op facebook - sowieso al een zeldzaamheid - begraven worden daardoor.
Oh, ja, ik ken niemand van Aalst, dat zal schelen.

Heb jij dan nog interessante dingen op FB? Ik ben nooit zo iemand geweest die loopt te pochten met tegendraads doen (vooral géén smartphone/fb/whatever willen), maar het begint gewoon zo tegen te steken. Er is nul komma niks interessants op te zien dus ik weet eigenlijk niet eens waarom ik er af en toe nog op kijk.

Nahrtent

Legacy Member
glashelder zei:
Oh, ja, ik ken niemand van Aalst, dat zal schelen.

Heb jij dan nog interessante dingen op FB? Ik ben nooit zo iemand geweest die loopt te pochten met tegendraads doen (vooral géén smartphone/fb/whatever willen), maar het begint gewoon zo tegen te steken. Er is nul komma niks interessants op te zien dus ik weet eigenlijk niet eens waarom ik er af en toe nog op kijk.

Gohja, het is een gemakkelijke manier om mijn favoriete bands/artiesten te volgen, te weten waar en wanneer de feestjes die mij aanstaan plaatsvinden (kan mij voorstellen dat er op jouw fb bijvoorbeeld wel wat uitnodigingen voor SM-evenementen circuleren? :unsure:), waar ik anders gewoon niet op de hoogte van zou zijn. Af en toe iemand die een kritische bedenking maakt over een nieuwsartikel (meestal mijn meer linkse kennissen :p) of een oprecht interessant artikel over filosofie of zo deelt, en dat is het wel zo een beetje + de chat natuurlijk.

Zelf ben ik echt een lurker op facebook, ik post alleen om te zeggen dat ik mijn gsm kwijt ben of ergens een paar weken zonder internet ga zitten. :p

glashelder

Legacy Member
Nahrtent zei:
(kan mij voorstellen dat er op jouw fb bijvoorbeeld wel wat uitnodigingen voor SM-evenementen circuleren? :unsure:)
Hehe, op FB zijn dat meer holebi- en polyamoriedingen. SM-dingen zijn voor op Fetlife :)

Mijn FB-feed bestaat uit 'grappige' plaatjes, De Standaard die om de vijf botten met BREAKING nieuws komt, Stop Clickbait komt ook af en toe eens langs, stomme nieuwsartikels/filmpjes/plaatjes (citaten, inspirerende filmpjes, clickbait, de mamamaffia over weet ik veel welk onderwerp),...

lammeken

Legacy Member
Nahrtent zei:
Facebook staat weer vol met dezelfde honderd-miljoen-in-een-dozijn carnavalsfoto's als alle andere jaren, en 't is pas zondag. -________________________-
Maar carnaval is de max :(

Noscoped420

Legacy Member
lammeken zei:
Maar carnaval is de max :(

Op zich is er weinig aan tenzij je zelf in een groep zit of een kind zijt, paar jaar geleden zelf meegegaan en das wel de max zo boven op een wagen staan en wat zot doen maar elk jaar als ik stad in wandel als het bezig is vind ik er niet veel aan ( buiten ne goeie puntzak friet )

Om bier uit plastiek te drinken of overpriced shots aan al die tentjes net voor de cafe's te drinken zijn er genoeg momenten op een jaar :p
Ik ken ook zo een paar mensen en die leven daar elk jaar naar toe alsof het hun droom huwelijk is ofzo :lol: vanaf het 11 November is gaan die alle carnavals fuiven af in het weekend en elke grote stoet die ze kunnen, gaat er toch over om dat een maand of 4-5 vol te houden.

Shadowfox

Legacy Member
silent785 zei:
Als student heb je wss meer vrije tijd dan zal dat wss nog wel lukken.

Nee, stream ook (netflix, kodi) en download ook volledige games (van de xbox store).

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Zit gemiddeld op 300GB volgens Telemeter (torrent verkeer doe ik hoofdzakelijk in daluren, volgens mij worden die zelfs niet verrekend in de telemeter?)

vertex13

Legacy Member
Ik zit met 50mb lijn en ongelimiteerd... Is al jaren zo. Vorig jaar een telefoon gehad van Telenet om over mijn abonnement te praten. Kwam er op neer dat als ik zou veranderd hebben ik een tragere lijn, een data limiet en meer had moeten betalen.

Toen kwam mijn tv abonnement ter sprake, die vrouw zei: meneer, ik zie dat u helemaal geen tv abonnement hebt en die jaren geleden heeft opgezegd, klopt dat? Toen ik bevestigde vroeg ze of ik er toch geen wou nemen, toen ik nee zei vond ze het raar en vroeg vriendelijk wat de reden was. Als ik alle dagen op mijn pc bezig ben, en die tv letterlijk nooit meer aanstaat, dan is een tv abonnement weg gegooid geld.

SarahBaptie

Legacy Member
Heel diene cirque van die oscars.

Is al heel de ochtend op de radio, nieuwssites.

Big deal, move on. Er zijn ergere dingen dan een verkeerd envelopke.

Li1quid

Legacy Member
SarahBaptie zei:
Heel diene cirque van die oscars.

Is al heel de ochtend op de radio, nieuwssites.

Big deal, move on. Er zijn ergere dingen dan een verkeerd envelopke.

Maar het gaat over sterren!!!!!! Helden van onze samenleving!!! Hun politieke mening is belangrijk!!!!

Anoniem0

Legacy Member
Li1quid zei:
Maar het gaat over sterren!!!!!! Helden van onze samenleving!!! Hun politieke mening is belangrijk!!!!

Inderdaad. Aan wie anders moet ik als plebs mij spiegelen :unsure: met hun kut goodiebag ter waarde van mijn hypotecaire lening van 25 jaar


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Setla

Legacy Member
Ergernis van de dag: drie kwartier moeten wachten om ocharm 1 buisje bloed te laten trekken...amper 3 mensen voor mij....Echt zo moeilijk om dat iemand bij in te zetten? :drool:

Polis

Legacy Member
vertex13 zei:
Ik zit met 50mb lijn en ongelimiteerd... Is al jaren zo. Vorig jaar een telefoon gehad van Telenet om over mijn abonnement te praten. Kwam er op neer dat als ik zou veranderd hebben ik een tragere lijn, een data limiet en meer had moeten betalen.

Toen kwam mijn tv abonnement ter sprake, die vrouw zei: meneer, ik zie dat u helemaal geen tv abonnement hebt en die jaren geleden heeft opgezegd, klopt dat? Toen ik bevestigde vroeg ze of ik er toch geen wou nemen, toen ik nee zei vond ze het raar en vroeg vriendelijk wat de reden was. Als ik alle dagen op mijn pc bezig ben, en die tv letterlijk nooit meer aanstaat, dan is een tv abonnement weg gegooid geld.

Ik wist niet dat Telenet verbindingen aanbood die trager zijn dan 50mbit. Da's nieuw dan :)

Saphira

Legacy Member
Etersil zei:
Dat ik nachtmerrie's heb: Dat ik een moeilijk examen moet afleggen maandag, en vergeten te studeren heb/alles op 1 dag moet blokken. :sop:
(toch al 5 jaar geleden dat ik nog student was)

Blijft toch hangen hoor. Heb dit ook meestal. Aan 't werk, beseffen dat je morgen een examen hebt maar niets van lessen gevolgd hebt of een cursus in het bezit hebben. Dan zit je daar mooi :).

Vannacht nachtmerrie gehad over oorlog. Zitten we met een paar mensen op een heuveltje (op reis) van de zonsondergang te genieten en valt er achter ons een bom op het huurhuis. Dan was het snel lopen voor de komende bommen. Wakker gekomen en beseft dat ik nog te zeer met het voorval van de hond in mijn hoofd zit, dus vlug eens gaan checken.

Val ook nooit direct in slaap nadien omdat ik weet dat de kans dan vergroot om dezelfde nachtmerrie voort te zetten.

kay-gell

Legacy Member
Al die onnozelaars die zitten zagen over politici die te veel verdienen. Maar als ge begint over 't koningshuis afschaffen dat nog niet eens door ons gekozen is gaan ze op hun achterste poten staan.

MikeHunt

Legacy Member
Een interview met de burgemeester van Aalst die de war on drugs verdedigt, en meteen ook elke gebruiker als verslaafde bestempelt. Ze gaan het echt nooit leren...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan