glashelder
Legacy Member
Oh, ja, ik ken niemand van Aalst, dat zal schelen.Nahrtent zei:Tja, ik ben in Aalst naar school geweest dus echt onverwacht is dat toch niet. maar dat zijn echt elk jaar exact dezelfde foto's, en 't is nu ook niet dat dat foto's om in te kaderen zijn.
![]()
Zonder overdrijven ettelijke tientallen van dergelijke gedrochten per dag.Nuja, ze doen maar he. Blij voor hen dat ze zich amuseren, 't is alleen jammer dat de interessante dingen op facebook - sowieso al een zeldzaamheid - begraven worden daardoor.
Heb jij dan nog interessante dingen op FB? Ik ben nooit zo iemand geweest die loopt te pochten met tegendraads doen (vooral géén smartphone/fb/whatever willen), maar het begint gewoon zo tegen te steken. Er is nul komma niks interessants op te zien dus ik weet eigenlijk niet eens waarom ik er af en toe nog op kijk.
Nuja, ze doen maar he. Blij voor hen dat ze zich amuseren, 't is alleen jammer dat de interessante dingen op facebook - sowieso al een zeldzaamheid - begraven worden daardoor.
), waar ik anders gewoon niet op de hoogte van zou zijn. Af en toe iemand die een kritische bedenking maakt over een nieuwsartikel (meestal mijn meer linkse kennissen

vanaf het 11 November is gaan die alle carnavals fuiven af in het weekend en elke grote stoet die ze kunnen, gaat er toch over om dat een maand of 4-5 vol te houden.
