Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bludgeoned

Legacy Member
Dennoman zei:
Kotbuur. Wat een vage aso is me dat zeg, heb me al vaak afgevraagd of die misschien aan de drugs zit ofzo. Kennelijk heeft hij toch een lief of tenminste een goeie vriendin, hoe hij daar aan is geraakt, no idea.

Laatst ook tegengekomen op straat. Hij zag mij duidelijk, ik wuif, reactie nul.

En nu zit hij te kotsen op 't wc hierboven. Hoop dat het gal is :evil:

Oh, en gisteren op restaurant tijdens 't wachten op het eten een keer een Story vastgepakt. Achteraan stond daar Albert & Co (AKA de nieuwste manier Geert Hoste-style met het koningshuis te lachen, dus lame) met letterlijk de tekst "Je familie leidt onder je koningschap".

Erm, 't was toch te bedoeling dat je anderen moest uitlachen, auteur oh auteur? :p
De Quick?

h0pje

Legacy Member
Stancke zei:
Te laat opgestaan, oeps:x

Te vroeg opgestaan, ik haast mij op mijn fietsje om op tijd in de les te zijn en dan blijkt dat de docent vorige les gezegd heeft dat er geen les zou zijn vandaag :sop: Ik moet misschien wat beter opletten :')

Phobiak

Legacy Member
h0pje zei:
Te vroeg opgestaan, ik haast mij op mijn fietsje om op tijd in de les te zijn en dan blijkt dat de docent vorige les gezegd heeft dat er geen les zou zijn vandaag :sop: Ik moet misschien wat beter opletten :')

Amai, als ge zo'n dingen al niet hoort :p

_ns_

Legacy Member
shit shit shit, morgen examen nederlands, wat ben ik op school vergeten? nederlands :(

protnie

Legacy Member
ns boy zei:
shit shit shit, morgen examen nederlands, wat ben ik op school vergeten? nederlands :(
:rofl:
Niemand in uw buurt die hetzelfde gezien heeft maar niet dat examen heeft?

Gavin

Legacy Member
Fantastische reportage in het journaal daarnet.


Staking in de bouw. De Belgische werknemers staken maar er dagen wel vijfentwintig Portugese werknemers op. Je ziet dat eentje dat binnen wilt geraken maar geblokkeerd worden die vakbondmongolen. Die stuurt hem dan wandelen met de zin; "neen, er wordt niet gewerkt, u bent solidair met ons."

Walgelijk beeld.

_ns_

Legacy Member
Ik heb hier nog gekopieerde notities liggen, dus alleen die teksten ervan hebk niet, dus dat moet nog lukken. Kga zien dat iemand me een bepaald deelke kan doorscannen, dan zit ik safe :).

DuffyT

Legacy Member
ns boy zei:
shit shit shit, morgen examen nederlands, wat ben ik op school vergeten? nederlands :(

Kmaak da altijd wel minstens 1 keer mee tijdens een examenperiode, die kastjes op school zijn tegelijkertijd een voordeel en een nadeel, deze keer was het gelukkig geen hoofdvak dak vergeten was, engels:cool:

Arifiene

Legacy Member
Het rotkind van de achterburen.
Ieder jaar denk je dat het niet meer zoveel zal janken en tieren, en ieder jaar zit je mis.

Het was een 'huilbaby', dan was het een 'huilpeuter', een 'huilkleuter', en nu het 4 jaar is, is het imo gwn een rotkind.

Die ongelofelijke geit van een moeder (die haar 2 dochters duidelijk niét de baas kan) steekt die kleine buiten zodra er een straaltje zon is, waarop ze met een interval van ongeveer 20 minuten de hele dag door huilbuien en hysterische buien krijgt.

Ik denk dat ik ze ga aanmelden voor supernanny ofzo.

*edit: Om de 10 min nu, omg.

Xirtanneke

Legacy Member
Arifiene zei:
Het rotkind van de achterburen.
Ieder jaar denk je dat het niet meer zoveel zal janken en tieren, en ieder jaar zit je mis.

Het was een 'huilbaby', dan was het een 'huilpeuter', een 'huilkleuter', en nu het 4 jaar is, is het imo gwn een rotkind.

Die ongelofelijke geit van een moeder (die haar 2 dochters duidelijk niét de baas kan) steekt die kleine buiten zodra er een straaltje zon is, waarop ze met een interval van ongeveer 20 minuten de hele dag door huilbuien en hysterische buien krijgt.

Ik denk dat ik ze ga aanmelden voor supernanny ofzo.

*edit: Om de 10 min nu, omg.

In het ergste geval wordt die kleine als volwassene gelijk Anciaux... Doe er iets aan, nu het nog kan!

Dreetn

Legacy Member
Arifiene zei:
Het rotkind van de achterburen.
Ieder jaar denk je dat het niet meer zoveel zal janken en tieren, en ieder jaar zit je mis.

Het was een 'huilbaby', dan was het een 'huilpeuter', een 'huilkleuter', en nu het 4 jaar is, is het imo gwn een rotkind.

Die ongelofelijke geit van een moeder (die haar 2 dochters duidelijk niét de baas kan) steekt die kleine buiten zodra er een straaltje zon is, waarop ze met een interval van ongeveer 20 minuten de hele dag door huilbuien en hysterische buien krijgt.

Ik denk dat ik ze ga aanmelden voor supernanny ofzo.

*edit: Om de 10 min nu, omg.
Kijk anders eens in de duiven-thread hoe je ze moet vergiftigen. :p





**runs** :help:

Adrei

Legacy Member
Was juist lekker aan het eten buiten op kot op het terrasje. Komen daar marokaantjes, op't eerste zicht leken da brave peuterkes van 12 jaar ofzo. Zeggen iets tegen mij van Tu parlé francais, ik zeg terug non je ne parle pas francais ... Dan beginnen die maroefjes zand te gooien naar mij, kmocht direct de helft van mijn eten weer weggooien.

Na wat roepen en zeggen van dit mag niet begon dat klein marokaantje te doen van dat die wou vechten met me. Ik doe dan oké teken en ga dan langsom, kom buiten en zie verderop aan de ingang van dat ene gebouw 2 marokanen van mijn grootte, typisch natuurlijk. Degene met het stoerste uiterlijk begon tegen mij direct te zeggen van ga weg blabla, ik zeg nee, leer gij eerst die kleine marokaantjes maar een beetje respect blabla.

Volgende keer als ze nog zoiets lappen krijgen ze van mij gewoon een dikke klets. :)
Misschien klinkt dat marginaal ofzo, maar voor een marokaantje dat later toch nog vuile dingen gaat doen, ga ik dat echt niet laten.

Geweldig hoe zoiets mijn volledige dag kan verpesten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan