Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Pfff.

Naast het feit dat we de hond één dezer dagen gaan moeten laten inslapen omdat ze op is, hebben we ook net het nieuws gekregen dat de nicht van mijn moeder (waar wij echt héél close mee zijn) eierstokkanker heeft. Jezus, een ongeluk komt echt nooit alleen, en dat net wanneer de examens eraan komen.

Met de hond heb ik ondertussen al vrede genomen, ze heeft een goed en lang leven gehad. Die arme vrouw is echter wel nog veel te jong om zoiets voor te hebben, 't is allemaal gvd niet eerlijk.

Kutwereld.

Karre

Legacy Member
Careless zei:
En het is hier weeral ruzie tussen mijn ouders. Zitten constant te dreigen dat ze gaan scheiden en al maar toch doen ze het niet. Wat hoopte ik toch dat ik op kot mocht, dan was ik hier over 3 maand al buiten.

En ze draaien al bij. Rot hypocriete mensen, kan mijn ouders echt niet meer hebben. Maakt me alvast mijn keuze al gemakkelijker om later in het buitenland te gaan wonen en alles hier achter mij in de steek te laten.

Nog een ergernis, die klote html. Hoe moeilijk kan het nu zijn om twee kleuren in uw menu te gebruiken, voor de hoofdverdeling en de onderverdeling per onderwerp. Blijkbaar moeilijker dan verwacht want het werk niet en ik wou mijn site nog afwerken voor ik naar die fuif ging.

KiPpIe

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
nee blijkbaar hebben ze gewoon alle pw's reset ofzo, tis ineens nimeer degeen die ik heb gemaakt maar de originele van vorige zomer. sigh

Ik geraak wel nog op BB, maar hebben ze blijkbaar wel mijn studentmail paswoord gereset ofzo...
't zijn toch echt knoeiers bij de KdG soms :sop:

SweetEmmaRose

Legacy Member
KiPpIe zei:
Ik geraak wel nog op BB, maar hebben ze blijkbaar wel mijn studentmail paswoord gereset ofzo...
't zijn toch echt knoeiers bij de KdG soms :sop:

Altijd wel iets :sop:

Dakantochnie

Legacy Member
KiPpIe zei:
Ik geraak wel nog op BB, maar hebben ze blijkbaar wel mijn studentmail paswoord gereset ofzo...
't zijn toch echt knoeiers bij de KdG soms :sop:
Ligt volledig aan de UA. BB, kdg-mails, etc. wordt allemaal op de UA beheerd.
Wen er maar aan, 't gaat nog minstens een week at random gereset worden.

a143290

Legacy Member
Reclame op Discovery Channel:

Een hoop bouwvakkers die tegen elkaar liggen te discussiëren over wie het bier moet gaan halen :sop:
Maar wacht: het is gedubd, in het Hollands, met van die MasterMovie stemmetjes... Dus een discussie van een halve minuut à la: "Jij moet bier gaan halen!" "Nee, ik ben gisteren al geweest!" "Ik ga naar de baas bellen!" "Baas.. We hebben een probleem, niemand wil bier gaan halen."

En dan als klap op de vuurpijl: Op het einde een vrouwenstem: "*zucht* Mannen, het zullen altijd kinderen blijven."


... WHAT THE FUCK :doh::doh::doh:

nonkel wulle

Legacy Member
a143290 zei:
Reclame op Discovery Channel:

Een hoop bouwvakkers die tegen elkaar liggen te discussiëren over wie het bier moet gaan halen :sop:
Maar wacht: het is gedubd, in het Hollands, met van die MasterMovie stemmetjes... Dus een discussie van een halve minuut à la: "Jij moet bier gaan halen!" "Nee, ik ben gisteren al geweest!" "Ik ga naar de baas bellen!" "Baas.. We hebben een probleem, niemand wil bier gaan halen."

En dan als klap op de vuurpijl: Op het einde een vrouwenstem: "*zucht* Mannen, het zullen altijd kinderen blijven."


... WHAT THE FUCK :doh::doh::doh:

hehe. :crazy:

a143290

Legacy Member
Ah ja: En hoofdpijn :/ Bestaat er iets steviger dan Neurofen 400 dat ge zonder voorschrift kunt verkrijgen?

SweetEmmaRose

Legacy Member
Stomme fucking bierfietsen, tis fucking 10.30 en die zijn meeeega luid ant zinge en tieren met muziek op, hoe kan da nu, achterlijke marginalen.
Geef mij ne shotgun NAAAA

bloodoo

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Stomme fucking bierfietsen, tis fucking 10.30 en die zijn meeeega luid ant zinge en tieren met muziek op, hoe kan da nu, achterlijke marginalen.
Geef mij ne shotgun NAAAA

tis zaterdag voor iets e :) en tis nog maar 10u30 zou het moeten zijn ;p

SweetEmmaRose

Legacy Member
bloodoo zei:
tis zaterdag voor iets e :) en tis nog maar 10u30 zou het moeten zijn ;p

das elk iederen dag marginaal

waarom meot alles altijd door mijn straat kome, das lijk de kleinste en rustigste straat maar daar kome altijd groepen luide irritanterikken door

TheFuckingDutchman

Legacy Member
ik ga volgend weekend een weekendje weg. Had afgelopen week een mail gestuurd dat ik dus niet kon werken. nu blijkt dat dat niet is doorgekomen, en zou ik geen vrij kunnen krijgen. Nu moet ik maandag de manager bellen, terwijl ik enkel kan zeggen dat ik kom. Ik ga niet mijn weekendje weg afzeggen voor 3 uurtjes post lopen.

Ik haat gezeik.

Matt.

Legacy Member
't Is blok, ik studeer thuis want ik kan hier beter studeren dan op m'n kot.
't Is alweer ruzie vanaf dag 1.

Net nog gelopen, douchke gepakt, ma mijn ouders alweer boos da ze wouden gaan slapen en da ik hier nog half het kot "op stelten zet".
Dan zagen da ik het raam moet dichtdoen omdat het aan 't watergieten is, terwijl mijn rolluiken dicht zijn en er geen druppel water binnenkomt. :wtf:

Ze hebben een totaal ander bioritme, ik leer tot 1-2h en slaap dan tot 11h. Ik ontbijt dan niet want om 12h eten we middageten. Zijn ze boos da ik nie ontbijt. 's Nachts mag ik dan ook niets meer klaarmaken "want da maakt teveel lawaai en wij willen rustig slapen".

's Morgens kunnen ze dan zogezegd ook niets doen omdat ik nog slaap, terwijl ze door de week alletwee gaan werken. Als ze dan al thuis zijn 's morgens mogen ze gerust doen wa ze willen want ik slaap toch vast, ze mogen nog een bom naast mijn bed droppen. Ma hoe vaak ik da ook zeg, ze luisteren nie en komen daar ook telkens weer over zagen.

Morgen is 't zondag, en iedereen slaapt hier alweer. Want o wee als ze niet het eerste brood bij de bakker hebben!

stupid_noob

Legacy Member
gij hebt precies dezelfde situatie als hier blijkbaar :)
ik blijf op tot 12-01, zij gaan slapen rond 10.30, en ik mag geen nachtelijke honger hebben :(

SweetEmmaRose

Legacy Member
Heeft niemand een stash op hunne kamer staan? Het ligt hier VOL eten :p

Voornamelijk wel omda ik veel te fucking lui ben om heeeeeeeleemaal na benede te gaan om eten te hale :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan