Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lammeken

Legacy Member
Ziek :angry:
Mijn kop slaat open en toe,
Ik heb denk ik al een heel beervat laten vollopen met vloeibare mest :sop:
En steken in m'n buik.
Dit kwam vandaag opeens op als ik in de trein zat ,gelukkig niet ver van het toilet :s

Preske

Legacy Member
Sileced` zei:
- Turks meiske met een topje aan, toen ik naar haar keek toen ze voorbij liep zag ik net iets teveel haar op haar rug. Dit net boven haar broek :puke:

geen meisje dus :p

Karre

Legacy Member
Domme postbodes. Iedere keer belanden mijn pakjes bij de buren. Zijn die nu zo achterlijk dat men nummer 9 niet van nummer 7 kunnen onderscheiden? En nu moet ik mijn iPod opsturen, ik zou nog met schrik zitten dat men het hier ergens bij iemand in de straat geeft die het me dan niet zou teruggeven. Begin dan maar eens te bewijzen dat je het niet ontvangen hebt.

Carrion

Legacy Member
freakykiller zei:
Het is toch zo dat beide richtingen praktijk gerichte lokalen nodig heeft :oink: Voor die paar richtingen die dan geen praktijk hebben ga ik niet muggeziften

in het tso hebt ge in de meerderheid van de richtingen, zo goed als al de richtingen zelfs, meer theorie dan praktijk hoor.:)

Bosvos

Legacy Member
Carrion zei:
Nu gade toch moeten uitleggen, want nu volg ik nie :p

ge zegt het zelf... de testmatchen. Belgacom zendt ze niet uit want de rechten zijn gekocht door een franstalige zender. De Vlamingen kunnen dan enkel de samenvattingen zien, tenzij ze alles in het Frans willen zien...

Carrion

Legacy Member
hoofdschooier zei:
ge zegt het zelf... de testmatchen. Belgacom zendt ze niet uit want de rechten zijn gekocht door een franstalige zender. De Vlamingen kunnen dan enkel de samenvattingen zien, tenzij ze alles in het Frans willen zien...

lol, da meende nie :p zal wel wa ophef over gemaakt worden

Bosvos

Legacy Member
Carrion zei:
lol, da meende nie :p zal wel wa ophef over gemaakt worden

't is altijd zoiets hier, zoals de bekerfinale verzetten naar zaterdag, de enige dag dat ik onmogelijk wegkan. Anders had ik zelfs 100 EUR overgehad voor een ticketje bij wijze van spreken.

Tis altijd miserie met tv-rechten :(

(overlaatst nog zoiets dwaas: op Canvas de 1ste manche van de motocross en voor de 2de moest ge overschakelen naar Canvas+ (ik pas volgende week digitaal:doc:). Mensen die geen digitale TV hebben missen de helft, das hetzelfde als enkel de eerste helft van een voetbalmatch laten zien. Maarja, alles voor die idiote wielersport hé...

fireflymr

Legacy Member
Het lijkt me toch twijfelachtig dat ze het in Vlaanderen niet gaan uitzenden. Dat zou betekenen dat BeTV de vlaamse rechten voor niets heeft gekocht (of voor hun miezerig abbotje bij Telenet), terwijl ze gemakkelijk een pak cash zouden kunnen binnenharken.
Wachten op morgen.

Carrion

Legacy Member
rechten waren beter bij de vtm gebleven, vroeger mee GOAL! was er niks probleem

Bosvos

Legacy Member
Carrion zei:
rechten waren beter bij de vtm gebleven, vroeger mee GOAL! was er niks probleem

oh my god, Goal en Stadion waren geweldig, toen de commentatoren bij VTM nog deftig waren :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan