Kotbuur. Wat een vage aso is me dat zeg, heb me al vaak afgevraagd of die misschien aan de drugs zit ofzo. Kennelijk heeft hij toch een lief of tenminste een goeie vriendin, hoe hij daar aan is geraakt, no idea.
Laatst ook tegengekomen op straat. Hij zag mij duidelijk, ik wuif, reactie nul.
En nu zit hij te kotsen op 't wc hierboven. Hoop dat het gal is
Oh, en gisteren op
restaurant tijdens 't wachten op het eten een keer een Story vastgepakt. Achteraan stond daar Albert & Co (AKA de nieuwste manier Geert Hoste-style met het koningshuis te lachen, dus lame) met letterlijk de tekst "Je familie l
eidt onder je koningschap".
Erm, 't was toch te bedoeling dat je anderen moest uitlachen, auteur oh auteur?